• Hoi!
    Welkom op de RPG!

    Deze RPG speelt zich af in een wereld waar Centauren, elfen, vampiers en weerwolven leven. Met natuurlijk nog meer mystieke wezens. Je woont waar je wilt, bossen, weilanden, etc. De beschrijving staat op het rollentopic.


    Je mag altijd inspringen, maar dan moet je je rollen beschrijving achterlaten op het forum topic: [RPG] This World... (zonder cijfer dus)
    Link naar rollentopic


    Rules
    -Geen grof taalgebruik
    -Ruzie's worden bijgelegd buiten de RPG
    -Speel niet te veel met personages van andere mensen
    -16+ scenes, mogen wel, maar niet te heftig ofzo
    -Niet meer dan 3 personages
    -Geef naamveranderingen even aan!
    -Vermoord elkaars personages niet, tenzij het overlegd is met de eigenaar van de personages
    -Have fun!
    -Ik Maak de topics! Als deze vol is, en er is nog geen nieuwe, dan wacht je gewoon even tot er een nieuwe is


    Huidige Rollen:

    Elf
    4Everdeen als Evana (Elf)
    Annickemiek als Louize (Elf)
    Novazembla als June (Elf)
    Maitresse als Ivlisar (Elf)


    Vampier
    Maitresse als Lillith (Vampier)
    Annickemiek als Alex (Vampier)
    Blackbirdd als Melody (Vampier)
    Annickemiek als Naamloos (Vampier)


    Weerwolf
    xLaughing als Elanore (Weerwolf)
    AddictMusic als Katherine (Weerwolf)
    x Desire als Zoëy Johnsen (weerwolf)


    Centaur
    ThePineapple als Nurion (Centaur)


    Evana
    Langzaam daalde mijn draak naar beneden. Ik zocht een weerwolf, misschien ook een vampier, maar ik kon ze niet vinden. De chimaera's zouden misschien onze troepen naderen, en als leidster van de Elfen moest ik iedereen waarschuwen. Wacht, zag ik daar iets bruins door het bos schieten?

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Lilith (vampier)

    "Hoeveel zijn het er?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Het zou niet de eerste keer zijn dat weerwolven, elfen en vampiers samenwerken om hen te bestrijden."
    Ik beet nadenkend op mijn onderlip en kruiste mijn armen.
    "Met hoeveel zijn jullie?" Vroeg ik aan de elf. "Ik heb nog geen enkele andere vampier gezien, dus ik ga er van uit dat ik de enige ben."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Evana
    Lilith toonde interesse. Dat kwam goed uit. "Wij zijn met weinige. Van de centauren heb ik nog niks gehoord. Ik weet hun verblijfplaats niet. Met hoeveel zijn de wolven dan?" vroeg ik, en ik richte me op Elanora.

    [Kort, I know, moet zo gaan :S]


    Tijd voor koffie.

    Elanore
    'ik heb werkelijk geen idee sinds ik op mij zelf woon. Ik heb wel vrienden dat zijn een stuk of 6? Is het wel zo verstandig om tegen ze vechten? Wat moeten ze van ons?!' ze kruisde haar armen en ging in het vochtige gras zitten en keek voor zich uit.

    [sorry dat ik soms in de ik persoon schrijf en soms niet xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lilith (vampier)

    "Ik vind dat we het moeten proberen." Zei ik na enige stilte. "Het is onze voorouders al eens eerder gelukt, dus moet het nu ook lukken."
    Ik keek de wolf en de elf vastberaden aan en ik denk dat ze ook wisten dat niets me zou kunnen overtuigen om geen oorlog te beginnen.
    "We hebben ook onze huisdieren." Zei ik terwijl ik ijsbeerde. "Bronx is de sterkste van zijn soort. En ik ben er zeker van dat jullie ook wel sterke huisdieren hebben."
    Ik ging nonchalant door mijn lange, bruine, golvende haar en stopte met ijsberen.
    "Hoelang hebben we nog?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    June.(Elf)
    Ik roep mijn eenhoorn. "Gray." Hij komt aangevlogen. Ik aai hem over zijn prachtige hals.
    "Laten we maar gaan zoeken." Een diepe zucht verlaat mijn mond.
    Ik stijg op en Gray gaat meteen over in draf. De wint waait door mijn haren.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Evana
    "Nog een paar maanden. Ik gok 2 of 3. Ik ben zo dichtbij gekomen als ik durfde. Ik heb nog nooit zo'n grote troep gezien." ik zuchtte, en wind blies door de bomen. Ik richte me op Elanore. "Ik heb geen idee! Misschien willen ze alleen vechten?" ik voelde me radeloos. Ik wist niet eens wat ze wouden. Toen herinnerde ik me wat Lilith had gezegd. "Maar misschien waren onze voorouders met meer?" twijfelde ik. Ik liet me in gras zakken...


    Tijd voor koffie.

    Ivlisar (elf)

    In het dorp was ik opzoek gegaan naar Evana, maar kon haar niet vinden.
    Pas nadat ik enkele uren had rond gehoord in het dorp, wist ik dat ze ergens rondhing in het bos.
    Ik stapte weer op mijn pegasus en vloog samen met haar over het bos, opzoek naar Evana.


    Lilith (vampier)

    Een donkere schaduw vloog boven onze hoofden en het trok al snel mijn aandacht.
    "Wat is dat nu weer?!" Bromde ik.
    Ik probeerde de schaduw te herkennen en dacht een pegasus te zien.
    "Hé jij, kom eens naar beneden!" Riep ik naar boven. "Ik probeer hier wel een plan te maken hé!"
    Het gedaante kwam neer, stapte af zijn pegasus en ging achter Evana staan.
    Het was een elf...een mannelijke elf.
    "Ken je hem?" Vroeg ik op mijn hoede?
    Evana knikte en keek naar de mannelijke elf met het witte haar.
    "Ik was je aan het zoeken." Zei hij op gedempte toon. "De Chimaera's komen meer in de buurt. Ik geloof dat we nog maar enkele weken hebben."


    [Mag Ivlisar de rechterhand van Evana zijn?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    louize (elf)
    ik liep door de bossen toen ik plotseling verderop iets zach ritselen. ik sloop verder en klom de boom in. heel zachtjes zodat ik niet hoorbaar was. ik leunde over de tak en bekeek de plek. daar stond ivlisar. hij was de hottie van de stam. ieder mijsje was verliefd op hem, maar ik was niet onder de indruk. ik vond hem maar een mietje met een grote mond. ik klom weer uit de boom en probeerde weg te sluipen. *krak* shit een takje. dat word dus rennen.na een tijdje rennen vloog hij over mij heen. zou hij mij gezien hebben? zou ik hem volgen?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 14:38 ]


    welkome to my garden of fantasy

    ALEX
    ik was aam het dwalen in het bos. ik had laatst een vampier genaamt Lilith
    ontmoet. ze vond met een beetje een weerdo en ze is uiteindelijk boos weg gegaan. ik snap het nog steeds niet. heb ik iets verkeerds gezegd? WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Wow, wat was dat? ik sloop door de bosjes tewijl mijn hart nog naklopte van de schok. ik schoof wat bladeren op zij. en.... holy shit. het waren hele troepen cimaera's. zou ik er op af rennen en proberen ze allemaal te vermoorden. nee. ik heb gehoord dat zelfs lukas ze niet aan kon. terwijl hij sterker was dan iedere vampier die ik ooit tegen ben gekomen. ik heb gehoord dat hij binnen 5 minuten in stukjes op de grond lag. en dat was nog maar een cimaera. laat ik die andere vampier maar gaan waarchuwen. en meschien ook nog wat andere wezens. of.. zou ik hun bloed drinken. hmmm... nou, alleen als ik honger heb en als dat bloed heel lekker ruikt. nee, de cimaera's zijn nu onze vijand.


    welkome to my garden of fantasy

    [Ja oke :D]

    Evana
    "Shit, veel korter dan ik had gedacht...". Ivlisar was een vriend van mij. Bij hem durfde ik meer. Ik keek op naar de weerwolf en vampier. "Zoals je hoort... Slecht nieuws." Mijn onderbewustzijn liet het regenen. "We vergeten ons standpunt. Moeten we vluchten of vechten?... we zijn normaal niet zo'n goede vrienden... Nou ja, we zien de andere troepen niet zo vaak maar... Alsnog, ik denk dat we met te weinig zijn..." Xanthos, mijn zwarte draak en zwarte stekels kwam aangelopen. Toen hij de andere zag begon hij te grommen. Ik liep naar hem toe en sprak kalmerende woorden. "Goed volk..." zei ik. Hij ging liggen maar keek Elanore en Lillith wantrouwend aan. Ik liep weer terug, en we stonden in een cirkel rond elkaar. Een konijntje kwam binnengehuppeld. Ik vroeg me af wie hem als eerst zou doden...

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 19:02 ]


    Tijd voor koffie.

    alex
    ik was een al een tijdje op zoek naar andere wezens toen er een geur mijn neusgaten binnen drong. de geur van een persoon. o my god, heerlijk. fokus ik moet die gene gaan waarschuwen. maar die geur, dat bloed, ik moet het drinken. nee, nee, nee. dit worden harde tijden. ik moet niet mijn eigen kand gaan uitzwakken. maar dat bloet, zo hemels. ik moet het hebben. nou, heel even dan. ik kan toch heel even drinken. en dan word dat mijn laatste tot de strijt gestreden heb. heel eventjes dan. ik achtervolgde de geur. sloop ik klom en uiteindelijk zag ik het wezen. het was een elf. shit, dat word dus een val zetten. als je een elf aanvald dan zal ze je zo doorbooren met een pijl. en die pijlen waren giftig of ze brandde of ze hadden andre effecten.


    welkome to my garden of fantasy

    louize
    zou ik hem volgen?.... nee, dat soort volgen is voor watjes. ik maak mijn eigen pad. en ik liep de andere kand op. na een tijdje kwam er iemand achter mij aan. wat slecht, ik heb hem allang gezien en hij is zo luidruchtig. hij is stevig geboud en zag er uit als een cacharijn uit de kroeg. even later was hij weg. ik stopte en draaide me om. waar was hij nou gebleven. ik zette nog een stap en.... niets. ik liep verder. nu zat hij links van mij. nee, hij zat voor mij, rechts van mij, achter. BOEM. de ruimte om mij heel werd opgeblazen. watte fa' stof en deeltjes steen vlogen om mij heen. mijn zintuigen verdoovden langzaam. mijn achtervolger had een slaap bom opgeblazen. ik moest hier wegkomen. ik ging op mijn buik liggen en probeerde onder het stof weg te kruipen. tot een gespierde hand mij ruw overeind trok. ''als jij niet wilt slapen door de bom moet ik het zelf maar doen.'' hij trok zijn andere vuist naar achter en hij glimlachte. een vampier! shit ik moet wegkomen. ik ontweek de vuist en probeerde los te komen maar zijn greep was eizersterk. ik schopte ik stomte niets hielp. ik probeerde hem te verdrinken met mijn water. weer niks. die kerel was een harde. zij grijns werd groter. ''en jij dacht dat je mij kon verslaan door wat te spelen met water. HA HA HA HA HA!'' pets ik sloeg hem in zijn gezicht. ha, die was raak. zijn grimas verdween. ''dat had je beter niet kunnen doen elfje.'' hij greep me bij mijn nek en tilde me op. mijn longen leken te barsten. toen gooide hij me door de lucht. ik kwam hard neer tegen de rotswand. alles werd zward.


    toen ik wakker werd, was ik verbaast ik leefde nog en ik was zo te zien geen vampier. ik zat vastebonden in een grot. de vampier lag te slapen op een verzameling stro, bladeren, en... ik kokhalste, haar, vooral lang vrouwen haar. ik moest wegkomen. zou ik de touwen doorbranden. nee dat zou hij merken of doorsnijden. 'tis te proberen. ik concentreede me. er schoof een stenen mes uit de grond. pfoe, ik moet meer oefen met die andere elementen. het mes schoof langzaam naar me toe. nog een klein beetje. ja, de eerste touwen waaren door. ik pakte het mes op en. BOEM. het mes ontplofte in mijn handen. shit, de vampier stond voor me. zijn hand was op mij gericht. hij was rood van woede. ik gooide mijzelf opzij. BOEM. de plek waar ik net zat was opgeblazen. ik prutste aan het touw. de vampier kwam dreigend op mij af. nog eventjes. ja, los. ik sprong weer weg. BOEM.dat scheelde maar een druppel. terwijl ik door de grot sprong opzoek naar uitgang, stond de vampier alles op te blazen. BROOOoOoOOOooooOooeEEEeeEEEeEeEEeeEEEeM. de grot storte in. we vielen allebij naar benenden. nog verdooft van de shok schoof ik wat rotsblokken opzij en stond wankelend op. WAT?!?! er zat hier een ondergronds meer. en al die tijd heb ik niks gevoeld. het kwam zeker door die afleiding. de vampier kwam kreunend overeind. ''nu ga je er aan elfje.'' ik zat nog steeds naar het meer te staren. zo groot. ik heb nog nooid zo veel stilstaand water bij elkaar gezien. wauw, en in deze grot kan ik zoveel oefenen als ik wou. BOEM, de steen naast mij ontplofte. shit hij was er ook nog. er ik keek om mij heen. ik sprong weg en schuilde achter een steen, drukte mijzelf tegen de wand en concentreerde me. ik voelde dat dit een hele grote ruimte was met dikke wanden en geen enkel gaatje. er kon niets of niemand door. van terug gaan naar de vorige grot was geen spraken van het plafon was veels te hoog, ik vroeg me af hoe ik die val overleefd heb. als je de muuren probeerde te vernietigen, dan zou je jaaren bezig zijn. zelfs met een ontploffende kracht als die van de vampier. ik zat diep in de problemen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 11:59 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Kate (weerwolf)

    Ik liep op topsnelheid over een open vlakte. Opeens zag ik boven mij een eenhoorn vliegen. Het was al een tijdje geleden sinds ik een eenhoorn had gezien dus ging ik er maar achteraan. Kennis maken met de berijder.
    Na een tijdje lande hij in een dorp dus ging ik daar ook maar naartoe. Ik zag een elf met wit haar. Hij moest precies iets weten. Het leek me interessant dus besloot ik hem te volgen. Nadat hij eindelijk wist wat hij wou weten, ging hij terug naar zijn eenhoorn. Hij steeg op en vloog richting het bos. Ik rende zo snel als ik kon en daardoor zag ik niet dat hij begon te dalen en rende ik tegen een vampier op. Ze leek daar niet al te blij mee. En haar keffer ook niet. Rottige hellehonden! Ze denken dat ze alles zijn! Hij sprong op me af en ik kon hem nog maar net ontwijken.
    "STOP!"

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 14:12 ]


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Evana
    De pijl doorboorde het konijntje. Ik hing mijn boog terug op mijn rug en liep naar het konijntje toe. Jagen was natuurlijk heel gewoon, we leefden ervan. Ik pakte de haas (ja het was toch een haas) en liep terug." Iemand trek in een haas?" zei ik. Nadat niemand antwoordde legde ik hem op de grond. Ik wist niet waar ik dit vandaan kwam. Normaal had ik dit nooit gedurft. Ik kneep mijn ogen dicht en deed ze daarna weer open. "Dus wat gaan we doen?". Ineens hoorde ik een harde knal. Geschrokken keken we op. "Wat was dat?"


    Tijd voor koffie.

    June. Elf

    Zelf kon ik wel vliegen, maar ik had er gewoon geen zin in.. Ik staar naar beneden. Waar kon ik verblijven?
    Misschien waren hier toch meer elfen?
    "Gray, wil je landen?" Hij daalt neer.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.