• De stelling van deze week luidt:
    Liefde op het eerste gezicht bestaat niet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Oneens.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    God Gave You 2 Ears, 2 Eyes, 2 Legs, 2 Hands. So Why Only One Heart? The Other One Is Gaven To Somebody Else, The One For You.


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

    ja maar het is heel zeldzaam, ik was ooit een keer meteen verliefd op een jongen na hem een keer te zien maar bleek een player te zijn(zip).
    Ik ben verliefd gewoorden op mijn beste vriend en hebben nu meer dan 2 jaar verkering(yeah)


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Ik denk niet meteen als je iemand ziet, maar wel als je er een paar woorden mee gewisseld hebt, en dat hoeven er niet veel te zijn. Zo was het toch bij mijn ouders
    Ze zaten al een tijdje op dezelfde dansschool, elk met hun eigen vaste vriendengroepje, en spraken nooit met elkaar. Tot papa's vaste danspartner er niet was, en hij mama vroeg omdat er niemand anders vrij was. En mama zei ja om niet met dezelfde idioot als altijd te moeten dansen. Na één dans sprongen de vonken er af. En na meer dan 20 jaar is het nog steeds echte liefde tussen hen (H)
    Aantrekking op het eerste gezicht kan volgens mij wel, en dat kan liefde worden maar hoeft niet persé


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    JustDie schreef:
    ja maar het is heel zeldzaam, ik was ooit een keer meteen verliefd op een jongen na hem een keer te zien maar bleek een player te zijn(zip).
    Ik ben verliefd gewoorden op mijn beste vriend en hebben nu meer dan 2 jaar verkering(yeah)
    Haha deed ik ook en ik heb ook meer dan 2 jaar met hem. :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik geloof er in elk geval niet in.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    xlufjoetoexx schreef:
    Jawel, maar het duurt niet voor altijd.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 17:37 ]


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    Ploinky schreef:
    Een moeder die voor het eerst haar kindje vast houdt na de bevalling houdt die niet gelijk van haar kind dan?

    Dus oneens, je kan van iemand houden die je voor het eerst ziet. Of het nou je kind is of gewoon iemand het kan [hoewel het wel speciaal is]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Echte liefde sowieso niet.


    -

    MissSharp schreef:
    Het kan, maar het is zeldzaam.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Het kan.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Bojangles schreef:
    Het bestaat niet, het is enkel aantrekking op het eerste zicht, niet liefde. Je weet niet hoe die persoon is, je voelt je enkel lichamelijk tot hem/haar aangetrokken.

    Mraz schreef:
    Oneens, ik vind van wel.
    Still waiting for prince charming.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Verliefdheid wel, ja. maar niet liefde. Liefde ontwikkelt zich naarmate je langer verliefd op iemand bent en kan niet ontstaan, nadat je iemand één keer hebt gezien.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 9:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.