• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Louise Broadwell.
    Ik wreef met mijn handen door mijn ogen. "Omg, waar ben ik nu weer beland..?" vraag ik aan mezelf en kijk de kamer rond. "Fuck, dit is de woonkamer, waarom heb ik hier liggen slapen?" Ik sta snel op en loop naar de slaapzaal van de leiders, open mijn eigen kamer, trek mijn kleren uit en stap onder de douche.

    Fay Cooper.
    Ik rek me uit en stap uit bed. "Okee, het is 10 uur. Eerst maar eens aankleden, ontbijten en dan zoek ik Brooke wel op." zeg ik tegen mezelf, terwijl ik mijn kleren aantrek en nog een keer gaap. "Morgen moet ik echt eerder naar bed gaan, anders hou ik het niet vol." neem ik mezelf voor en loop naar de eetzaal.

    [Ik lachte met kapot nadat ik had getypt: "Fuck, dit is de woonkamer, waarom heb ik hier liggen slapen?"]

    [Ik moet nu eten, PIZZAA! (H) Ik kom straks weer!]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 18:41 ]

    Quinty Smith.

    "Oké, kom maar op." Ik kijk uitdagend terug. "Ik win toch wel." Zeg ik en kijk speels. "Nou waar blijft je muziek?" LAch ik en sta klaar. :P

    [ik heb geen idee hoe al die passen en dingen heten... :s]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    'Ik mis mijn oom en tante ook wel, maar ik vind het super om hier te zijn en andere mensen te ontmoeten' Zeg ik. 'Het enige wat ik minder vind is dat mensen mijn postuur zien, maar dat ga ik hem natuurlijk niet vertellen.' denk ik en kijk hem nogsteeds aan. 'Brooke Rivera' zeg ik en neem zijn hand aan. Ik denk weer aan gisteravond met James. 'Wacht even, had ik James nou vertelt dat ik.. Nee, dat had ik toch niet?' Vraag ik me af.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( Dracy: Hoeft ook niet, leg gewoon uit hoe je beweegt. Dat is al genoeg ;) )

    Steve Styles.

    Ik doe een liedje op. Black and gold. Het liedje begint te spelen, terwijl ik langzaam mee neurie. Mijn lichaam kan opeens niet meer stoppen met bewegen. Langzaam maak ik wat bewegingen die hip-hop getint waren. De moves waren strak, en ik dans me een weg naar het midden. Ik kijk naar Quinty. ' Wil je meedoen met dansen? ' vraag ik aan haar, en kijk haar vriendelijk aan.

    Mitchel Sawyer

    Ik rek me gapend uit en sta dan op. Ik spring vlug onder de douche om wakker te worden. Ik wrijf mijn haar droog en werk het dan in model met gell. Ik trek een jeans met witte gympen aan met daar boven een wit shirt.

    Adam Steps.

    Ze is best wel aardig. "Ja het is echt niet leuk om je familie te moeten missen, maar daarmee zit je nu ook hier met allemaal andere, en van rond je eigen leeftijd." Zeg ik wijs. Maar alsnog ben ik erg verlegen, maar ik wil het niet echt laten merken. Ik glimlach maar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    'Ik woon al meer dan 4 jaar niet meer bij mijn ouders' zeg ik zacht en kijk weg. Ik wou dat James of Justin hier was. ik voel me vertrouwd bij hun. Niet dat ik Adam niet aard ig vind, integendeel zelfs. Als ik rondkijk naar de mensen die op de bank zitten en een broodje eten, begint mijn maag ook te rommelen en ik kijk twijfelend naar de koekkast.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    "Ofcourse!" Zeg ik en begin Jazz achtige bewegingen te maken. "Je kunt er wat van." Glimlach ik. Ik verlies een beetje mijn zelfvertrouwen want als ik zie hoe goed hij is, vind ik mezelf erg slecht worden.
    "Sorry." Zeg ik, Ik stop met dansen en ren de zaal uit.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    James Rhine

    Mijn schoenen maakte schuivende geluidjes op de grond. Ik keek rond. Er was al veel leven. Ik keek rond en zag haar. Brooke. Ik glimlachte en zwaaide even.

    Adam Steps.

    "Ow, sorry." Ik kijk naar beneden. Ik zie hoe Brooke naar de koelkast kijkt. "Ga maar hoor." Ik probeer te glimlachen. "ik blijf hier wel zitten. Waar meot ik anders heen." Dat laaste mompelde ik een beetje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    'Nee, ik heb geen honger' Zeg ik bijtend op mijn lip. ik kijk op als ik James in mijn ooghoeken, door de regen, hierheen zie lopen. Hij zwaait even en glimlacht. Ik hoop dat hij niet heeft gehoord dat ik geen honger had, want ik weet niet meer of hij het nou wel of niet weet van mijn 'ziekte'. Teminste, mijn ouders en Fay zeggen dat het een ziekte is, want zo zie ik het niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adam Steps.

    "Maar je hebt nog helemaal niks op." Zeg ik en kijk haar doordringend aan. "Je moet wel goed eten. Je wilt toch geen Anorexia krijgen?" Ik kijk haar bezorgd aan. "Want dat wil je niet, geloof me." Ik kijk weg. En bijt op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alexyss Elvredo.
    Ik werd wakker en ging rechtop zitten in bed. Daarna stapte ik uit mijn bed en liep naar het raam. Ik keek uit over de skatebaan en daar stond Levi allerlei kunstjes te doen. Ik bleef staren.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Bericht verwijderd]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:11 ]

    Louise Broadwell.
    Nadat ik mijn haar goed had gedaan, liep ik naar de eetzaal. "Hee Fay!" roep ik luid en ik pak een broodje, waar kaas op zit.

    Fay Cooper.
    Ik pak mijn telefoon en sms naar Brooke: #Hee Brooke, kom je ook eten? Ik ben al in de eetzaal.#
    Wanneer ik mijn telefoon weg heb gedaan door ik mijn naam en zie Louise binnen lopen. "Hoi Louise, lekker geslapen?" vraag ik.


    [Ik praat tegen mezelf, hoe vriendloos&faalend ben je dan? XDDDD]