• Ik kreeg gisteren een email over de EFF, en ik wil eigenlijk heel graag weer eens gaan. De laatste keer dat ik daar was, is zo'n 4 jaar geleden. Nu vroeg ik me af welke Quizletters er nog meer heen gaan?

    EFF is in 2012 op 20 en 21 april, in Haarzuilens (vlakbij Utrecht).

    Edit: Yes, ik ga naar de EFF! Ik ga als iemand uit Naruto :D

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 16:18 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb een idee, wauw.
    Waarom maken jullie geen LARP topic aan?


    Your make-up is terrible

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Hihi. Ik moet ook een naam verzinnen, help je me? :3

    'Nikolaivna Frain'? :'D
    Weet je stijl niet. o3o


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Noh, ik heb niemand om mee te gaan, iedereen die ik ken vindt dat soort dingen saai. Eén keer per jaar willen mijn ouders wel met me naar een vaag festival, maar meer ook niet. En dan ga ik liever naar Castlefest dan naar EFF, tsjah...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    'Nikolaivna Frain'? :'D
    Weet je stijl niet. o3o


    Hahaha, lol. Maakt niet zoveel uit, ik heb me ooit wel eens aangemeld op een profielsite als Polina Vasiljevitsj. Lachen joh, al die mensen die ineens Russisch gingen praten :'3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb het thuis voorgesteld, mijn zus zei meteen: "Jezus Rosa daar lopen psychopaten rond in elfenpakjes." Ik werd helemaal boos op haar, weet je wel niet hoe lullig dat is. Maar nu ga ik wel, met mijn moeder :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil gaaaaaan!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    IK GA MET MIJN MOEDER, EEN VRIENDIN EN HAAR MOEDER, Maar weet niet welke dag.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    ik zou ook wel heen willen, maar ik zou nooit gaan...
    tegen niemand zeggen, hè? :P


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ik wil wel een keer gaan, maar al mijn vrienden gaan rond die tijd LARPen, dus tja.. (no_chears)
    LARPen lijkt me ook wel vet, maar die vrienden zijn allemaal ouder dan mij. D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik ga al ^^ met 3 vriendinnen. mijn kostuum is ook al in de ontwikkeling ^^ alleen nog een patroon binnen krijgen en we kunnen beginnen:P ik was vorig jaar als een spinnenkoningin en nu ga ik als the slytherin princess mét dooddoenersmasker(of toch m'n eigen variatie daarvan) en een vriendin van mij gaat als gryffindor pricess ^^ als wat wil je dan gaan?


    Live your're life like it is the last day you wil ever see

    Scrooge schreef:
    'k Zou daar zo graag 'ns naartoe willen D:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    kaartje kost,ik geloof 19.95 als je hem online besteld. koop je hem bij de primera wordt ie iets van 22 euro. k zou zeggen lees deze site eens : http://haarzuilens.elffantasyfair.com/


    Live your're life like it is the last day you wil ever see

    Yaaaay, ik ga voor de tweede keer heen, het is daar echt ZO leuk =D Heb mijn ouders overtuigd te gaan kamperen of een huisje te nemen in de buurt en dan ga ik met vrienden. Maar als er Quizlet mensen komen, honestly, I demand a meeting :Y)


    dude, i can move my toes

    DracosBiatch schreef:
    ik ga al ^^ met 3 vriendinnen. mijn kostuum is ook al in de ontwikkeling ^^ alleen nog een patroon binnen krijgen en we kunnen beginnen:P ik was vorig jaar als een spinnenkoningin en nu ga ik als the slytherin princess mét dooddoenersmasker(of toch m'n eigen variatie daarvan) en een vriendin van mij gaat als gryffindor pricess ^^ als wat wil je dan gaan?

    Een karakter uit Assassin's Creed, als ik ga.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    DracosBiatch schreef:
    ik ga al ^^ met 3 vriendinnen. mijn kostuum is ook al in de ontwikkeling ^^ alleen nog een patroon binnen krijgen en we kunnen beginnen:P ik was vorig jaar als een spinnenkoningin en nu ga ik als the slytherin princess mét dooddoenersmasker(of toch m'n eigen variatie daarvan) en een vriendin van mij gaat als gryffindor pricess ^^ als wat wil je dan gaan?

    Gaaf, de volgende keer moet je Ravenclaw en Hufflepuff nemen :]
    Ik ga met mijn moeder, maar ik denk niet dat ik me ga verkleden ofzo. Ik wil alleen alles echt heel graag zien :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...