• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Fay Cooper.
    "Ik vond het ook leuk om jou te ontmoeten, tot morgen en welterusten." zei ik met een lieve glimlach, open de deur en loop de kamer in.

    [Ik ga zo naar de bioscoop, dan moet ik dus van de laptop af.. :(:(:(:(
    Ben dan een lange tijd offline.. na het eten ben ik er misschien weer..]

    [Smurfen XD Nee naar welke film ookalweer? Me tje broertje toch? ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    -Volgende Ochtend-
    Levi Lahote.

    Ik was al een tijdje beneden ,omdat ik mijn wekker vroeg had staan zodat ik nog even wat voorbereidingen kon treffen. Met een broodje in mijn mond liep ik naar de bank waar ik mijn informatie blaadjes erbij pakte.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 16:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mara Lahote

    Gisteravond was ik veel te moe, maar nu moet ik toch echt wel even bij Levi checken of de roddels waar zijn. Eigenlijk vind ik het wel geniaal, dat hij op de eerste dag met iemand heeft gezoend. Ik kleed me als een gek om en ren naar beneden, bijna iedereen ligt nog in zijn of haar bed. Als ik Levi zie, sluip ik verder naar hem toe. "Boe," zeg ik wanneer ik achter hem sta.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Levi Lahote.

    Ik ben rustig en geconcentreerd de informatie over alle leerlingen aan het lezen terwijl ik mijn broodje eet. Ik neem nog een hap en voel twee handen op mijn schouder. 'Boe' Hoor ik Mara roepen. Ik schrik me kapot en proest mijn broodje uit mijn mond. 'Mara!' Zeg ik en kijk naar de tafel waar mijn broodje in kleine stukjes op ligt. 'Ik haal even een doekje' Zeg ik, spring over de bank leuning en loop richting het aanrecht.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 16:28 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mara Lahote

    "Srry," zeg ik terwijl ik grijns. "Dus... Was t leuk gisteravond(?? Kweenie of t avond was, maar dat gok k maar ff). Volgens een aantal mensen schijn jij het heel gezellig gehad te hebben." Ik wenkbrauwiebel naar Levi.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    [Hallo allemaal, ik kom er nu inspringen, kan iemand me helpen met waar we zijn? ik wil graag meedoen snappen jullie?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    'Die paar mensen heten zeker Louise en Caroline niet waar?' Zeg ik terwijl ik een dwijl uit de onderste la haal en weer terug loop. 'Zusje, laat je maar niet teveel wijs maken' Zeg ik, geef een tikje tegen haar hoofd en veeg de broodkruimels van de tafel af. 'Ik wil het hier niet over hebben met mijn zúsje' Denk ik en rol onopgemerkt met mijn ogen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Het is ochtend dus miss kunnen je personages -als ze al wakker zijn- naar de woonkamer komen? Daar zijn Levi en Mara ook. Dat maakt niet uit, je kan ook nu pas zijn aangekomen?]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 16:45 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [hmmm zou kunnen thnx, maar ik deed bij een ook neit mee. :S]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    Ik werd wakker. Het eerste wat ik voelde was dat mijn maag knorde. Ik had nog steeds kleding van gisteren aan. Ik friste mezelf op, trok schone kleding aan, en verliet de jongensslaapzaal. Ik ging naar de woonkamer en zag dat daar twee mensen waren. ' Goedemorgen, ' zei ik tegen hen, en ging nonchalant op de bank zitten.

    Mara Lahote

    Ik hou mn lach in. Tuurlijk begrijp ik dat hij het niet er met mij over wilt hebben. "Ik hoef ook geen details," zeg ik en ik trek een vies gezicht. "Ik wilde alleen weten of jullie gezoend hebben."
    Ik loop naar de tafel met de broodjes en het beleg en maak voor mezelf een broodje ham klaar. "Ik ben gister maar vroeg gaan slapen, omdat ik de avond voor dat we hierheen gingen totaal niet kon slapen en k dus echt heel moe was. In ieder geval, ik probeerde te slapen. Is de groep die je leiding geeft een beetje leuk??"


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Levi Lahote
    'Ja, ja dat hebben we. Is er nog iets?' Zeg ik gergerd en rol weer met mijn ogen. 'Waarom praat Mara altijd zo veel?' Denk ik en luister maar half naar wat ze zegt. De vraag die ze stelt hoor ik wel luid en duidelijk. 'Ja, leuk, alleen Conner en Elliot zijn er nog niet. Weet jij of Conner door is? Ik heb niets van hem gehoord' Vraag ik en plof weer op de bank. 'Goedemorgen' Hoor ik iemand zeggen en draai mijn hoofd naar Steve die aan komt lopen en op een van de banken gaat zitten. 'Morge' Zeg ik en neem weer een hap van mijn broodje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Steve Styles.

    ' Hoe gaat het, dames? ' vroeg ik met een grijns, en plaatsen mijn voeten op de tafel. Ik keek hen alle twee aan, en deed alsof ik ze al jaren kenden. Dat was het beste, want van die onzekerheid moest ik langzaam wel af stappen.