• Hoi!
    Welkom op de RPG!

    Deze RPG speelt zich af in een wereld waar Centauren, elfen, vampiers en weerwolven leven. Met natuurlijk nog meer mystieke wezens. Je woont waar je wilt, bossen, weilanden, etc. De beschrijving staat op het rollentopic.


    Je mag altijd inspringen, maar dan moet je je rollen beschrijving achterlaten op het forum topic: [RPG] This World... (zonder cijfer dus)
    Link naar rollentopic


    Rules
    -Geen grof taalgebruik
    -Ruzie's worden bijgelegd buiten de RPG
    -Speel niet te veel met personages van andere mensen
    -16+ scenes, mogen wel, maar niet te heftig ofzo
    -Niet meer dan 3 personages
    -Geef naamveranderingen even aan!
    -Vermoord elkaars personages niet, tenzij het overlegd is met de eigenaar van de personages
    -Have fun!
    -Ik Maak de topics! Als deze vol is, en er is nog geen nieuwe, dan wacht je gewoon even tot er een nieuwe is


    Huidige Rollen:

    Elf
    4Everdeen als Evana (Elf)
    Annickemiek als Louize (Elf)
    Novazembla als June (Elf)
    Maitresse als Ivlisar (Elf)


    Vampier
    Maitresse als Lillith (Vampier)
    Annickemiek als Alex (Vampier)
    Blackbirdd als Melody (Vampier)
    Annickemiek als Naamloos (Vampier)


    Weerwolf
    xLaughing als Elanore (Weerwolf)
    AddictMusic als Katherine (Weerwolf)
    x Desire als Zoëy Johnsen (weerwolf)


    Centaur
    ThePineapple als Nurion (Centaur)


    Evana
    Langzaam daalde mijn draak naar beneden. Ik zocht een weerwolf, misschien ook een vampier, maar ik kon ze niet vinden. De chimaera's zouden misschien onze troepen naderen, en als leidster van de Elfen moest ik iedereen waarschuwen. Wacht, zag ik daar iets bruins door het bos schieten?

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Na een tijd vliegen zijn we geland in het elfendorp. Die Zoey lijkt interresant. Het is een tijdje geleden dat ik nog met weerwolven ben samen geweest -behalve die 2 die ik heb gewaarschuuwd, natuurlijk."Kate? Kan Zoey bij jouw slapen? Het is al laat, we zullen morgen een slaapplaats voor haar zoeken.""Tuurlijk. Kom maar mee." Samen liepen we naar een huisje, iets verder."Sorry, ik heb maar 1 bed, je zult op de grond moeten slapen." De volgende ochtend vind ik een grijsbruine wolf buiten zitten. "Ben jij niet Zoey's vriend?" de wolf knikt."Zijn naam is Adorin." Met z'n 3en gaan we naar Evana en Ivlisar."Wat gaan we nu doen?""We hebben genoeg voedsel, dus ik stel voor dat we beginnen met evacueren. Kate, Zoey, kunnen jullie in het bos gaan kijken of er nog iemand is?"We knikken en gaan naar het bos. Na een tijdje komen we de jonge elf, Louize, tegen."Je kunt maar best snel doorlopen. De evacuatie gaat beginnen.""Waar is die vampier trouwens?"vraagt Zoey."Dragon heeft een beetje met hem gespeeld." Mijn wenkbrauwen schieten omhoog,"Gespeeld? Leeft hij nog?""Misschien.""Laten we maar naar daar gaan."
    "Vampier?""Denk je nu echt dat hij gaat komen als je vampier roept? Trouwens, we waren niet echt vriendelijk, waarom zou hij luisteren?""Luisteren naar wat?" de vampier komt tevoorschijn. "De Chimaera's komen eraan, we zijn iedereen aan het evacueren.""En waarom zouden jullie mij helpen?""Goede vraag. Je moet niet komen, we zeggen het alleen maar." We laten de vampier achter en gaan verder.


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Katherine (weerwolf)
    Na een tijd vliegen zijn we geland in het elfendorp. Die Zoey lijkt interresant. Het is een tijdje geleden dat ik nog met weerwolven ben samen geweest -behalve die 2 die ik heb gewaarschuuwd, natuurlijk."Kate? Kan Zoey bij jouw slapen? Het is al laat, we zullen morgen een slaapplaats voor haar zoeken.""Tuurlijk. Kom maar mee." Samen liepen we naar een huisje, iets verder."Sorry, ik heb maar 1 bed, je zult op de grond moeten slapen." De volgende ochtend vind ik een grijsbruine wolf buiten zitten. "Ben jij niet Zoey's vriend?" de wolf knikt."Zijn naam is Adorin." Met z'n 3en gaan we naar Evana en Ivlisar."Wat gaan we nu doen?""We hebben genoeg voedsel, dus ik stel voor dat we beginnen met evacueren. Kate, Zoey, kunnen jullie in het bos gaan kijken of er nog iemand is?"We knikken en gaan naar het bos. Na een tijdje komen we de jonge elf, Louize, tegen."Je kunt maar best snel doorlopen. De evacuatie gaat beginnen.""Waar is die vampier trouwens?"vraagt Zoey."Dragon heeft een beetje met hem gespeeld." Mijn wenkbrauwen schieten omhoog,"Gespeeld? Leeft hij nog?""Misschien.""Laten we maar naar daar gaan."
    "Vampier?""Denk je nu echt dat hij gaat komen als je vampier roept? Trouwens, we waren niet echt vriendelijk, waarom zou hij luisteren?""Luisteren naar wat?" de vampier komt tevoorschijn. "De Chimaera's komen eraan, we zijn iedereen aan het evacueren.""En waarom zouden jullie mij helpen?""Goede vraag. Je moet niet komen, we zeggen het alleen maar." We laten de vampier achter en gaan verder.


    I think I'm losing what's left of my minbd

    {De elfen waren al geevacueerd :-P}

    Evana
    Ik kijk naar Ivlisar. Ik loop naar hem toe. "We waren getuige van de moord op een oudere elf, familie van haar." zeg ik, en ik wijs naar Louize, die met Kate staat. Ivlisar knikt. "En die 2?" vraagt hij, "2 wolven, nou ja, een weerwolf en een echte wolf, we hebben ze opgepikt toen we in het bos waren. Kate kende we al." hij knikt. "Ga naar bed," zeg ik, "Deze dag was lang, je zal wel moe zijn." Ivlisar knikt en loopt weg. Ik zie een vampier weglopen, maar ik besluit het aan Louize en Kate te vragen. "Komen jullie? WIe was die vampier?"


    Tijd voor koffie.

    louize
    nadat ik laat in de avond was aangekomen kwam ook eindelijk dragon aan. dragon had de vampier natuurlijk niet gedood of werwond. teminste niet fieziek. toen dragon aankwam zat de vampier trillend van angst op de rug van dragon. toen hij eraf viel zag ik dat hij het in zijn broek had gedaan. dragon steeg op om zich te wassen. ondanks het late uur, begonnen kinderen zich om de vampier te verzamelen. ze lachten hem uit en sommige begonnen stukjes mos en aarde te gooien. ik kwam bij hen staan en lachte de vamier nog harder uit. na een tijdje stond de vampier op. de kinderen deinsden achteruit. hij wankelde naar de bosjes en verdween. ik ging naar mijn eigen hut. ik kroop in bed en voelde me schuldig dat ik gelachen had.


    welkome to my garden of fantasy

    {zouden jullie alsjeblieft even jullie leeftijd (van de personages) in de topic willen zetten?}

    Evana
    Ik had medelijden met de andere elf. Mijn leeftijd en nu dit. Maarja, ik had was zelf ook zonder ouders opgegroeid. Ik ril. Niet aan denken nu. Ik lig in mijn bed, maar slapen lukt niet, alhoewel ik weet, dat als ik nog wil vechten, ik toch echt moet slapen. Dan hoor ik geritsel. Ik sta razendsnel op, pak mijn boog en span een pijl. 5 seconden. Het is Louize. Ik laat mijn boog zakken. "Oh." zeg ik. "Wat is er?"

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:57 ]


    Tijd voor koffie.

    Zoëy Johnsen

    Genietend draai ik me om in mijn slaap. Momenteel ben ik als mijn wolvengedaante. Adorin ligt vredig tegen me aan te slapen. We zijn meegereisd met Evana en Louize.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    louize
    ''ik.. ik kon niet slapen'' ''oh'' er rolde een traan over mijn wang. toen hij de grond raakte, groeide er meteen een bloem uit. ik had in mijn leven niet vaak gehuild maar uit de keren dat ik gehuild heb, heb ik kunnen uitmaken dat hoe verdrietiger ik was hoe mooier de bloem. de bloem groeide verder en ontknopte zich. het was een zwarte roos.


    welkome to my garden of fantasy

    Evana
    Ik keek naar Louize. Ze had een bloemtraan. Een speciaal ding, niet vaak voorkomend. Soms bij sterke emoties. Ik stond op en liep naar haar toe. Ik pakte een glazen kommetje, groef wat aarde uit de grond, met de zwarte roos. Ik sprak er een bezwering over uit, zodat hij snel zou wennen aan de grond. Ik gaf de roos aan haar. "W-wil je even wandelen?" vroeg ik aan haar.


    Tijd voor koffie.

    Kan iemand mij een samenvatting geven? Het is niet helemaal duidelijk voor me.:$

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:45 ]

    Nurion ~ Centaur

    Ik galoppeerde door de bossen. Er sloegen takken tegen mijn buik, maar het deed me niets. Het doet je vanzelf al niets meer als je dat elke dag doet. Ik galoppeerde langs de waterval die neerkwam in een poeltje. Ik schakelde over naar een drafje en liep langs de steile rotswanden. Ik zag mijn grot waarvan in de ingang had bedekt met wat bladeren die aan het plafond hingen. Ik stapte door de bladeren heen en gooide mijn boog neer bij mijn andere wapens. De jacht had niet geloond dit keer. Vermoeid zakte in neer.


    Cookies!

    Zoëy Johnsen


    Nieuwsgierig snuffelde ik sporen op van mogelijk voedsel. Ineens zag ik een verlichtte grot. Onzeker liep ik er naartoe en liep naar binnen waar ik een onbekende Centaur aantrof. Ik gromde zachtjes en liep wat naar achteren.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nurion ~ Centaur

    Ik zag een wolf binnenkomen en greep naar mijn wapens. Ik hield het zwaard dat het dichtste bij me lag verdedigend vooruit naar de wolf.
    'Dit is niet jouw gebied! Verdwijn!' Sprak ik met mijn lage stem.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 15:48 ]


    Cookies!

    Zoëy Johnsen


    "Dit is niet jouw gebied! Verdwijn!' sprak de centaur.
    Even dacht ik na. Ik grijnsde, liep buiten de grot en veranderde na lang kronkelen en protesteren in mijn menselijke lichaam. Ik kamde mijn haar met mijn vingers en liep weer naar binnen.
    'Wat vriendelijker zou ook wel mogen.' Zei ik grijnzend.
    'En wie ben jij? Want je zit toch écht in mijn terratorium dacht ik zo.' Siste ik.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nurion ~ Centaur

    Ik stelde me verdedigend op.
    'Jou territorium? De centaurs zijn hier anders al veel langer dan jullie, wolven.' Zei ik kwaad. Ze keek me al even kwaad aan en ik hield mijn zwaard steviger vast.


    Cookies!

    Zoëy Johnsen

    'Ik dacht het niet,' zei ik waarschuwend, 'wij kwamen hier, gingen weg om te paren en tóen kwamen jullie. Zal ik even een geschiedenisboek erbij pakken om het te bewijzen?' vroeg ik sarcastisch en chaggerijnig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."