• Nynk en ik organiseren nu samen een schrijfwedstrijd. Deze dus.
    Er morgen
    vijftien deelnemers deelnemen en er zullen zes ronde's plaatsvinden. Voor elke ronde heb je één week en twee dagen de tijd om het verhaal in te leveren, uitstel is mogelijk, maar niet meer dan drie dagen en natuurlijk alleen met een goede reden. Niemand zal afvallen, want we werken met een puntensysteem, wat wil zeggen dat degene met het hoogste gemiddelde wint. De prijs is 10 credits.
    Alle opdrachten en verhalen komen in deze story te staan. Een abo is altijd handig en we waarschuwen niet als er een nieuwe opdacht is.
    Belangrijk: Wanneer een opdracht niet op tijd is ingeleverd, zullen we je verhaal alsnog beoordelen, maar er kan niet hoger worden gescoord dan een 5.4. Zo gaat je gemiddelde niet helemaal omlaag zoals bij een 1, maar is er toch eerlijk "gehandeld".

    Deelnemers: (Naamveranderingen graag z.s.m doorgeven.)
    01. Jonsu Ingeleverd
    02. Assassin Ingeleverd
    03. Wandering Ingeleverd
    04. Niallvember Ingeleverd
    05. CarrotNiall Ingeleverd
    06. Countenance
    07. A7x Ingeleverd
    08. Yoda Ingeleverd
    09. Remembrall
    10. Escritura Ingeleverd
    11. Islanzadi Ingeleverd
    12. Fantasia Ingeleverd
    13. Inkheart Ingeleverd
    14. Eledhel Ingeleverd
    15. Circe Ingeleverd
    16. Austen
    17. MissSharp Ingeleverd
    18. Parachutes Ingeleverd
    19. Valentino Ingeleverd
    20. Riverfire Ingeleverd
    21. xlufjoetoexx Ingeleverd
    22. FoxfacesIngeleverd




    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:46 ]


    everything, in time

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Tuurlijk niet, maar ik wilde gewoon even duidelijk maken dat jullie het misschien onderschat hebben. Ik bedoelde er niets mee...

    Nee, niet onderschat. Er kunnen nou eenmaal altijd dingen tussen komen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    Nee, niet onderschat. Er kunnen nou eenmaal altijd dingen tussen komen.


    Dat begrijp ik. No problem! (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik. No problem! (:

    Sorry, ik wilde niet uitvallen :'D Maar ik ben nogal gestressed. Ik wil gewoon laten weten dat 't wel goedkomt, dat Marleen & ik niet van plan zijn om deze wedstrijd te verwaarlozen ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    Sorry, ik wilde niet uitvallen :'D Maar ik ben nogal gestressed. Ik wil gewoon laten weten dat 't wel goedkomt, dat Marleen & ik niet van plan zijn om deze wedstrijd te verwaarlozen ^^


    Haha, snap ik wel, hoor. Het studentenleven is niet altijd relaxed, dat weet ik ook wel. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Riverfire goes Yowic


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Islanzadi werd Meridian en is nu Myriad. (Ik weet het, ik verander m'n naam te vaak...)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    owja Inkheart is Sioux

    Sorry, maar ik kan me er echt niet toe zetten om ook maar iets te schrijven over korsakov.. Kan ik misschien nog wisselen naar derealisatie..? Dat zou ik echt heel erg op prijs stellen >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Helemaal goed! (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Is er eigenlijk een datum waarop het ongeveer online komt? Ik zit namelijk niet heel veel meer op Quizlet, vrijwel alleen vanwege de wedstrijden waaraan ik mee doe. En het kan dus zijn dat omdat ik er niet iedere dag meer op zit, ik zal missen wanneer de inleverdatum er op komt.. dus is er ongeveer een datum? (Nee, dit vraag ik niet om door te zagen of zoiets, ik heb het zelf ook behoorlijk druk en kan begrijpen dat het wat later komt.)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nee, die is er nog niet. Eerst moet alles beoordeeld worden en daarna spreken Marleen en ik een datum af. Ik hoop dat 't deze week klaar is, want ik heb 't zelf nl. ook druk :'D Maar, ik vertel al wel da'k nog maar vier inzendingen te gaan heb met beoordelen, dus (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Statler schreef:
    Nee, die is er nog niet. Eerst moet alles beoordeeld worden en daarna spreken Marleen en ik een datum af. Ik hoop dat 't deze week klaar is, want ik heb 't zelf nl. ook druk :'D Maar, ik vertel al wel da'k nog maar vier inzendingen te gaan heb met beoordelen, dus (:


    Hmmm.. dan denk ik dat ik zondag wel even online kom om te kijken of de inleverdatum er is. Maar dan weet ik in iedergeval dat het niet zo is dat het er morgen op komt fz. En dat dan de inleverdatum plots binnen een paar dagen is wanneer ik er pas zondag op kijk ^^.
    Succes met die laatste vier beoordelingen dan maar :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Merciii! *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Circe goes WinterElf(flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sorry dat ik zeg, maar ik vind het nu toch wel heel lang duren.. Het is al meer dan een maand geleden dat we de opdracht in moesten leveren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)