• Ik ken een paar meisjes, die net 1 week een vriendje hebben en ze sturen elkaar elke dag op hyves krabbels naar elkaar van; ik hou van je, wil je nooit meer kwijt enzovoort. Soms echt van die lange gedichten. Ben ik de enigste die dit stom vindt?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 18:51 ]


    <3

    RainbowDash schreef:
    Love:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Deal with it. (cat)

    Dat soort mensen maken zichzelf echt BE-LA-CHE-LIJK.

    Capital letters; oh yes, I went there.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    RainbowDash schreef:
    Love:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    RainbowDash schreef:
    Love:


    Ex astris, sciencia

    krabbele is beswel raar na 1 week maar als j zoo smst is t normaal toch??

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 20:10 ]

    Beckett schreef:
    Ik snap dat het irritant kan zijn, maar om dan te zeggen 'dit is te zielig voor woorden' vind ik er ook over


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Verschrikkelijk. Alsof je jezelf moet bewijzen door zulke te teksten te plaatsen met duizenden hartjes erachter. Maar goed, iedereen mag dat voor zich zelf beslissen. Alleen ikzelf vind het gewoon nog al kinderachtig en irritant.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 20:27 ]


    My heart will go on

    Beckett schreef:
    Ik snap dat het irritant kan zijn, maar om dan te zeggen 'dit is te zielig voor woorden' vind ik er ook over


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het grappigste is dat de meesten die dat zeggen gewoon nog nooit een vriendje hebben gehad en als ze die wel krijgen, precies hetzelfde doen.
    Ik snap trouwens niet wat er mis mee is, het is hun zaak, niet de mijne.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het zielig dat zij via social networks laten zien hoe geweldig gelukkig ze wel niet zijn. Dat soort relaties duren meestal niet erg lang.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Assassin schreef:
    Het grappigste is dat de meesten die dat zeggen gewoon nog nooit een vriendje hebben gehad en als ze die wel krijgen, precies hetzelfde doen.
    Ik snap trouwens niet wat er mis mee is, het is hun zaak, niet de mijne.

    Ik vind het zo goedkoop om je liefde met iedereen te delen. Het is gewoon iets privé, niet heel je vriendenkring moet daar getuige van zijn. Nu vind ik af en toe iets lief niet erg, maar je hebt zo van die mensen wiens relatie zich precies meer over het internet afspeelt dan in het echt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Ik vind het zo goedkoop om je liefde met iedereen te delen. Het is gewoon iets privé, niet heel je vriendenkring moet daar getuige van zijn. Nu vind ik af en toe iets lief niet erg, maar je hebt zo van die mensen wiens relatie zich precies meer over het internet afspeelt dan in het echt.


    Dat is helemaal niet waar. =3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is helemaal niet waar. =3

    Hm, wat vind je er niet waar aan? En het kan natuurlijk dat jij er anders over denkt dan ik, en het is òòk wel waar dat ik nog nooit een vriendje heb gehad en jij dus wel meer recht van spreken hebt. Maar ik ben er toch vrij zeker van dat ik sommige dingen nooit on line ga zetten, al is het maar omdat ik dat veel te gênant vind. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is helemaal niet waar. =3
    Ik ben het met je eens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?