• Ik kreeg gisteren een email over de EFF, en ik wil eigenlijk heel graag weer eens gaan. De laatste keer dat ik daar was, is zo'n 4 jaar geleden. Nu vroeg ik me af welke Quizletters er nog meer heen gaan?

    EFF is in 2012 op 20 en 21 april, in Haarzuilens (vlakbij Utrecht).

    Edit: Yes, ik ga naar de EFF! Ik ga als iemand uit Naruto :D

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 16:18 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Scrooge schreef:
    (...)
    Nee, ik kan niet met een vriendin, want ik zeg net dat ik niemand heb om ermee naartoe te gaan (cat) 'k Woon in Friesland ^^


    Whaha sorry :$
    Maar dat is wel een eindje met de trein o.O
    ofauto, maakt niet uit, gewoon ver :'D
    Anders wou ik wel met je mee


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik wil wel graag, maar ach. Ik zou niet eens kunnen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Waarschijnlijk ga ik LARPEN volgend jaar. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    Waarschijnlijk ga ik LARPEN volgend jaar. 8D


    Waar precies? Lijkt me echt cool, maar mijn ouders vinden het idioot D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat is het?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    HATEBREEDER schreef:
    Waarschijnlijk ga ik LARPEN volgend jaar. 8D


    Wat is dat?
    -voelt zig nu het domste persoontje op aarde hiero-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    HATEBREEDER schreef:
    Waarschijnlijk ga ik LARPEN volgend jaar. 8D

    Is dat niet zo'n soort Face-2-Face RPG? :W


    Let it come and let it be

    HATEBREEDER schreef:
    Waarschijnlijk ga ik LARPEN volgend jaar. 8D

    Omg, awesome, dat deed mijn oom altijd, en moet ik ook nog echt eens doen. ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Countenance schreef:
    (...)
    Is dat niet zo'n soort Face-2-Face RPG? :W

    Live Action Role Play! Je doet alsof je elkaar bevecht met epische zwaarden en shit. :'D

    En ik weet niet meer waar het precies is, maar het is in April. Hm. Uurtje met de trein jwt. Ik zou volgend jaar misschien als steampunk priester gaan. (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Live Action Role Play! Je doet alsof je elkaar bevecht met epische zwaarden en shit. :'D

    En ik weet niet meer waar het precies is, maar het is in April. Hm. Uurtje met de trein jwt. Ik zou volgend jaar misschien als steampunk priester gaan. (wbw)


    That sounds awesome. Ik heb tot nu toe alleen vage Harry Potter - personages gespeeld, waaronder Luna, Lily en Hermione. Het was echt kut om mijn haren te doen joh, en ik heb UREN gewerkt aan de oorbellen... Had a meeting when the sixth, seventh and eight movie came out... including beer and lots of kooky people... Het was wel leuk hoor, alleen klinkt LARP me beter in de oren.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    That sounds awesome. Ik heb tot nu toe alleen vage Harry Potter - personages gespeeld, waaronder Luna, Lily en Hermione. Het was echt kut om mijn haren te doen joh, en ik heb UREN gewerkt aan de oorbellen... Had a meeting when the sixth, seventh and eight movie came out... including beer and lots of kooky people... Het was wel leuk hoor, alleen klinkt LARP me beter in de oren.

    Tot nu toe ben ik.. Eens even zien. -grijpt naar foto's van voorgaande jaren-
    De Mad Hatter, de joker (drama met het haar(no_chears)), een medieval dokter-persoon (toen ik mijn hanenkam nog had, zag er wel episch uit), en dat was het. Heb nou al allemaal steampunkshit gemaakt en gekocht, en een antieke priesterjas gekocht (al heeel lang geleden). Dat ding zelf komt uit 1950. Liefde, liefde, liefde.

    Vorig jaar had ik me aangemeld voor LARP (gratis entree, jeweet), maar toen zaten ze al vol hell naw.
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Tot nu toe ben ik.. Eens even zien. -grijpt naar foto's van voorgaande jaren-
    De Mad Hatter, de joker (drama met het haar(no_chears)), een medieval dokter-persoon (toen ik mijn hanenkam nog had, zag er wel episch uit), en dat was het. Heb nou al allemaal steampunkshit gemaakt en gekocht, en een antieke priesterjas gekocht (al heeel lang geleden). Dat ding zelf komt uit 1950. Liefde, liefde, liefde.

    Vorig jaar had ik me aangemeld voor LARP (gratis entree, jeweet), maar toen zaten ze al vol hell naw.
    (no_chears)


    Haha, kom ik aan met mijn rode haarspoeling en spectrespecs xD, en ojaojaoja, een jaren 30-jurk :3 (dat was voor een themafeest ofzo op school). Ik ben van mezelf lijp genoeg om Luna te kunnen zijn :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    IK WIL OOK LARPEN!
    ..
    My alter ego is awesome.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mraz schreef:
    IK WIL OOK LARPEN!
    ..
    My alter ego is awesome.

    Mijn alter ego heet serieus 'Madame Crowley Christ'. :'D

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 21:47 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Mijn alter ego heet serieus 'Madame Crowley Christ'. :'D


    Hihi. Ik moet ook een naam verzinnen, help je me? :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!