• Ik krijg bij alle andere story's als het goed is.. gewoon nog mail maar bij één storie krijg ik geen mail.. - Fuck de kerstman.. ik krijg jou toch niet. - harry styles -
    Hebben meerdere last van dat ze maar van één story geen mail krijgen?


    /

    Ik heb daar ook last van, alleen krijg ik bij elke story geen mail. Ik heb het a ingesteld op PB, maar dat is hetzelfde.

    Ik ben geabonneerd op 2 stories. Krijg van geen beide mail.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Geen idee, als het zo is heb ik het toch nog niet gemerkt. Maar ik heb nogal veel abbo's dus ik kan best een verhaal niet opgemerkt hebben.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Geen idee, als het zo is heb ik het toch nog niet gemerkt. Maar ik heb nogal veel abbo's dus ik kan best een verhaal niet opgemerkt hebben.


    comfort in c h a o s

    Ik heb dat ook --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    story.

    En ik krijg nergens mail meer van.

    ihearthazza schreef:
    Ik heb daar ook last van, alleen krijg ik bij elke story geen mail. Ik heb het a ingesteld op PB, maar dat is hetzelfde.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Krijg van de ene wel mail, van de ander niet. Ondertussen krijg ik wel mails van nieuwe reacties of gastenboek berichten. Ontzettend irritant want ik hou mijn abo´s hierdoor niet meer bij.


    Levensgenieter.

    Ik krijg ook geen mail, maar ach. Zo'n probleem vind ik het eigenlijk niet(bloos)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    *stories

    Ik lees de laatste tijd weinig verhalen


    "Ignite, my love. Ignite."

    story's = stories
    &
    niet dat ik weet.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik krijg nergens meer een mail bij


    When I was born I was so suprised, I didn't talk for a year and a half.

    Rembrandt schreef:
    Ik heb dat ook --'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb wel abo's, maar ik lees geen stories ^^ Dus ik weet niet, misschien wel, misschien niet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zou het niet weten, ik kijk niet in mijn mail.


    stay safe because I like being alive at the same time as you