• Haha, ja. Je leest het goed: boor in hand. Jullie Colibre heeft vanochtend om ongeveer tien voor twaalf in haar hand geboord. Hoe? Let me tell you. Ik moest een gat van 3,5 millimeter in een stuk aluminium boren door middel van zo'n grote boormachine. Ik moet een soort bankschroef vasthouden, waardoor mijn werkje blijft zitten, maar deze schoot dus los toen ik mijn hand verplaatste, waardoor mijn hand in de plek van de aluminium plaat schoot. Gelukkig vrijwel gelijk op de dodemansknop gedrukt, waardoor de machine stilviel, en ik geholpen kon worden. Ik heb niet gehuild, of geprobeerd mijn hand los te wringen, maar mijn leraar geroepen, die bijna knock ging door het aantal bloed. *O* HOPPA, ziekenhuis. Op school hebben ze de boor eraf gehaald (ja, van de machine), en met een boor in mijn hand ben ik naar het ziekenhuis gereden. Hij zat er best diep in. Dus terwijl ze met zijn drieën (dokter, dokter, zuster) geprobeerd hebben hem eruit te halen, zat ik rustig te smsen met Sevda. *O*

    Nu: Verband en kinda helse pijnen. Maar okay, hoe was jullie dag? (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    (...)
    Haha, dat was niet zo moeilijk. Als ik zou stressen en rondspringen, dan had ik kans dat ik die boor er alleen maar verder in duwde, ghehe. Alhoewel dat bloed niet zo fijn was om te zien. (no_chears)


    Maar toch, ik zou flippen. Of in elk geval daarna. ;P
    Maar op een of andere manier maak ik zelf nooit dat soort dingen mee.
    *klopt af*:Y)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Progeny schreef:
    Damn, 't verhaal alleen al. Sounds pretty painful.
    Mijn dag was.. op 't begin leuk, naderhand werd de dag echter vervelend omdat iedereen constant liep van 'Ah, morgen ben jij jarig hè?' :'D

    Dan krijgt gij van mij een mooie portie spam morgen!
    En een stukje in mijn column om te feliciteren.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    (...)
    Dan krijgt gij van mij een mooie portie spam morgen!
    En een stukje in mijn column om te feliciteren.


    Kun jij wel goed typen met die hand dan?;o
    en dat is wel extreem lief!<3

    Lol, mijn nieuwe column voor morgen: 'Ik ben jarig'. The end.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Kun jij wel goed typen met die hand dan?;o
    en dat is wel extreem lief!<3

    Lol, mijn nieuwe column voor morgen: 'Ik ben jarig'. The end.

    Ik kan mijn vingers bewegen met moeite, op mijn middelvinger na; daar is niks mee aan de hand, lijkt het wel, maar de rest is nog een beetje verdoofd. En ja, een column van drie woorden.

    'Ik ben jarig'.

    Heleboel comments, Rutger kwaad alles!
    (Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn dag was niet zo erg.
    Hij was best oke.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Iets minder bloederig:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    GATES schreef:
    (...)
    Ik kan mijn vingers bewegen met moeite, op mijn middelvinger na; daar is niks mee aan de hand, lijkt het wel, maar de rest is nog een beetje verdoofd. En ja, een column van drie woorden.

    'Ik ben jarig'.

    Heleboel comments, Rutger kwaad alles!
    (Y)


    Klinkt erg smakelijk!:'D

    O gossie, ik wil Rutger niet kwaad maken. Ho ho, ik kijk wel uit!(no_chears)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Klinkt erg smakelijk!:'D

    O gossie, ik wil Rutger niet kwaad maken. Ho ho, ik kijk wel uit!(no_chears)

    Over smakelijk gesproken, die bitch van m'n mama mag wel eens beginnen met koken. I'M STARVING.
    Grapje hoor, luv my mum.

    Nah, Rutger wordt heus niet boos.
    (Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Auw! Man, ik zou gillen! Examen Duits gehad, een stuk minder bloederig. Hoewel, ik denk dat ik gebuisd ben.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 17:41 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    GATES schreef:
    (...)
    Maak er maar geen actie voor toi van, dalijk zit je daar met 36879356834 verdovingen, terwijl je toekijkt hoe ze je hand half open halen om die boor eruit te halen. :'D

    haha ik ben echt een megakluns maar dat. nee dat gebeurt me niet. Aangezien we dit jaar niet met de boor gaan werkenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Buiten mijn examens, mijn verkoudheid en stomme liefje dat niets terug sms't, pretty good thanks(krul)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    kun je er een foto van makenxD sorry ik hou vn dat soort dingen:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    asdfghjkl. Sorry. Can't handle the bloody part.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    MisPattinson schreef:
    kun je er een foto van makenxD sorry ik hou vn dat soort dingen:X

    Hehe, mag het verband er niet afhalen. Als ik een foto laat zien, is het slechts crappy normaal verband. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Holy fuck D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the