• Argh, ik kan mijn moeder echt iets aandoen.
          Dit weekend moet ik op zaterdag werken bij de Jumbo van 2-5. Dat vroeg ze me vanochtend. Dus ik wou vragen of mijn vriendin misschien dit weekend bij mij zou mogen komen. Ik kon mijn zin niet eens afmaken. Ik kreeg meteen een harde nee tegen mij face gegooid. Ik dus geprobeerd ertegen in te gaan, helpt geen ruk. Haar reden: "Omdat haar hoofd er niet naar staat". In andere woorden ze heeft er gewoon geen zin in dat ze komt. Ik vind dat gewoon een vuile naai streek, omdat ik altijd of bij mijn vader ben of bij Nikki. Uiteindelijk ben ik maar weg gegaan met de woorden: Ach flikker toch een eind af.
          Ze werkt mij en Nikki altijd tegen, om wat voor reden dan ook. Een voorbeeld: Naar de stad gaan met Nikki? Nee dat mag niet. Naar de stad gaan met vrienden? Ja dat mag. Dat slaat toch godverdomme nergens op!? Ze is gewoon een vuil kut wijf.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zaynmania schreef:
    Ondanks dat je moeder zo doet, vind ik niet dat je zo over haar mag praten .. Het is en blijft je moeder, hoe dan ook/


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik snap dat je, right now, een hekel hebt aan je moeder. Ik heb dit ook vaker met mijn moeder, en ook met een lerares op school. Maar je moet proberen kalm te blijven (dat is moeilijk ik weet het) en proberen op de een of andere manier slimmer te zijn. Zo heb ik ooit een hevig potje bekvechten met de lerares gewonnen met de woorden;

    "Omdat jij een klote leven leidt betekend het niet dat je dit op mij moet afreageren. Dat je man je haat en je kind je niet kan uitstaan is je eigen schuld, en ik zou het waarderen als je mij erbuiten laat. Zoek een andere baan of ga lekker naar een therapeut ofzo. Maar laat mij erbuiten en met rust."

    Goodluck with it!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zaynmania schreef:
    Ondanks dat je moeder zo doet, vind ik niet dat je zo over haar mag praten .. Het is en blijft je moeder, hoe dan ook/


    Dat zeggen alleen mensen met aardige moeders. Zo was ik in het begin ook tegenover zijn moeder, maar nu zie ik ook in hoe egoistisch ze is, ze trekt zichzlf altijd voor haar kinderen. Dat hoort een moeder toch niet te doen?


    Your make-up is terrible

    Nee dat is waar
    maar misschien heeft ze er een reden voor


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    GRRRRR schreef:
    Nee dat is waar
    maar misschien heeft ze er een reden voor

    Noem me een goede reden waarom een moeder zichzelf voor zou trekken tegenover haar kinderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Noem me een goede reden waarom een moeder zichzelf voor zou trekken tegenover haar kinderen.
    Onzekerheid, jeugdpijn, gekwetst... Dat soort dingen. Naja, je kent mijn mening Mitchell. Wees zelf de volwassene.


    Life is hard and then we die

    Louisaaa schreef:
    Waarom haat jij je moeder?

    Vanwege de dingen die ze telkens weer flikt. Ze maakt zich meer zorgen om zichzelf en hoe zij zich voelt dan om hoe ik mij voel. Zo zei ze laatst dat ik maar gewoon met de trein moest gaan ipv. dat ik gebracht werd naar mijn vader. En dat een dag van te voren, gewoon omdat ze geen zin had om te rijden vanwege de benzine kosten. Heel die onderneming liep in de soep en ik moest vet lang in de kou wachten op mijn pa. Omdat mijn moeder niet goed had overlegd. En dat is maar een van de dingen. Ze doet het gewoon te vaak waardoor ik haar niet meer mag.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 10:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien was zij ook zo behandeld en weet ze niet beter=


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Enige wat zij doet is tijdschriften lezen waarin staat hoe je je kinderen moet opvoeden, in plaats van het gewoon zelf te doen en het zelf te leren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ok. adem in adem uit.

    Ik kan me niet voorstellen dat ze zo tering wijf is. De laatste keer dat ik haar aan de telefoon had was ze heel lief. En ze heeft zelfs nog een hele tijd met mijn moeder gebeld.


    Alleen omdat nikki niet weekend niet mag komen haat je haar?


    Ik kan me voorstellen dat haar hoofd er even niet na staat.

    Oke, grow up. 1) zo spreek je niet over je moeder, en over niemand niet. 2) misschien wilt je moeder je gewoon is thuis hebben, dat is niet zo abnormaal als je altijd bij je vader of je lief zit. Dat wilt niet zeggen dat ze een supergezellig avondje wilt, maar je gewoon is wil zien.. Heeft mijn mama ook vaak hoor.
    En als het niet werkt, praat gewoon met haar. Ze wilt heus niet jouw leven kapot maken hoor. Ze is en blijft een moeder..


    Get outta my head!

    Hale schreef:
    Ok. adem in adem uit.

    Ik kan me niet voorstellen dat ze zo tering wijf is. De laatste keer dat ik haar aan de telefoon had was ze heel lief. En ze heeft zelfs nog een hele tijd met mijn moeder gebeld.


    Alleen omdat nikki niet weekend niet mag komen haat je haar?


    Ik kan me voorstellen dat haar hoofd er even niet na staat.


    Nee, om alle dingen die er nogmeer gebeuen, heb je de rest niet gelezen? Hij mag niet doordeweeks met mij naar de stad maar wel met vrienden. Als ik er ben doordeweeks, flipt ze omdat haar planning zogenaamd door de war gaat terwijl ik voor het avondeten allang weer weg ben. Ze heeft verder niets met mij te maken.


    Your make-up is terrible

    Reloaded schreef:
    Oke, grow up. 1) zo spreek je niet over je moeder, en over niemand niet. 2) misschien wilt je moeder je gewoon is thuis hebben, dat is niet zo abnormaal als je altijd bij je vader of je lief zit. Dat wilt niet zeggen dat ze een supergezellig avondje wilt, maar je gewoon is wil zien.. Heeft mijn mama ook vaak hoor.
    En als het niet werkt, praat gewoon met haar. Ze wilt heus niet jouw leven kapot maken hoor. Ze is en blijft een moeder..

    Lolol. Ze wil niet dat Nikki komt omdat het haar gewoon niet past. Heeft niks te maken met dat ik er niet ben. Want zou Nikki komen dan ben ik er toch ook, ziet ze me toch ook? Ik kom ook gewoon naar beneden en ga dan op de bank met Nikki zitten bij haar. Lekker samen TV kijken. En ik spreek wel zo over mijn moeder en ook over anderen (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En als Nikki er niet is?
    ben je dan nog bij haar? bij je moeder?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    GRRRRR schreef:
    En als Nikki er niet is?
    ben je dan nog bij haar? bij je moeder?


    Als ik er ben, zitten we meer beneden dan als ik er niet ben, dan zit hij boven de hele avond achter msn met mij.


    Your make-up is terrible