• Mijn afsluitings verhaal van het jaar:
    What a Beautiful mess this is - Justin Bieber


    Lenny en Justin waren een jaar geleden 'Het perfecte Koppel'. Ze hielden zielsveel van elkaar. Maar Justin werd steeds bekender en dat kon Lenny niet aan; Ze maakte het uit. Nu, een jaar later; ze zijn allebei verder met hun levens gegaan. Lenny is verhuisd naar New York en heeft een belangrijke taak: Het regelen van New years Eve op the Time Quare. Justin is 'the Popsensation' en is nu gelukkig met Selena. Het einde van het jaar breekt aan. Justin moet naar New York voor een optreden op Time Square. Lenny is druk bezig met alles aan het regen om de dag top te maken. Dan, plots, worden ze aan elkaar voorgesteld. Ze gaan een hele dag met elkaar om. Wat zal er met hun gebeuren? Zullen de gevoelens opnieuw terug komen, of gaat Justin op 1 januari naar Selena toe, en niks is gebeurd?

    Je zal het lezen in; What a Beautiful mess this is.


    Online?, JA of NEE.


    PS: het word geen voorspelbare, kleffe story, haha (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 16:15 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 dec 2011 - 17:18 ]


    Swag,♥ Van Inge(L)

    No Justin Bieber for me. Sorry.

    Maybe.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, want het is Bieber en volgens mij is dit een heel voorspelbaar verhaal.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja. :'D

    Niet origineel. Echt niet. Ik dacht; laat ik het nog een kans geven, ondanks Justin Bieber, maar ik zou het echt wat uitbreiden. Pure liefdesverhalen vind ik sowieso niks. D'r moet iets meer creativiteit naar mijn mening in zitten :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ookal vind ik het wel een prachtige naam voor een story


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    A.u.b alleen Beliebers reageren, van niet-Beliebers weet ik het antwoordt toch al (:


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik zeg ja eigenlijk. Maar dan moeten ze niet de hele dag opeens met elkaar omgaan en per ongeluk weer terug ontmoeten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doen! Zeg als je begint, ik neem abo! :d


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Klinkt wel leuk, ben btw geen belieber :$


    Tijd voor koffie.

    Ik ga even los van die Justin Bieber-shit reageren :Y)

    Ik vind het een leuk idee vooral als het klopt wat je zegt en niet zo'n voorspelbaar verhaal wordt. Dan moet je het zeker schrijven.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Darwin schreef:
    A.u.b alleen Beliebers reageren, van niet-Beliebers weet ik het antwoordt toch al (:


    Laat ik dan zwijgen _O_


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    gewoon doen!;)

    Fayan schreef:
    Nee, want het is Bieber en volgens mij is dit een heel voorspelbaar verhaal.


    Ex astris, sciencia

    Ja.


    OTP: won't stop 'till we surrender...