• Ik ken een paar meisjes, die net 1 week een vriendje hebben en ze sturen elkaar elke dag op hyves krabbels naar elkaar van; ik hou van je, wil je nooit meer kwijt enzovoort. Soms echt van die lange gedichten. Ben ik de enigste die dit stom vindt?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 18:51 ]


    <3

    Assassin schreef:
    Het grappigste is dat de meesten die dat zeggen gewoon nog nooit een vriendje hebben gehad en als ze die wel krijgen, precies hetzelfde doen.
    Ik snap trouwens niet wat er mis mee is, het is hun zaak, niet de mijne.

    Nou geloof me, als ik een vriend krijg ga ik echt geen kleffe krabbels o.i.d. sturen. Ik kan sowieso niet met klef gedrag, laat staan in het openbaar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Volgens mij zijn de meeste onder jullie gewoon butthurt omdat je zelf geen vriendje hebt of nooit eentje gehad hebt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Volgens mij zijn de meeste onder jullie gewoon butthurt omdat je zelf geen vriendje hebt of nooit eentje gehad hebt.

    Nee, ik vind het gewoon irritant dat mensen zo klef doen. Wanneer ik zelf een vriendje heb, kan ik daar nog steeds niet tegen. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Nee, ik vind het gewoon irritant dat mensen zo klef doen. Wanneer ik zelf een vriendje heb, kan ik daar nog steeds niet tegen. :W


    <3

    Om nou te zetten dat het 'te zielig voor woorden is' vind ik een beetje overdreven .. maargoed, ja die mensen heb je :W


    To infinity and beyond •

    Pariah schreef:
    (...)
    Nee, ik vind het gewoon irritant dat mensen zo klef doen. Wanneer ik zelf een vriendje heb, kan ik daar nog steeds niet tegen. :W
    En ik vind het irritant dat er van het kleinste een drama moet gemaakt worden. Laat die mensen klef doen, als dat hen gelukkig maakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja dan schrijven ze echt elke dag van wil je nooit meer kwijt en khou van je. En dan is het binnen een week uit. En dan hebben ze een paar dagen weer een nieuw vriendje en dan schrijven ze dat weer terwijl je gewoon weet dat het binnen een week weer uit is(cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Passerby schreef:
    (...)En ik vind het irritant dat er van het kleinste een drama moet gemaakt worden. Laat die mensen klef doen, als dat hen gelukkig maakt.

    We laten ze toch ook, we geven er alleen commentaar op. Als dat al niet meer mag...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    We laten ze toch ook, we geven er alleen commentaar op. Als dat al niet meer mag...


    +1. Ik heb ook wel relaties gehad en tóch vindt ik het inderdaad sneu dat ze dat soort kleffe dingen al zó snel zeggen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 21:20 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ze moeten het natuurlijk zelf weten, maar ik vind het behoorlijk sneu. Ik bedoel, krabbels via hyves met: 'Ik hou van je, wij voor altijd, niet te breken. Wjmk x je boy' zijn gewoon verschrikkelijk. De meeste mensen die 'voor altijd' beweren te zijn, zijn toch binnen een maand uit elkaar.

    En ja, ik heb ook een vriend. Maar ik doe dus niet klef via internetsites. We kunnen heel klef zijn, maar dan wel in het privé, wanneer we samen -en alleen- zijn.

    RainbowDash schreef:
    Love:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik erger me er pas aan als ze na 1 week uit elkaar zijn.
    Zoals een vriend van mij was samen met een vriendin van mij.*
    Zijn profiel foto stond er "Forever Baby" Na 1 dag was het al uit.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Frigga schreef:
    (...)
    We laten ze toch ook, we geven er alleen commentaar op. Als dat al niet meer mag...
    Maar er wordt hier tegenwoordig op alles commentaar gegeven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Maar er wordt hier tegenwoordig op alles commentaar gegeven.

    +1


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Passerby schreef:
    (...)Maar er wordt hier tegenwoordig op alles commentaar gegeven.

    Daar heb je forums voor? Wat moeten we dan overal met mekaar altijd eens zijn. Dat word ook zo saai.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall