• Ik! Vooral als ik niet meer kan vinden en geen ruilhandel heb met mensen die mijn eitjes wel hebben. :/

    Ik


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tja, het is voor Q neem ik aan, net als elk jaar, eem actie om de community bij elkaar te brengen en Quizlet weer wat actief te maken. Net als met de sneeuwballen actie. Ik denk dat zonder die acties, Quizlet nog sneller leeg zou lopen dan het (helaas) al doet. Dus ik steek mijn duimpje in de lucht voor de administratie en mods; blijf dit maar lekker doen!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Tja, het is voor Q neem ik aan, net als elk jaar, eem actie om de community bij elkaar te brengen en Quizlet weer wat actief te maken. Net als met de sneeuwballen actie. Ik denk dat zonder die acties, Quizlet nog sneller leeg zou lopen dan het (helaas) al doet. Dus ik steek mijn duimpje in de lucht voor de administratie en mods; blijf dit maar lekker doen!


    Haha. Ik doe zelf ook actief mee hoor. ^Vind dit ook een leuke actie! (Behalve als je vast zit dan)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Laleah schreef:
    Tja, het is voor Q neem ik aan, net als elk jaar, eem actie om de community bij elkaar te brengen en Quizlet weer wat actief te maken. Net als met de sneeuwballen actie. Ik denk dat zonder die acties, Quizlet nog sneller leeg zou lopen dan het (helaas) al doet. Dus ik steek mijn duimpje in de lucht voor de administratie en mods; blijf dit maar lekker doen!

    De mods hebben niet geholpen met het verstoppen :') Dit komt vooral vanuit de admins. Dat is ook de reden dat ik mee kan zoeken haha.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Floresco schreef:
    (...)
    De mods hebben niet geholpen met het verstoppen :') Dit komt vooral vanuit de admins. Dat is ook de reden dat ik mee kan zoeken haha.


    En dat je zoveel hebt?Haha. Jij had er 86 toch? Ik heb het inmiddels opgegeven, aangezien ik toch geen ruilhandel heb en ik de site al 10000 keer heb doorzocht. Ofzo. (;

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 15:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!