• Ik ken een paar meisjes, die net 1 week een vriendje hebben en ze sturen elkaar elke dag op hyves krabbels naar elkaar van; ik hou van je, wil je nooit meer kwijt enzovoort. Soms echt van die lange gedichten. Ben ik de enigste die dit stom vindt?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 18:51 ]


    <3

    Banshee schreef:
    Zovan: Wij zijn voor altijd. Dushi ik hou kapot veel van je. x je boy. Hatelijk gewoon.


    Ik heb ook zo'n hekel als jongens achter een bericht zetten: x je boy. Ik weet niet, maar dat klinkt zo..

    RainbowDash schreef:
    Love:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik heb er een hekel aan als ze nog maar één dag verkering hebben en dan zeggen 'wil je nooit meer kwijt'

    no, just, no bitch!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    PUKKELxDING schreef:
    Nee ik snap je punt.
    Tenzij dit stelletje elkaar al langer dan een week kent, bijvoorbeeld al 3 jaar en nu net hebben ze wat, vind ik het een beetje... belachelijk


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik snap dat het irritant kan zijn, maar om dan te zeggen 'dit is te zielig voor woorden' vind ik er ook over


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Floater schreef:
    (...)

    Nou, het is niet echt jaloers want als dat bij mij gebeurd dan schaam ik me dood. Anyway, ik bedoel geen gedichten die je bij elkaar in de zak of iets stopt. Maar ik bedoel gewoon van die gedichten via hyves, die iedereen in het openbaar kan zien.
    Ik krijg soms ook eens een hartje op mijn prikbord of ik stuur eens een foto door van iets liefs, maar daar is echt niks mis mee. Zelf zet ik nooit zo voor altijd openbaar, maar ik zeg soms wel eens ik hou van je of ik lief je of weet ik veel wat. En ik ben nog steeds samen met mijn vriend. Natuurlijk ben ik ook geen 15 meer, dus geen idee wat die al posten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    er was een paar maanden terug een jongen die me leuk vond
    en toen hij vertelde wat hij voelde zei hij: 'ik hou van je'
    hij kende me nog maar een week
    ik had zoiets van: hoe kun je nou van me houden als je me nauwelijks kent en als we niks hebben
    echt vreselijk

    Ach, we zijn allemaal jong geweest en hebben allemaal - Ach, wie hou ik voor de gek. Het is gewoon belachelijk, and they ought to know it. The fact that they don't, is bad enough.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Laat ze lekker. Er zijn wel ergere dingen in de wereld dan dat :'D


    -

    Wat is er mis mee? als ze verliefd zijn en het allebei leuk vinden is er toch geen probleem? Ik bedoel, je hoeft ze niet te lezen en als 't bij jezelf gebeurt vraag je gewoon of hij/zij dat niet meer wil doen. Ik vind d'r niks stom aan, ook al zou ik het zelf niet doen.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Tempesta schreef:
    Nee, ik erger me er ook altijd aan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik moet toegeven, ik en mijn vriend sms'en ook heel veel lieve dingen naar elkaar, en we zijn ook nog maar 3 weken samen...


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wandering schreef:
    You're certainly not the only one.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AHah xd dat zie ik echt zovaak op hyves enzo. Veels te snel om te zeggen dat je elkaar nooit meer kwijt wilt enzo. Ik heb zelfs een keer gezien dat ze zelfs na twee dagen al heel veel van elkaar houden en al die shit


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Dat is zo vervelend, maar ik heb hyves ook best wel verwijderd omdat het irritant begon te worden :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind