• Nynk en ik organiseren nu samen een schrijfwedstrijd. Deze dus.
    Er morgen
    vijftien deelnemers deelnemen en er zullen zes ronde's plaatsvinden. Voor elke ronde heb je één week en twee dagen de tijd om het verhaal in te leveren, uitstel is mogelijk, maar niet meer dan drie dagen en natuurlijk alleen met een goede reden. Niemand zal afvallen, want we werken met een puntensysteem, wat wil zeggen dat degene met het hoogste gemiddelde wint. De prijs is 10 credits.
    Alle opdrachten en verhalen komen in deze story te staan. Een abo is altijd handig en we waarschuwen niet als er een nieuwe opdacht is.
    Belangrijk: Wanneer een opdracht niet op tijd is ingeleverd, zullen we je verhaal alsnog beoordelen, maar er kan niet hoger worden gescoord dan een 5.4. Zo gaat je gemiddelde niet helemaal omlaag zoals bij een 1, maar is er toch eerlijk "gehandeld".

    Deelnemers: (Naamveranderingen graag z.s.m doorgeven.)
    01. Jonsu Ingeleverd
    02. Assassin Ingeleverd
    03. Wandering Ingeleverd
    04. Niallvember Ingeleverd
    05. CarrotNiall Ingeleverd
    06. Countenance
    07. A7x Ingeleverd
    08. Yoda Ingeleverd
    09. Remembrall
    10. Escritura Ingeleverd
    11. Islanzadi Ingeleverd
    12. Fantasia Ingeleverd
    13. Inkheart Ingeleverd
    14. Eledhel Ingeleverd
    15. Circe Ingeleverd
    16. Austen
    17. MissSharp Ingeleverd
    18. Parachutes Ingeleverd
    19. Valentino Ingeleverd
    20. Riverfire Ingeleverd
    21. xlufjoetoexx Ingeleverd
    22. FoxfacesIngeleverd




    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:46 ]


    everything, in time

    Het is Kerst, ook Nynke en ik hebben een leven.(nerd)
    En, zoals hier al eerder in stond, we hebben wat "problemen" met een aantal deelnemers en die hebben nog tot de 28ste tijd om iets van zich te laten horen, anders zijn ze gediskwalificeerd.
    We zijn al wel bezig met nakijken. (:


    everything, in time

    Het spijt me, maar in het topic staat dat Stryder uitstel had tot de 21ste en aangezien dat al lang voorbij is, vroeg ik het me af. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Het spijt me, maar in het topic staat dat Stryder uitstel had tot de 21ste en aangezien dat al lang voorbij is, vroeg ik het me af. (:


    Maakt niet uit joh. :3
    En ja, dat staat er idd nog, slecht. Maar ik weet niet wat ik er nu anders neer moet zetten -zij hoort bij een van die mensen-. En zo is 't ook een soort van reminder. ^^


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Maakt niet uit joh. :3
    En ja, dat staat er idd nog, slecht. Maar ik weet niet wat ik er nu anders neer moet zetten -zij hoort bij een van die mensen-. En zo is 't ook een soort van reminder. ^^


    Oh, ik snap het.
    Kan je er dan niet best 28 van maken, dat is toch duidelijker?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Progeny schreef:
    NEE.

    Okeoke, omdat jij het bent.

    Yay, thanks! Nu krijg je extra veel kusjes van Santa:Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    gaat degenne die nog niet ingeleverd heeft, eigenlijk nog inleveren?

    Van Austen heb ik een bericht gekregen, zij levert het uiterlijk 28 december in. Van Remembrall en Countenance heb ik echter nog niets en als zij voor de 28ste niets hebben laten horen doen ze dus niet meer mee. (:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Van Austen heb ik een bericht gekregen, zij levert het uiterlijk 28 december in. Van Remembrall en Countenance heb ik echter nog niets en als zij voor de 28ste niets hebben laten horen doen ze dus niet meer mee. (:

    Zeg, poppeke, Nynkje zei dat ik een berichtje zou moeten hebben ontvangen, maar die heb ik niet gekregen (bat)
    Maargoed, ik ben op de helft maar de andere helft wil maar gewoon niet komen, Het idee zelf is zo helder als wat alleen de 'inspiratie' om het te beschrijven blijft ver weg )': Ik probeer het morgen in te leveren!


    Let it come and let it be

    Maar ik heb je erna ook nog een bericht gestuurd en die moet aangekomen zijn want die staat netjes in mijn outbox met de goede naam.(cat)


    everything, in time

    Ik kan niet wachten tot de beoordeling er is. Ik ben gister begonnen en heb al een poging bijna klaar en met poging twee ben ik ook bezig

    ik had vannacht serieus een nachtmerrie over deze wedstrijd..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Aaaawh, I'm sorry. D:


    everything, in time

    Moet er precies in je verhaal duidelijk worden welke ziekte/stoornis hij/zij heeft? Of mag het ook een beetje globaal

    Je hoeft de naam er niet letterlijk in te vermelden, maar als Nynke en ik -en uiteindelijk ook anderen- het lezen, moeten ze het wel kunnen herkennen natuurlijk. (:


    everything, in time

    Dan ga ik straks aan poging drie beginnen, ik heb er al twee bijna volledig af.