• De stelling van deze week luidt:
    Liefde op het eerste gezicht bestaat niet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Rory schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    (& dat kan uitlopen tot liefde.)


    i put the fun in funeral

    Ik zou het echt niet weten, ik heb het nog nooit meegemaakt.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Rory schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lust op het eerste gezicht bestaat wel, maar je kunt niet van iemand houden alleen door naar diegene te kijken.


    If you're going to hell, keep going

    xlufjoetoexx schreef:
    Jawel, maar het duurt niet voor altijd.


    Ik zou tussen 'niet' en 'voor' nog een keer altijd zetten... Ik vind dat het wel bestaat en het kan gewoon voor altijd bestaan vind ik...


    Deep inside, I've never felt alive

    Yes, it does.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rory schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oneens, ik geloof er heilig in dat dat bestaat en dat het ook stand kan houden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Rory schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Rory schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.

    Hoe kun je nou van iemand houden die je voor het eerst ziet? :W
    Daar moet je eerst elkaar goed voor kennen. Ik ben het dus eens met deze stelling.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik weet het nog niet zo zeker;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    jawel, maar je hebt meer kans dat het dan fout gaat :S


    A woman's best make up is her smile

    Rory schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zou nu kunnen zeggen dat het dan geen echte liefde is of niets serieus. Maar we kunnen toch niet elke uitzondering in de mensheid definiëren? Ik denk dat liefde op het eerste gezicht mogelijk is, in speciale omstandigheden, maar soms gebeurt er ook niets mee.


    dude, i can move my toes