• Argh, ik kan mijn moeder echt iets aandoen.
          Dit weekend moet ik op zaterdag werken bij de Jumbo van 2-5. Dat vroeg ze me vanochtend. Dus ik wou vragen of mijn vriendin misschien dit weekend bij mij zou mogen komen. Ik kon mijn zin niet eens afmaken. Ik kreeg meteen een harde nee tegen mij face gegooid. Ik dus geprobeerd ertegen in te gaan, helpt geen ruk. Haar reden: "Omdat haar hoofd er niet naar staat". In andere woorden ze heeft er gewoon geen zin in dat ze komt. Ik vind dat gewoon een vuile naai streek, omdat ik altijd of bij mijn vader ben of bij Nikki. Uiteindelijk ben ik maar weg gegaan met de woorden: Ach flikker toch een eind af.
          Ze werkt mij en Nikki altijd tegen, om wat voor reden dan ook. Een voorbeeld: Naar de stad gaan met Nikki? Nee dat mag niet. Naar de stad gaan met vrienden? Ja dat mag. Dat slaat toch godverdomme nergens op!? Ze is gewoon een vuil kut wijf.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja maar misschien heeft gabriella nog al veel aan haar hoofd?

    You know why


    Sorry maar ik kan haar begrijpen.

    Jeeeeeeeeezus Hale, gedraag je niet zo als een oud wijf, damn.
    En waarom doe je net alsof jullie bff's zijn?
    Serieus, moraalridder ten top! :W

    Anyway, ik denk dat je gewoon je eigen weg moet uitstippelen en niet meer naar haar moet luisteren als ze allemaal dingen verbiedt. Belachelijk hoor, als zo'n moeder niet wil dat jij gelukkig bent met Nikki. Want geef toe, je moeder is alleen maar negatief, als ik het zo allemaal lees.
    Praat met je vader en denk aan een eigen kamer. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben het met je eens Nikki, en ik zit in een soortgelijke situatie. De vader van mijn vriend doet poeslief tegen me, maar als ik er niet bij ben valt hij ENORM uit tegen mijn vriend over hoe "onverantwoordelijk" -KUCHKUCHKUCH- hij wel niet is. Ik bedoel, mijn vriend zorgt voor zijn zusje, kookt VAAK, doet VEEL in het huishouden en is ALTIJD beleefd tegen mensen, dan snap ík niet wat hij verkeerd doet. En als ik zijn vader erop aanspreek is het meteen: "Heb je niks mee te maken, ga weg. We hebben het druk.".


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Rhea schreef:
    Het enige wat ik eigenlijk kan zeggen is: Ga een keer goed met haar praten en vraag waarom ze zich zo gedraagt tegenover Nikki.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb liever dat ze het eerlijk zegt dan achter mijn rug om ja. Dan valt er misschien nog wat aan te doen. Maar zo niet.
    En weet je, omdat hij toevallig een moeder heeft, betekent niet dat hij er blij mee moet zijn omdat jij er geen heeft. Niet lullig naar jou bedoeld hoor, maar is het echt beter om een kutte moeder te hebben dan geen moeder?

    Ja dat is, maar dat kan je niet begrijpen als je een moeder hebt. Je hebt namelijk geen idee wat je zegt,ja ik weet hoe het is om een kut ouder te hebben en dat is nog altijd beter dan om een dode ouder te hebben.
    Je beschuldig haar nu wel van van alles,maar ten eerste doe je het zelfde wat zij doet, als je liever heb dat ze het recht in jouw gezicht zeg doe dan het zelfde en ten tweede heeft het geen zin.
    Je/hij/jullie kan/kunnen beter met haar gaan praten dan haar achter haar rug om van van alles te beschuldigen en uit te schelden. Zo kom je niet verder,


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Progeny schreef:
    Ik snap dat mensen hier op Quizlet het niet leuk vinden dat Mitchell zo over zijn moeder praat, maar dat is niet bepaald het onderwerp van dit topic. Mitchell zou er veel meer aan hebben als je daar doorheen zou lezen en eens met nuttige dingen komt.(':

    Anyways, ik heb zelf ook niet echt iets nuttigs, sorry. Ik denk dat je inderdaad, zoals meerder hier al zeggen, moet vragen of je moeder soms iets tegen Nikki heeft. Wie weet zijn er wel vooroordelen die haar in de weg zitten en waarvan jullie kunnen bewijzen dat 't niet zo is.

    Wij hoeven niet steeds dingen te zeggen wat mensen willen horen, en zijn moeder is nog steeds het onderwerp van dit topic. Dus mensen zijn vrij te zeggen wat ze daar over willen zeggen, zolang het op een fatsoenlijke manier gebeurt. =)

    Als je het echt zo erg vindt, ga dan bij je vader wonen, problem solved. Dan ziet je moeder wel in dat ze verkeerd is, en als dat niet zo is dan tja.. :'D Of ben je nog niet volwassen? Want dan mag dat je nog niet kiezen bij wie je wil wonen volgens mij (al ken ik er niet zo veel van).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Frigga schreef:
    (...)
    Ja dat is, maar dat kan je niet begrijpen als je een moeder hebt. Je hebt namelijk geen idee wat je zegt,ja ik weet hoe het is om een kut ouder te hebben en dat is nog altijd beter dan om een dode ouder te hebben.
    Je beschuldig haar nu wel van van alles,maar ten eerste doe je het zelfde wat zij doet, als je liever heb dat ze het recht in jouw gezicht zeg doe dan het zelfde en ten tweede heeft het geen zin.
    Je/hij/jullie kan/kunnen beter met haar gaan praten dan haar achter haar rug om van van alles te beschuldigen en uit te schelden. Zo kom je niet verder,


    Zolang zij blijft zeggen dat ze niets tegen mij heeft, kan ik er eigenlijk weinig mee. Ik mijd haar al zoveel mogelijk en probeer aardig te blijven, maar het is niet zo dat ik haar vreselijk vind, alleen de dingen die ze doet, vooral tegen Mitchell, vind ik oneerlijk.
    Maar Mitch gaat zo met haar praten als hij thuiskomt, als er dan nog niets uitkomt ga ik haar mailen want ik wil ook wel eens weten wat nou het probleem is.


    Your make-up is terrible

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Wij hoeven niet steeds dingen te zeggen wat mensen willen horen, en zijn moeder is nog steeds het onderwerp van dit topic. Dus mensen zijn vrij te zeggen wat ze daar over willen zeggen, zolang het op een fatsoenlijke manier gebeurt. =)

    Als je het echt zo erg vindt, ga dan bij je vader wonen, problem solved. Dan ziet je moeder wel in dat ze verkeerd is, en als dat niet zo is dan tja.. :'D Of ben je nog niet volwassen? Want dan mag dat je nog niet kiezen bij wie je wil wonen volgens mij (al ken ik er niet zo veel van).


    Hij is 17 en het probleem is dat zijn vader in Duitsland woont, anders woonde hij daar allang.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 16:25 ]


    Your make-up is terrible

    Priemgetal schreef:
    Ik ben het met je eens Nikki, en ik zit in een soortgelijke situatie. De vader van mijn vriend doet poeslief tegen me, maar als ik er niet bij ben valt hij ENORM uit tegen mijn vriend over hoe "onverantwoordelijk" -KUCHKUCHKUCH- hij wel niet is. Ik bedoel, mijn vriend zorgt voor zijn zusje, kookt VAAK, doet VEEL in het huishouden en is ALTIJD beleefd tegen mensen, dan snap ík niet wat hij verkeerd doet. En als ik zijn vader erop aanspreek is het meteen: "Heb je niks mee te maken, ga weg. We hebben het druk.".


    Ik weet ook écht niet wat sommige ouders bezielt. Volgens mij is er altijd eentje die je heel erg mag en de andere juist totaal niet, bij een schoonfamilie.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij is 17 en het probleem is dat zijn vader in Duitsland woont, anders woonde hij daar allang.

    Wist ik niet =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Wist ik niet =)


    Nee, ook logisch. (: Wel jammer want zijn vader is echt een aardige man, ik mag hem heel graag en Mitchell ziet hem ook graag.


    Your make-up is terrible

    Let op, the following should be worth it;
    - Ga met haar praten en zeg haar van te voren dat je dit gesprek niet eerder staakt voordat je weet wat haar probleem met Nikki precies is.
    - Als je weet wat het probleem is, vraag haar wat voor haar de beste oplossing zou zijn.
    - Kijk of jullie met beide belangen kunnen combineren.
    - Mocht dit niet mogelijk zijn, dan is het heel simpel; wees zo eigenwijs als een ezel en zorg er gewoon voor dat je voortaan amper meer tegen je ma praat en zo weinig mogelijk thuis bent. Misschien slaat ze dan om.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet ook écht niet wat sommige ouders bezielt. Volgens mij is er altijd eentje die je heel erg mag en de andere juist totaal niet, bij een schoonfamilie.


    Ja, nou zeg! Mijn ouders mogen hem niet, maar hij gaat ondertussen wél met mij mee naar mijn oma (die vergevorderde Alzheimer heeft) om bij haar (samen met mij) een kopje thee te drinken, wat mijn ouders vrijwel niet doen. Zijn vader vindt hem een "achterlijke randdebiel", om hem te citeren. Toen viel ik wel héél even ietsiepietsie uit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ja, nou zeg! Mijn ouders mogen hem niet, maar hij gaat ondertussen wél met mij mee naar mijn oma (die vergevorderde Alzheimer heeft) om bij haar (samen met mij) een kopje thee te drinken, wat mijn ouders vrijwel niet doen. Zijn vader vindt hem een "achterlijke randdebiel", om hem te citeren. Toen viel ik wel héél even ietsiepietsie uit.


    Groot gelijk heb je zeg. :c Waar hebben mensen last van tegenwoordig? Is het zo moeilijk om blij te zijn voor anderen.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Pffft, die mag tenminste haar eigen leven leven. Dat kan ik niet eens, ik moet me altijd houden aan haar idiote regels. Ik mag niet eens uitslapen als ik om 12 uur pas naar school moet D:


    Hmm .. dat is wel klote ja. Ja, maar die heeft weer te veel vrijheid, waardoor ze helemaal de verkeerde kant op gaat. Ik snap dat je niet tegen al die regeltjes kan, maar uiteindelijk blijft het toch je moeder ..


    To infinity and beyond •

    Assassin schreef:
    (...)

    Groot gelijk heb je zeg. :c Waar hebben mensen last van tegenwoordig? Is het zo moeilijk om blij te zijn voor anderen.


    Blijkbaar wel ja. Ik vind het echt rot voor jou en je vriend, maar ik kan me niet voorstellen dat zijn moeder dit zomaar doet. Misschien heeft ze een reden?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!