• Hele diepe zucht. Ik wordt er op dit moment niet vrolijker op. Ik zit in Amerika voor een exchange jaar, wat natuurlijk super tof is. Maar t gaat niet zo makkelijk voor mij als ik gehoopd had. Om te beginnen had ik een super tof gastgezin, waar ik op het laatste moment niet meer heen kon. Daarna ben ik geplaatst bij een gastgezin wat ook leuk is. Maar anders, heel druk met werk en super veel regels. Ze zijn super lief, en ik hou super veel van ze. Dat heb ik me nu wel allang bedacht. Maar begin november besloten ze om te verhuizen naar een stadje 45 minuten verderop, waarna ik de keuze had om bij hun te blijven en van school te veranderen of van gastgezin veranderen en op dezelfde school te blijven. Die keuze was vet moeilijk omdat ik eindelijk vrienden had. Maar ik besloot toch maar om met mijn familie mee te gaan. Vooral omdat mijn gastzusje dat heel graag wou. Maar toen hoorden we heel de tijd maar niets of ik naar de nieuwe school kon, dus uiteindelijk zijn we er gister zelf maar heen gegaan, omdat we bijna verhuizen. En nu blijkt dat ik niet naar de nieuwe school kan tot en met begin februari en volgens de wetten die gebonden zijn aan mijn visum moet ik klassen volgen dus ik kan niet voor zo lang niet naar school gaan. En nu moet ik dus voor vier weken met andere mensen blijven, om school te gaan volgen waar ik net iedereen heb verteld dat ik ga verhuizen na kerst...
    En ondertussen loopt mijn gastzusje ook heel de tijd een bitch te zijn.

    Koekje als je dit allemaal gelezen hebt (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    gimme cookie!
    Wat kut voor je (flower)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Naawh, dat vind ik echt klote van je. Lekker geregeld zeg daar in Amerika. En op school lijkt het me al helemaal niet fijn. Kom je naar kerst terug en zullen ze zich zeker weten afvragen waarom je nog niet weg bent -niet gemeen bedoeld- Ik denk dat als je ze het gewoon uitlegt het wel los loopt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    awh wat kut voor je :s

    Dat is echt klote.. :( Good luck with it!


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    Naawh, dat vind ik echt klote van je. Lekker geregeld zeg daar in Amerika. En op school lijkt het me al helemaal niet fijn. Kom je naar kerst terug en zullen ze zich zeker weten afvragen waarom je nog niet weg bent -niet gemeen bedoeld- Ik denk dat als je ze het gewoon uitlegt het wel los loopt.


    Your make-up is terrible

    Waarom doet je gastzusje nu ook bitchy tegen je?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Veel sterkte, misschien zullen ze wel blij zijn om je nog even terug te zien?


    “Love is a contradiction.”

    Dat lijkt me moeilijk zeg.. maar het komt vast wel goed. =)


    ars moriendi

    Gossie meid toch :( dat lijkt me echt heel erg naar :( ik hoop echt dat het goed komt!!


    Life is hard and then we die

    Wat balen allemaal! Maar het komt vast wel goed (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Waarom moeten die mensen dan ook net nú verhuizen?
    Ze kunnen zich zelf toch ook wel bedenken dat dat nogal onhandig is om te regelen als je een ander kind bij hebt? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als je gastzusje de voornaamste reden is dat je bij die familie blijft en ze zich nu als een trut gedraag, waarom blijf je dan bij die familie. Mij lijk het het makkelijkst om naar een andere familie te gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall