• Hey allemaal!
    Willen jullie meedoen aan een schrijfwedstrijd? stuur me dan een privé bericht. de inschrijving sluit op 11-11-2012.
    je stuurt me een privé bericht dat je mee wilt doen. er doen maximaal 20 mensen mee, per week komt er één opdracht. let wel even op of je dit red als je jezelf inschrijft.
    veel plezier =)
    p.s. ik heb toestemming =)

    Deelnemers:
    - xHalt
    - AgentP
    - SuperEva
    - Dreamlady
    - JustloveTHG
    - LyraPhoenix

    De rede dat er Chrysocolla in de titel staat is dat ik Chrysocolla als mede jurylid heb.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 16:28 ]


    geen enkele weg lijdt je ergens naartoe als je zelf niet weet waar je heen wilt.

    je hebt eerst toestemming nodig voordat je een wedstrijd kunt starten.

    Aotearoa schreef:
    je hebt eerst toestemming nodig voordat je een wedstrijd kunt starten.


    ik heb toestemming


    geen enkele weg lijdt je ergens naartoe als je zelf niet weet waar je heen wilt.

    Just1DFan schreef:
    (...)

    ik heb toestemming

    sorry niet gezien, dan heb ik niks gezegd.

    Om eerlijk te zijn ben ik niet geneigd me in te schrijven vanwege het redelijk aantal spellingsfouten in je beginpost.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Aotearoa schreef:
    je hebt eerst toestemming nodig voordat je een wedstrijd kunt starten.


    Je moet vermelden van wie je permissie hebt, wat je regels zijn, hoeveel deelnemers etc. Kijk anders de informatie door wat er precies staat en schrijf dat in je begin post. Dan komen er waarschijnlijk meer geïnteresseerden mensen en deelnemers en is het voor iedereen duidelijk. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Je moet vermelden van wie je permissie hebt, wat je regels zijn, hoeveel deelnemers etc. Kijk anders de informatie door wat er precies staat en schrijf dat in je begin post. Dan komen er waarschijnlijk meer geïnteresseerden mensen en deelnemers en is het voor iedereen duidelijk. [:
    Je moet dat niet vermelden, maar veel mensen doen dat gewoon om geen 'heb je wel toestemming' reacties te krijgen. Hoe dan ook, ik doe niet mee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Je moet dat niet vermelden, maar veel mensen doen dat gewoon om geen 'heb je wel toestemming' reacties te krijgen. Hoe dan ook, ik doe niet mee.


    Haha, grappig, ik dacht dat dat een ''moetje'' was. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aangezien je zelf al veel spelfouten maakt en ik geen goed overzicht krijg en duidelijkheid doe ik niet mee.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Aangezien je zelf al veel spelfouten maakt en ik geen goed overzicht krijg en duidelijkheid doe ik niet mee.


    Never forget who you are

    Mag ik meedoen? Als je even een voorbeeld van mijn schrijfstijl wil, ga dan even naar Wattpad en zoek 'The Magic Of Love' op.
    Ik schrijf ook in het engels :)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:50 ]

    - neemt even abo -

    ik wil wel meedoen!
    kan dat nog?

    pliiiiese


    dreams come true, nightmares to

    ik neem ook even een abo xD nee echt ik neem er eentje


    dreams come true, nightmares to

    ben jij het enige jurylid, of komen er meer?


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    - ik schrijf me uit wegens persoonlijke redenen, sorry dat ik dat niet eerder heb overzien -


    Intersectional feminist