• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Sadler (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Je kan niet dag en nacht wakker blijven,' zei ik zacht. 'Dat houdt je nooit vol.' Ik keek Jitse bezorgd aan. 'Geef je je eigen de schuld van wat er gebeurt is?' vroeg ik zacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ik heb hem uitgelokt met mijn heftige reactie in de kantine." ik haalde mijn schouders op.
    "Mag ik niet bij jou slapen?" vroeg ik, zo was ik bij haar en sliep ik ook een beetje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Ik heb hem geslagen,' zei ik. 'Het is jouw schuld niet.' Ik dacht even na over zijn volgende vraag. 'Van mij mag het. Alleen mijn ouders kunnen elk moment binnen komen en ik weet niet zeker of mijn schouder en mijn infuus het toe laten.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik keek even twijfelend rond, toen nam ik de stoel die ik net had aangewezen en zette hem voor een zetel. Het was zo een comfortabel ziekenhuisgeval. Ik ging zitten en legde mijn benen op de stoel die ik ervoor had gezet.
    "Niet ideaal, maar goed genoeg." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek naar Jitse en zuchtte. Ik vond het niet leuk dat hij daar zo zat.
    'Ah kom op. Een beetje meer pijn kan ik wel hebben.' Ik lachtte lief naar hem. 'En mijn ouders komen er heus wel achter dat we iets hebben.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik grinnikte en ik kwam naast haar liggen, het infuus en haar schouder ontwijkend. Ik legde mijn hoofd tegen haar gezonde schouder en viel meteen in slaap.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek naar Jitse en viel ook in slaap.
    In mijn dromen zag ik Victor weer. Alleen die keer kwam Jitse me niet redden.
    Ik begon met mijn lichaam te schokken aangezien woelen niet kon. 'Jitse!' kreunde ik in mijn slaap. 'Alsjeblieft. Waar ben je?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ook al sliep ik, toch waren mijn zintuigen tot het hoogste gespannen en toen ik Dana hoorde werd ik ook meteen wakker.
    "Hey, het is maar een droom." ik schudde haar zachtjes door elkaar. "Word wakker." mompelde ik sussend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Jitse!' gilde ik nogmaals. In mijn droom voelde ik hoe Victor me weer aan raakte. 'Blijf van me af!' Ik raakte in paniek. 'Klootzak.' En ik begon te hyperfentileren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Rustig Dana! Ik ben het!" mijn stem was steeds luider geworden.
    "Word wakker, alsjeblieft!" ik schudde haar iets harder door elkaar, maar ontweek haat gewonde schouder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Laat me los!' krijste ik. 'Hij komt me redden.' Ik had nog nooit zo diep geslapen als toen. Niks drong tot me door. Niet dat Jitse me wakker probeerde me maken en niet dat Jitse degene was die me aan raakte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Verdomme, wat moest ik doen? Bang keek ik rond.
    "Nou, het spijt me Dana. Maar wat moet dat moet." ik nam een glas water van het nachtkastje en goot het over haar uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ik moet weg
    bye (doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik voelde een plens ijskoud water over me heen.
    'Godver!' gilde ik en ik schoot omhoog. 'Kut!' Ik greep naar mijn schouder en liet me vol pijn terug vallen op mijn kussen. 'Wie? Wat?' Ik keek naar Jitse. 'Waarom?' vroeg ik aan hem en ik voelde dat ik het koud kreeg en ik begon te rillen en te klappertanden. Ik had het gevoel dat ik bevries. Dit was echt geen normale reactie van een mens. 'W... W... Wat was d... dat voor water?' vroeg ik terwijl ik verder ging met klappertanden. Het liefst had ik mijn deken nu verder op getrokken maar dat kon niet door dat verdomde infuus.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 23:17 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bye. Tot morgen denk ik. X.


    "Ignite, my love. Ignite."