• breng je muis hierheen en klik

    Gwn omdat ik nieuwsgierig ben wie hier nog meer Latijn en Grieks doen. :Y)
    Waarom wel/niet??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Bojangles schreef:
    Latijn en Grieks. Ik haat het. De enige reden waarom ik het niet laat vallen is omdat ik het aankan.


    Dat is bij de meesten uit mn klas ook zo, ja. Maar wij mogen het niet eens laten vallen, pas volgend jaar in de vierde. Dus dacht je aan het begin van de 2e dit haat ik, dan zat je er nog 1.5 jaar aan vast.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn broertje doet het allebei. Hij zit in gymnasium. Ah.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    Mijn broertje doet het allebei. Hij zit in gymnasium. Ah.

    Et non ages??

    Owkee wrs is dat heel verneukt latijn, maar boeiend. Griekse letter kan Q trouwens niet aan.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nee. Het had me op zich wel interessant geleken, maar ik had al drie jaar lang Engels, Duits, Frans en Spaans, dus dat was wel voldoende. Ik heb nu alleen nog Frans en Engels, maar ik doe daarnaast ook Cambridge English om uiteindelijk een FCE Certificate te halen. Ik kan ook vloeiend Duits, omdat ik tweetalig ben opgevoed.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dance4ever schreef:
    (...)
    Et non ages??

    Owkee wrs is dat heel verneukt latijn, maar boeiend. Griekse letter kan Q trouwens niet aan.

    Je bedoelt in welk jaar hij zit? ... In de derde.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    ik doe nu cultuur omdat ik in het 3de humane wetenschappen wil doen,latijn of Grieks boeit me echt niet.

    Famine schreef:
    (...)
    Je bedoelt in welk jaar hij zit? ... In de derde.


    Ik zei: En doe jij het niet?? - niet verkeerd denken aub -


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Square schreef:
    Nee. Het had me op zich wel interessant geleken, maar ik had al drie jaar lang Engels, Duits, Frans en Spaans, dus dat was wel voldoende. Ik heb nu alleen nog Frans en Engels, maar ik doe daarnaast ook Cambridge English om uiteindelijk een FCE Certificate te halen. Ik kan ook vloeiend Duits, omdat ik tweetalig ben opgevoed.


    Ikku wil ook vloeiend duits kunnen:(


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Ik zei: En doe jij het niet?? - niet verkeerd denken aub -

    Aangezien zij het niet doet, zal ze het ook niet begrijpen. Eigenlijk begreep ik het zelf ook bijna niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    dance4ever schreef:
    (...)

    Ik zei: En doe jij het niet?? - niet verkeerd denken aub -

    O, lol. Maar blijkbaar dus niet. ^^


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    (...)
    O, lol. Maar blijkbaar dus niet. ^^


    Idd, anders had je wel gezien dat ages de 2e persoon enkelvoud van agere is wat doen betekend:Y) Lol anyway, je bespaart jezelf wel een hoop werk ermee. *"werkt" nu aan een opdracht voor Grieks*


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Tempesta schreef:
    (...)
    Aangezien zij het niet doet, zal ze het ook niet begrijpen. Eigenlijk begreep ik het zelf ook bijna niet.


    Ik zei niet voor niets erbij dat het wrs verneukt Latijn is, maar omdat ik geen zin heb mn boeken te pakken, was t werkwoord agere voor doen t enige wat in me opkwam.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ik doe latijn, eigenlijk alleen maar voor de mythologie. de rest is oersaai


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    dance4ever schreef:
    (...)

    Ik zei niet voor niets erbij dat het wrs verneukt Latijn is, maar omdat ik geen zin heb mn boeken te pakken, was t werkwoord agere voor doen t enige wat in me opkwam.

    Sowieso is zelf latijn vormen echt veel te moeilijk. Ik snap echt niet dat het gewone volk bij de Romeinen dat kon praten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Latijn, volgend jaar krijg ik Grieks erbij.