• Vandaag hadden we dus zo'n respect dag op school waarvoor we naar veldhoven moesten fietsen wat erg ver is voor ons. En je moest een speciaal voorwerp meenemen of zo wat met jouw te maken had en jezelf bloot geven(figuurlijk) Wat volgens de leraren de band in de klas versterkte.
    Het mocht alles zijn en ik nam dus mijn uilenketting mee aangezien ik verder niet veel had met emotionele waarde. Ik kocht deze uilenketting namelijk als aandenken aan HP en verder ook gewoon omdat ik hem heel mooi vond. Toen we dus zo in een kring zaten om een tafel moest iedereen een voor een vertellen en vervolgens hoorde ik verhalen over kinderen die familie waren verloren en het werd allemaal heel emotioneel en niemand hield het meer droog. En toen was ik aan de beurt en eigenlijk moet ik altijd huilen als andere mensen huilen. Dus vertelde ik over wat mijn uilen ketting met HP te maken had en dat ik het erg jammer vond dat het voorbij was etc (terwijl ik huilde wat niet zo zeer kwam door mijn voorwerp). Gaat er een of ander kutkind uit mijn klas die ik gewoon niet mag. Plotseling lachen, omdat ze vond dat HP een heel ander onderwerp was dan wat er allemaal was verteld zei ze later. Terwijl ze eerst dingen zat te zeggen over respect hebben of zo voor anderen
    en ze zelf met niks nuttigers kwam dan haar eerste beker van haar eerste wedstrijd (3e) plaats. Op zich zei iedereen wel dat ze even normaal moest doen, maar ik zit er sowieso niet mee. Dat sommige kinderen het belachelijk vinden dat ik misschien ook wel een beetje om HP huil en ik 'durfde' het sowieso open te vertellen tegen mijn hele klas. Dus van mij mag iedereen me best uitlachen of wat dan ook. Maar ik ga niet stoer doen en liegen over iets anders terwijl dat het enige is wat zwaar voor mij heeft geteld sinds ik klein was. Dan houd ik juist mezelf voor de gek.

    I rather be hated & laughed at for who I am than loved for who I am not.

    Respect als je al dit gezeik hebt gelezen.
    Jullie ooit zoiets meegemaakt? ;x

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 18:51 ]


    =

    nope maar ik heb zoiets nog nooit gehad en anders heb ik genoeg dingen met emotionele waarde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Stoer dat je dat zo verteld hebt, en belachelijk dat dat kind er om lachte.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Haha, raar wijf. Ach ja, dat soort mensen moet je ook hebben op de wereld blijkbaar. :Y)
    Ik vind het trouwens helemaal niet raar dat je het vervelend vind dat HP afgelopen is, aan het eind van de laatste film moest ik ook huilen omdat ik dacht: dit is het dan. ]: -snik-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vraag me nog steeds af waarom dat soort mensen op de aarde rond lopen. En ik vind dat je helemaal gelijk hebt en zij zelf kunnen nooit wat goeds bedenken


    Physics is awesome

    Nee, niet echt.. wat een stom kind.
    Maar ik zou trouwens me god niet weten wat ik mee zou moeten nemen naar zo'n dag. Ik hecht vrijwel geen waarde aan spullen. Nouja ik weet trouwens wel een ding om mee te nemen, maar of dat nou zo vrolijk is(cat)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:01 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Taize schreef:
    Stoer dat je dat zo verteld hebt, en belachelijk dat dat kind er om lachte.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Pfff, wat een stom kind zeg O_o
    Ik heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt, er weten maar een paar kinderen dat ik obsessed ben met HP, en eentje vroeg me wat ik het leukste eraan vond en toen heb ik haar geleerd over Drarry. Yay!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Pfff, wat een stom kind zeg O_o


    Hahaha wij hebben dat ook een keer zo'n "diversiteitstraining" ofso waar je elkaar beter leert kennen. Dat leverde meer problemen dan een band op...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Als ik ooit zoiets moest doen dan zou ik het allereerste boek van de HP serie meenemen. De Steen der Wijzen, dus. Daar hecht ik veel waarde aan.

    Maar wat een rotkind, inderdaad.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:48 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Iedereen van mijn klas lacht me keihard uit omdat ik fan ven van HP. Ze roepen oculus reparo als ik langskom, lachen met mijn eerste versie van mijn eerste HP-story die oorspronkelijk bedoeld was als dagboek (ja, daar hebben ze alles in gelezen.)
    En dan spugen ze ook nog eens op me bij de bushalte. ze vragen ook wat mijn patronus is en of ik veel littekens op mijn gezicht heb.
    (Voor de duidelijkheid: ik heb er ECHT 1, naast mijn wenkbrauw.)


    Define "good".

    Wat 'n respectloze bitch.


    26 - 02 - '16

    wat een stom kind O.o...
    ik heb best wel veel dingen waar herinneringen en emotie aan verbonden zijn...die heb ik allemaal aan een ketting van sleutelringetjes hangen onder mijn bed (ik heb een hoogslaper)...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Clubbed schreef:
    Wat 'n respectloze bitch.


    Helemaal mee eens met deze reactie


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb nooit iemand verloren die me dierbaar was ofzo, dus ik zal ook iets van HP meenemen. Bovendien is HP toch wel een heel groot ding in mijn childhood geweest (nu nog steeds) dus ik denk niet dat er nog iets anders zou mijn wat zoveel waarde zou hebben als HP voor mij. Maar serieus, dat mens is echt een bitch! Das net zoiets als dat mensen vertellen da ze een damilielid zijn verloren, en dat een ander mens dat dan zegt over zijn konijn bv, en dan zegt die andere dat dat niet hetzelfde is. NOu, ik vind van wel!! Haha


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2019 - 0:04 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!