• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Levi Lahote.

    Ik ren weer tegen de halfpipe op, zet af met mijn rechtervoet en maak weer een backflip. Na de backflip loop ik naar de kleine obstakel voor skaters, maak er een zijwaartse salto overeen en beland zakkend door mijn knieën op de grond.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    Ik ren richting de woonkamer. Waarom heb ik ooit zo dom kunnen zijn de uitdaging aan te gaan, ik weet dat ik me zelfvertrouwen daarmee aantast.
    Als ik net de woonkamer in kom rennen bots ik tegen James aan. "S-Sorry." Zeg ik en houd hem en mezelf nog net staande. "Het spijt me, echt."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    "Ja, hoor ik heb lekker geslapen. Jij ook?" vraag ik en zie dat Fay knikt. Ik ga aan tafel zitten en eet mijn broodje op, dan zie ik iemand voorbij rennen. Ik loop er achteraan en zie Quinty rennen naar de woonkamer. Bij de woonkamer aangekomen bots ze tegen James op, ik moet me inhouden om niet te grinniken en loop langs ze om me op de bank te laten vallen.

    Fay Cooper.
    Ik at de laatste hap mijn broodje op en liep de zaal uit. Veel zin om te dansen heb ik niet, dus ik loop naar het grasveld en ga zitten. In mijn verbeelding zie ik Mitchel ook zitten, zoals gisteren. Ik glimlach en haal mijn iPod uit mijn broekzak. Als ik de oordopjes in mijn oren heb gestopt, begin ik mee te zingen met een nummer dat ik redelijk goed ken.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:20 ]

    Brooke Rivera.

    'Waarom begint iedereen altijd over die ziekte? Ik eet genoeg en wat kunnen hun daar nou van zeggen? Ik weet dat ik dik ben en bijna niets eet, maar dat is mijn probleem. Niet die van hun' denk ik. 'Ik eet genoeg en ik heb geen ziekte' snauw ik, sta op en passeer James en Quinty naar buiten. De regen is nog steeds niet opgehouden en ik voel de druppels, via mijn haren, langs mijn gezicht naar beneden vallen. Ik voel mijn mobiel trillen, maar negeer hem. Fay zit op het grasveldje en ik loop naar haar toe. 'Hi' zeg ik en laat een traan vallen, wat lijkt op de regendruppels.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adam Steps.

    "Ik bedoelde het goed." Zeg ik nog snel voordat Brooke buiten is. "En je bent niet dik." Zeg ik er nog achteraan. Altijd als ik iets goed bedoel denken mensen dat ik het slecht bedoel! Ik sta op en loop naar buiten ik ga aan de rant van de halfpipe zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    Ik kijk omhoog en zie donkere wolken verschijnen, snel daarop begint het te regenen. "Gadverdamme!" roep ik luid en ren naar de dichtstbijzijnde danszaal. Dan hoor ik ook onweer en mensen gillen, er zal toch niks gebeurt zijn?

    Louise Broadwell.
    Terwijl ik de tv in de woonkamer aanzet hoor ik buiten onweer, ik negeer het een kijk naar een herhaling van mijn soapserie omdat ik toch niks beters te doen heb.

    = Even voor de duidelijkheid, buiten regent en onweer het. Het is 11 uur 's ochtends. =

    Levi Lahote.

    Ik sta op en maak weer een zijwaartse salto, waardoor ik aan de andere kant van de obstakel beland. Ik loop richting de half pipe, waar ik voor mij een onbekende jongen zie staan. 'Hai,' Zeg ik, haal mij pet van mijn hoofd, maak hem vast aan mijn tas en doe mijn haar weer in model. Ik hoor een bliksemflits en gegil.

    (het regende al lieve sgat )

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:32 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adam Steps.

    "ow hoi." Zeg ik en zwaai even.

    Daar zit ik dan op de halfpipe rant in de regen en onweer. Het helpt me met nadenken. Waarom weet ik niet, maar altijd als het regent denk ik beter.
    Weer een flits en kort erachteran een donder. Oké, nu begint het wel heviger te worden, ik sta op en ren naar binnen. Waar ik doorweekt aankom.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alexyss Elvredo.
    Ik had geen honger, nu niet iniedergeval. Ik kleedde me aan in een spijkerbroek en een hemd met een jasje. Daarna rende ik de trap af naar beneden, en daarna snel naar de skatebaan. Ik leunde tegen de poort en keek observerend naar Levi. Ondertussen was ik allang doorweekt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    De soap waar ik naar kijk boeit me niet veel en ik hoor iemand binnen rennen. Ik draai me om en zie dat het Adam is. "Haaj Adam! Gaat het?" vraag ik meelevend als ik naar zijn doorweekte kleren kijk.

    Fay Cooper.
    Jottum, hier zit ik dan. In mijn eentje in een grote danszaal met onweer.. ik vind het doodeng. Om mezelf iets te kalmeren pak ik mijn iPod en zet die aan. Langzaam en zachtjes begin ik mee te zingen.

    Adam Steps.

    Ik schudt mijn hoofd. "Niet echt. Ik zei iets wat ik goed bedoelde toen wert ze boos, toen was ik buiten om na te denken en toen kwam regen, daar denk ik meestal wel goed in na, dat is het probleem neit maar toen kwam er ook onweer enzo, nou en toen ik bijna binnen was ben ik ook nog gevallen. Kijk mijn knie ligt helemaal open." Ratel ik. Ik kijk Louise aan. "Volgde je wat ik zei?" Vraag ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    "Haha, ja. Ik kan het nog volgen. Maar wie werd boos?" zei ik en glimlachte naar hem. "Ik haal wel even de verbanddoos voor je." voegde ik erachteraan en liep naar een kast en trok daar een rode doos uit, die ik op tafel neerlegde.

    Brooke Rivera.

    Ik hoor de onweer en kijk naar Fay die naar binnen rent. Rustig loop ik achter haar aan. Als ik binnenkom ben ik al helemaal doorweekt en loop naar Fay. Ik weet dat ze onweer háát , dus ga ik op een stoel naast haar zitten.

    Levi Lahote.

    Ik pak mijn tas en draai me om. Voor me staat Alexyss tegen de poort aan te leunen. 'Alex, je bent helemaal nat' Zeg ik en kijk daarna naar mezelf. Ik ben ook helemaal doorweekt. Niet dat het me veel boeit. 'Kom, ga mee naar de woonkamer' zeg ik tegen haar en kijk naar de koude kleren die ze aanheeft. Ik trek mijn jas uit en leg hem om Alexyss heen. 'Hier' Zeg ik en loop met Alexyss naar de woonkamer, waar ik bijna iedereen aantref. Iedereen, dus ook mijn zusje, Caroline en Louise. 'Oke, kom maar op met die vragen en plagerijen' denk ik en loop naar de bank.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adam Steps.

    Ik loop naar de tafel en ga op een stoel zitten. "Brooke. Ik zei iets wat ik niet zo bedoelde en toen wert ze gewoon ineens boos." Ik zucht en kijk naar mijn knie. "Hmm... Hoelang zal het duren tot het genezen is?" Ik kijk Louise aan. Ze heeft mooie ogen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.