• Ik heb hier de dvd van Cars 2 in mijn handen liggen en op de voorkant staat:



    Hoezo discriminerend? :'D

    Het kan me niks schelen dat niemand dit waarschijnlijk iets scheelt :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Whahahaa! Lol x3

    Ik vind het echt hilarisch ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Nja, Belgen zijn nu eenmaal vroeger rijp dan Nederlanders *sarcasme*

    x'D


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Dat is wel vreemd, ja maar blijkbaar beoordelen de Belgen dit soort dingen anders


    Physics is awesome

    wow haha slecht xD


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik vind het een beetje apart...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bohemian schreef:
    Nja, Belgen zijn nu eenmaal vroeger rijp dan Nederlanders *sarcasme*

    x'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    whahaha :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GoedeleLover schreef:
    Ik vind het een beetje apart...


    Tell me about it, stud.

    WTF??


    “All those fairytales are full of shit.”

    Wow best vet :o. Er is verschil tussen de Nederlandse en Belgische ratings. Cool.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een hekel aan dat soort ''advies leeftijden'' ze worden veel te streng nageleefd. Iemand die 13 is kan prima instaat zijn tot het spelen van shooters zonder ook maar iemand wat aan te doen, terwijl iemand van 18 met een heel kort lontje alles en iedereen kapot slaat zodra hij verliest. HET IS MAAR ADVIES.

    Great shit :'D


    Olive

    Yurippe schreef:
    Ik heb een hekel aan dat soort ''advies leeftijden'' ze worden veel te streng nageleefd. Iemand die 13 is kan prima instaat zijn tot het spelen van shooters zonder ook maar iemand wat aan te doen, terwijl iemand van 18 met een heel kort lontje alles en iedereen kapot slaat zodra hij verliest. HET IS MAAR ADVIES.


    jup, heb gisteren 127 hours gezien, kom op, 16+? alleen voor een ietsiepietsie klein beetje bloed? wat zijn dat voor hersenloze, overbezorgde mensen die dat beoordelen?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Dit las ik net op twitter. bij @saritaeatsyou..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Yurippe schreef:
    Ik heb een hekel aan dat soort ''advies leeftijden'' ze worden veel te streng nageleefd. Iemand die 13 is kan prima instaat zijn tot het spelen van shooters zonder ook maar iemand wat aan te doen, terwijl iemand van 18 met een heel kort lontje alles en iedereen kapot slaat zodra hij verliest. HET IS MAAR ADVIES.


    Lol, het is inderdaad advies en men leeft dat zeker niet zo streng na :') Geen idee waar jij dat haalt, maar mijn broertje van tien speelt ook shooters van achttien en ik ken er nog meer die dat doen.


    Olive