• Vanmorgen ging ik weg uit Amsterdam en het regende heel hard. Toen ik onderweg was richting Enschede bedacht ik me net dat het tot nu toe geen strenge winter was geweest, zoals iedereen zei dat het zou worden. En toen reed ik Almelo binnen, sneeuwde het. :'D Haha.
    Maar toch vind ik het niet bijzonder koud.


    Your make-up is terrible

    Ik woon in enschede, en ja, vandaag hadden we natte sneeuw (no_chears)
    Na 2 uur was alles gelukkig weer verdwenen

    Dat ene kutventje van de tv die dat zei (naamvergten) houdt er gewoon van om heel veel ophef te maken. Sterker nog, volgens sommige weerdeskundigen wordt het juist het tegenovergestelde. *O*


    Let it come and let it be

    Mraz schreef:
    SNOW, I want SNOW!
    Het regent hier alleen maar. D:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Daar ergens kwam ik vandaan, alleen maar regen. D:

    Wat zag ik de hele week: Regen, regen en regen .____.
    En het was koude regen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Countenance schreef:
    Dat ene kutventje van de tv die dat zei (naamvergten) houdt er gewoon van om heel veel ophef te maken. Sterker nog, volgens sommige weerdeskundigen wordt het juist het tegenovergestelde. *O*


    Ja nogal, omdat er veel zonnesteken zijn geweest, die warmte komt nu van de zon naar aarde waardoor het warmer word.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja nogal, omdat er veel zonnesteken zijn geweest, die warmte komt nu van de zon naar aarde waardoor het warmer word.

    Nooooh, ik wil ijs en sneeuw! D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Was er maar sneeuw..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Daarom: FUCK ENSCHEDE! ROTSTAD! Altijd slecht nieuws daar D:

    Om Fred te quoten:

    "Gaan we nu een watergevecht doen? Het heeft namelijk nog niet gesneeuwd en ik heb ineens zo'n zin in kleffe zooi in mijn nek... Echt, het is... Ongelooflijk!"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mraz schreef:
    SNOW, I want SNOW!
    Het regent hier alleen maar. D:


    Ik wil verdorie sneeuw!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gelukkig sneeuwt het hier nog niet! Dat mag nog niet van mij..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat die sneeuw maar weg blijft hier. Anders is het echt een pain in the ass om je hier op straat te verplaatsen en ik heb nog twee examens waar ik echt niet te laat voor mag komen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    RainbowDay schreef:
    Sneeuw o.o?
    *kijkt naar buiten*
    *Ziet allen maar water*
    zon:)

    RainbowDay schreef:
    Sneeuw o.o?
    *kijkt naar buiten*
    *Ziet allen maar water*


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    De winter, volgens de kalender (dus niet meteorologisch), begint dan ook pas binnen enkele dagen.


    Get outta my head!