• Ik ben helemaaal weg van de boeken van Darren Shan en het Cirque du freak, Ik ging bijna kapot toen ik het laatste boek uit had. Daarom heb ik besloten om een verhaal te maken over hoe het verder gaat met het Cirque.


    De oorlog van littekens loopt op zijn einde, In het Cirque du Freak gaat het leven door ondanks de tegen slagen. Nu Mr. Tall dood is moet er iemand komen die zijn taak overneemt om het Cirque te leiden. Niemand biedt zich vrijwillig aan om die taak op zicht te nemen omdat niemand wil geloven dat Mr. Tall echt dood is. Uiteindelijk stapt dan toch Evra naar voren, Het liefst zou hij het niet doen maar nu er niemand meer is, en het cirque toch verder draaien moet, Doet hij het omwille van Mr. Tall. Die toch altijd wel een beetje een vader voor hem was.

    Nu hij aan het hoofd van het Cirque staat merkt hij dat de taak zwaarder is dan hij had verwacht, en nieuwe gevaren liggen op de loer. Maar hoe erg de dreiging ook mag zijn hij blijft bij wat Mr. Tall ooit zij ''we zullen altijd neutraal zijn '' Maar dit lijkt toch wel moeilijker dan gedacht. Maar wat er ook zal gebeuren
    ~The show must go on~


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.