• Ik was vandaag met Wiltshire aan het fietsen naar Surhuisterveen. En toen kwam er opeens zo'n grote roofvogel voor ons vliegen. Maar dan ook écht groot. En hij vloog ongeveer 1 meter voor ons en wij helemaal gillen want wij schrokken ons wild xD

    Ook al eens zoiets meegemaakt?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    ik word wel es aangevallen door duiven haha

    Dat is awesome ;D
    In Frankrijk stond er eens een everzwijn op de weg c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omg, ik zou schreeuwend op de grond duiken haha, ik vind ze maar doodeng...


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Omg, ik zou schreeuwend op de grond duiken haha, ik vind ze maar doodeng...


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Mijn nicht en ik waren eens in de tuin bij mijn opa en oma en zij wonen in een bos. En opeens stond er een (ontsnapt) hangbuikzwijn voor onze neus.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik woon in het wildernis dus herten, roofvogels, eekhoorns, hazen, zwijnen en vossen kom ik redelijk vaak tegen. Maar het is wel leuk (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Birds. I hate them.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Een raaf vloog 'ns rakelings over m'n hoofd heen D: Ik keek 'm gewoon in z'n ogen. Brrrr (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kat die vanuit het niets vanuit de bosjes kwam gesprongen. )dat was die tijger van jou, renate!'


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Nee alleen een vleermuis o.o.


    Shoganai i ne~

    Ik zat een keer op een terras en toen probeerden 2 brutale duiven mijn patatjes op te eten. :((


    26 - 02 - '16

    Vleermuis, FlATSH! In mijn gezicht >_< Was wel cool, btw^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    He, ik woon echt vlakbij s'veen :'D Maar anyway nee niet echt.


    -

    Lol, in de zomer zat/lag ik op het gras en ik was super suffig en moe en toen na een tijdje kwam ik erachter dat er een duif mijn ijs aan het opeten was o.O

    oke ik schrok er niet van maar ik moest het tog ff vertelen omdat we het over vogels hadden :Y)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Eigenlijk niet.. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'