• Hoi!
    Welkom op de RPG!

    Deze RPG speelt zich af in een wereld waar Centauren, elfen, vampiers en weerwolven leven. Met natuurlijk nog meer mystieke wezens. Je woont waar je wilt, bossen, weilanden, etc. De beschrijving staat op het rollentopic.


    Je mag altijd inspringen, maar dan moet je je rollen beschrijving achterlaten op het forum topic: [RPG] This World... (zonder cijfer dus)
    Link naar rollentopic


    Rules
    -Geen grof taalgebruik
    -Ruzie's worden bijgelegd buiten de RPG
    -Speel niet te veel met personages van andere mensen
    -16+ scenes, mogen wel, maar niet te heftig ofzo
    -Niet meer dan 3 personages
    -Geef naamveranderingen even aan!
    -Vermoord elkaars personages niet, tenzij het overlegd is met de eigenaar van de personages
    -Have fun!
    -Ik Maak de topics! Als deze vol is, en er is nog geen nieuwe, dan wacht je gewoon even tot er een nieuwe is


    Huidige Rollen:

    Elf
    4Everdeen als Evana (Elf)
    Annickemiek als Louize (Elf)
    Novazembla als June (Elf)
    Maitresse als Ivlisar (Elf)


    Vampier
    Maitresse als Lillith (Vampier)
    Annickemiek als Alex (Vampier)
    Blackbirdd als Melody (Vampier)
    Annickemiek als Naamloos (Vampier)


    Weerwolf
    xLaughing als Elanore (Weerwolf)
    AddictMusic als Katherine (Weerwolf)
    x Desire als Zoëy Johnsen (weerwolf)


    Centaur
    ThePineapple als Nurion (Centaur)


    Evana
    Langzaam daalde mijn draak naar beneden. Ik zocht een weerwolf, misschien ook een vampier, maar ik kon ze niet vinden. De chimaera's zouden misschien onze troepen naderen, en als leidster van de Elfen moest ik iedereen waarschuwen. Wacht, zag ik daar iets bruins door het bos schieten?

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:23 ]


    Tijd voor koffie.

    [Misschien moet je een link van de rollenlijst in dit topic zetten, zodat iedereen het gemakkelijker kan vinden?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    [Misschien moet je een link van de rollenlijst in dit topic zetten, zodat iedereen het gemakkelijker kan vinden?]

    Gedaan ^^


    Tijd voor koffie.

    Waarom geen link naar het rollentopic..
    En zit er nog een verhaallijn in en waar speelt het zich af enzo? o_O''
    Want dan join ik misschien wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    June

    Een zucht verlaat mijn mond, en staar naar de lucht. Wat een saaie dag vandaag!!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ivlisar (elf)

    Ik keek Rayne aan en aaide haar zijdezachte manen. "Zin in een ritje?"
    De pegasus hinnikte uitbundig en sloeg haar vleugels trots uit.
    "Ik neem aan van wel." Grinnikte ik terwijl ik op haar rug klom.
    Rayne nam een snelle aanloop en zwaaide sierlijk met haar enorme vleugels en niet veel later zweefden we samen door de de ochtendhemel.
    Ik liet mijn armen ontspannen naast mijn lichaam hangen en sloot genietend mijn ogen.
    "Brave meid." Lachte ik terwijl ik zacht over haar hals ging met mijn vingers.
    Ik reed zonder teugels of zadels op haar, omdat ik vond dat ik dan een deel van haar vrijheid zou afnemen.
    Na enkele uren,bleef Rayne boven het elfendorp cirkelen.
    "Je mag landen, Rayne." Zei ik vriendelijk. "Maar let wel op dat je niemand raakt, zoals vorige keer."
    Rayne begon steeds lager te vliegen totdat ze uiteindelijk op de grond neerstreek.
    Eenmaal op de grond, stapte ik af en kuste ik mijn pegasus in de hals. "Ik hou van je."
    De pegasus steigerde en klapte haar vleugels weer dicht.
    Enkele kinderen van het dorp kwamen wild naar de pegasus aangelopen en boden haar al snel wat lekker aan wat Rayne natuurlijk niet kon weigeren.



    Lilith (Vampier)

    "Bronx!" Riep ik door het bos heen. "Bronx, waar zit je?"
    Het was nu al enkele dagen dat ik niets had gehoord of gezien van Bronx, mijn hellehond.
    Hij was dan misschien één van de lelijkste wezens dat er bestond, toch betekende hij heel veel voor me.
    Een walgelijk knorrend geluid was te horen op enkele meters afstand waar ik stond.
    "Bronx?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Kom dan, jongen."
    Een groot, harige, monsterlijk wezen spurtte op me af en liep me omver.
    Ik wilde eerst een gil slaken, maar toen ik zag wat er op me zat, maakte mijn hart een sprongetje van opluchting.
    Het was Bronx.
    "Bronx, Ik was zo ongerust!" Lachte ik terwijl de gruwel vrolijk kwispelde. "Loop nooit meer weg!"
    Bronx was mijn beschermer, aangezien ik zelf misschien zwakker was dan andere wezens.
    Hij zorgde ervoor dat mij niets overkwam en dat had hij al meerdere keren laten zien.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 16:04 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Evana (Elf)
    Ik daalde en ik zag een Vampier, die besprongen werd door een Hellehond. Snel sprong ik van mijn draak af. Straks zou ik meer tijd besteden aan haar, maar nu kon ik deze kans om met een vampier te praten niet aan me voorbij laten gaan. Ik kwam langzaam dichterbij en zag dat de Hellehond een lief beest was. Toen zag de Vampier me. Achter een boom verstoppen was niet meer mogelijk. "Hallo?" Zei ik voorzichtig.


    Tijd voor koffie.

    Lilith (Vampier)

    "Bronx, af!" Riep ik kordaat.
    Bronx sprong meteen van me af en toe hij doorhad waarom ik zo plots riep, veranderde hij van het lieve beestje van net, in een nog monsterlijk wezen dan hij al was.
    De haren in zijn nek gingen recht overeind staan, zijn klauwen schoten uit zijn poten en zijn vleugels wapperden wild.
    Een gevaarlijk gesis kwam uit zijn bek terwijl hij dreigend zijn vlijmscherpe tanden liet zien.
    Ik zag nog net een stukje van zijn slangachtige tong voordat ik naar de elf keek.
    "Wie ben je?" Vroeg ik met dreigende ondertoon in mijn stem. "Wat moet je?"
    Ik bleef op een veilige afstand staan voor het geval dat de elf me iets zou willen doen.
    Bronx bleef in de aanvalshouding staan maar deed niets tot ik een teken zou geven.
    Maar ik besloot dat ik eerst wat meer te weten wilde komen over de elf die het lef had om me aan te spreken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [zullen we doen dat wolven en vampiers het gewoon met elkaar kunnen vinden? Dus niet als twilight --']

    Elanore (wolf)
    Toen ik in het bos liep om water te halen zag ik wat in de verte. Ik zag een hellehond. Daar was ik niet bang voor want als ik ook in een wolf verander ben ik groter. Ik zag ook een elf en nog iemand en besloot om naar hun toe te gaan. Terwijl ik liep deed ik mijn lange haren in een vlotte staart. 'hallo, hoe gaat het? Is dat een hellehond?! Wat ziet hij er lief uit!' ik wist zeker dat het een hellehond was maar ik wilde gewoon praten. Ik stak een hand uit naar het andere meisje van wie die hellehond was.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Ok is goed...maar mijn personage is nogal bot als ze mensen niet kent. En het valt me nu pas op dat ik de enigste vampier heb aangemaakt. :')]

    Lilith (Vampier)

    Ik keek naar het hand dat het meisje me toestak en weigerde het te aanvaarden.
    Ik deed een stap naar achter, zodat ik de beide vreemdelingen goed in het oog kon houden aangezien ik nog altijd niet wist wat hun bedoelingen waren.
    Bronx ging iets beschermend voor me staan en hield net als mij het tweetal strikt in de gaten.
    Toen ik doorhad wat het meisje had gezegd over Bronx, kon ik het niet laten om een twinkelend, melodieus lachje uit mijn mond te laten ontsnappen.
    "Mijn hellehond? lief?" Het klonk zowel sarcastisch als spottend. "Dat is het domste dat iemand ooit over hem heeft gezegd."
    Bronx stootte een luide brul uit en keek me afwachtend aan met zijn gele ogen.
    "Nog niet Bronx." Zei ik vriendelijk tegen het enorme beest om de blik in zijn ogen te beantwoorden.
    Bronx wilde dolgraag iemand verscheuren, maar momenteel vond ik het absoluut niet nodig.
    "En jij bent?" Vroeg ik hooghartig aan het tweede meisje.
    Een bekende geur drong mijn neusgaten binnen.
    Ze was een weerwolf, dus was ik er zeker van dat ik haar al niet zo zeer moest vrezen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Evana
    Onaardig dus. Mijn handen trildem. Ik wou graag vuur of bliksem op ze af sturen, maar dit was te belangrijk. Ik voelde gevaar. De lucht betrok onder mijn onbewuste commando en het begon te regenen. Ik pakte mijn boog en sprak er in mijn hoofd een bezwering over uit. Hij zou vechtklaar zijn als het nodig was. "Ik ben-". Een weerwolf kwam aangelopen. Vriend of vijand/ "... Ziet er lief uit!" Wat?! "Ik ben Evana Maeve Eirvina, leidster van de Elfen. Het is goed dat ik een Vampier en een weerwolf tref. Ik moet jullie waarschuwen." Ik keek ze aan. "De Chimaera's naderen." ik wist niet hoe goed ze de wezens kende. "Leeuwen, slangenstaart, geitenkop op hun rug. Bijna onverslaanbaar. Ze zijn sterker dan Hellehonden, Wolven, Draken zijn vaak bang voor ze. Ze naderen de bossen en de streken waar wij in leven. Of jullie gaan vechten of vluchten is jullie zaak. Ik wil jullie waarschuwen.". Ik wist niet of ik er goed aan deed. Onbewust liet ik het bliksemen. "Ik kom niet om te vechten met jou... Bronx.". Onwillig deed ik mijn boog weg. Het voelde heel onvertrouwelijk.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 20:49 ]


    Tijd voor koffie.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 20:47 ]


    Tijd voor koffie.

    Elanore (wolf)

    'oke, alsnog leuke dieren. Ik ben Elanore.' ik keek om mij heen en kreeg een paar druppels op mijnhoofd en keek omhoog. 'shit, het regent, dat kunnen elfen doen. Heb jij dat gedaan?' ik keek haar aan en ze deed haar schouders omhoog. Ze waarschuwde ons voor wezens die ik niet kende. 'ik heb hier dichtbij mijn huis. Als jullie willen?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana
    Ik haalde mijn schouders op. "Alleen ik kan dingen met het weer doen." ik vroeg me af of ik mijn mond voorbij had gepraat. De wolf die ik nu kende als Elanore nodigde ons uit bij haar huis. Eerst moest ik de reactie van de vampier zien. "Wie ben jij eigenlijk?" zei ik even hooghartig als zij. Dat past gewoon niet bij me en ik liep snel een stap achteruit.


    Tijd voor koffie.

    Lilith (vampier)

    Arrogant trok ik een wenkbrauw op en keek de elf aan met mijn donkerbruine ogen.
    Een mondhoek krulde zich een heel klein beetje omhoog aangezien ik het best amusant vond haar even hooghartig te zien doen als mij.
    Ik deed elegant een pas in haar richting terwijl mijn ogen haar blik vasthielden.
    "Lilith Orfeo" Zei ik met een twinkeling in de ogen. "Lily voor de vrienden."
    Bronx hield op met grommen en ging er weer wat ontspannen bijstaan aangezien hij voelde dat ik wat ontspande.
    Dit tweetal vormde geen bedreiging voor me, dus hoefde ik ook niets te vrezen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Evana
    Ze deed een stap in mijn richtig. Een bliksemschicht vloog door de lucht. Ik pakte mijn boog. Ik wist niet wat haar volgende zet zou zijn, ookal zou ze me waarschijnlijk niet aanvallen. "Dus... Wat gaan jullie doen met de Chimaera's? Vluchten of vechten? Niemand heeft een Chimaera verslagen in de laatste 5000 jaar...". Ik liet de regen stoppen. Ze mochten nou ook weer niet zoveel over mij te weten komen...


    Tijd voor koffie.