• Vandaag hadden we dus zo'n respect dag op school waarvoor we naar veldhoven moesten fietsen wat erg ver is voor ons. En je moest een speciaal voorwerp meenemen of zo wat met jouw te maken had en jezelf bloot geven(figuurlijk) Wat volgens de leraren de band in de klas versterkte.
    Het mocht alles zijn en ik nam dus mijn uilenketting mee aangezien ik verder niet veel had met emotionele waarde. Ik kocht deze uilenketting namelijk als aandenken aan HP en verder ook gewoon omdat ik hem heel mooi vond. Toen we dus zo in een kring zaten om een tafel moest iedereen een voor een vertellen en vervolgens hoorde ik verhalen over kinderen die familie waren verloren en het werd allemaal heel emotioneel en niemand hield het meer droog. En toen was ik aan de beurt en eigenlijk moet ik altijd huilen als andere mensen huilen. Dus vertelde ik over wat mijn uilen ketting met HP te maken had en dat ik het erg jammer vond dat het voorbij was etc (terwijl ik huilde wat niet zo zeer kwam door mijn voorwerp). Gaat er een of ander kutkind uit mijn klas die ik gewoon niet mag. Plotseling lachen, omdat ze vond dat HP een heel ander onderwerp was dan wat er allemaal was verteld zei ze later. Terwijl ze eerst dingen zat te zeggen over respect hebben of zo voor anderen
    en ze zelf met niks nuttigers kwam dan haar eerste beker van haar eerste wedstrijd (3e) plaats. Op zich zei iedereen wel dat ze even normaal moest doen, maar ik zit er sowieso niet mee. Dat sommige kinderen het belachelijk vinden dat ik misschien ook wel een beetje om HP huil en ik 'durfde' het sowieso open te vertellen tegen mijn hele klas. Dus van mij mag iedereen me best uitlachen of wat dan ook. Maar ik ga niet stoer doen en liegen over iets anders terwijl dat het enige is wat zwaar voor mij heeft geteld sinds ik klein was. Dan houd ik juist mezelf voor de gek.

    I rather be hated & laughed at for who I am than loved for who I am not.

    Respect als je al dit gezeik hebt gelezen.
    Jullie ooit zoiets meegemaakt? ;x

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 18:51 ]


    =

    Clubbed schreef:
    Wat 'n respectloze bitch.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Clubbed schreef:
    Wat 'n respectloze bitch.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik kan het me ergens wel voorstellen, i.v.m. die andere verhalen is dit wel minder erg. Maar om zo te reageren hoeft ook weer niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Ik kan het me ergens wel voorstellen, i.v.m. die andere verhalen is dit wel minder erg. Maar om zo te reageren hoeft ook weer niet.


    Je hoefde geen zielige verhalen vertellen, alleen maar iets wat jouw het meest aansprak of een gebeurtenis in je leven wat je het meest heeft aangesproken.
    Gewoon iets wat bij je hoort.


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Je hoefde geen zielige verhalen vertellen, alleen maar iets wat jouw het meest aansprak of een gebeurtenis in je leven wat je het meest heeft aangesproken.
    Gewoon iets wat bij je hoort.

    Nee dat snap ik ook, maar als je eerst een verhaal over een dood familielid hoort en dan zo iets, dan is jouw verhaal minder emotioneel. Maar die reactie is wel gewoon kut.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall