• De stelling van deze week luidt:
    Liefde op het eerste gezicht bestaat niet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Liefde op het eerste gezicht? Nee.
    Ik vind dat meer lust op het eerste gezicht


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    -

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 15:41 ]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Nightlock schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    Let it come and let it be

    het kan wel, maar meestal is dat niet voor altijd.

    Nightlock schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oneens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar ik denk dat het wel bestaat ^^


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik geloof er niet in. Misschien nog wel chemie, verliefdheid op het eerste gezicht, maar geen liefde.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nightlock schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    Had ik ook, alleen was hij een total jackass.
    De mening kan later altijd veranderen


    We're all mad here. ~Cheshire

    PizzaPie schreef:
    Eens, je bent nooit meteen verliefd. Dat is alleen zo'n cartoonding...

    Dan heb jij het mis, want toen ik een jongen zag vond ik hem gelijk al leuk. maar het duurde niet lang iig. Dus conclusie; je kan wel op iemand verliefd worden als je diegene 1x hebt gezien, maar ik denk niet dat het erg lang zal duren... tenzij je contact houdt.

    MissSharp schreef:
    Het kan, maar het is zeldzaam.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Nightlock schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    Simple, but effective.

    het kan maar gebeurd niet vaak


    You people laugh because I'm different I laugh because they are all the same

    idk heb ik nog nooit gehad??:8


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nightlock schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    "Don't try to fit in when, you were born to stand out." - Jedward