• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Sadler (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    "Euh, gewoon water, denk ik." wat zou het anders zijn?
    "Je wou niet wakker worden." ik haalde schuldbewust mijn schouders op. En wat moest ik nu doen? Nog een deken zoeken?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Gek, dat was ijskoud,' rilde ik. Ik had het gevoel dat ik onderkoeld raakte, alsof ik op de noordpool was. Ik keek Jitse aan en schudde mijn hoofd. 'En wakker kussen kon niet?' grapte ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Telkens als ik je aanraakte werd je steeds hysterischer." ik voelde me eerlijk gezegd wel schuldig.
    "Ik zoek wel een deken." ik rommelde wat in de lage kast tegen de muur. Ik haalde er pantoffels uit. "Nee." mompelde ik.
    Ik bleef nog even zoeken.
    "Een badjas is het warmste dat ik vind. Tenzij ik je moet bedekken met pantoffels?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Jitse, laat maar. Ik ben het gewend om het koud te hebben. Ik ben een vreselijke kouwkleun.' Ik glimlachte kleintjes. 'Je hoeft niet speciaal voor mij heel deze kamer overhoop te gooien.' Ik rilde nog steeds dus mijn woorden klonken niet echt overtuigend. Ik zuchtte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik schudde mijn hoofd en legde de badjas als een deken over haar heen. Het was zo een dikke, van die zachte stof.
    "Voila, en is de kamer nu zo overhoop." ik draai me om. "Oeps." Ze lag dus helemaal overhoop. Er lagen overal pantoffels en andere dingen verspreid over de vloer.
    "Pff, nu moet ik dat ook nog gaan opruimen." bromde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik zuchtte. 'Jits, als je zo door gaat wordt je nog eens hier weg gestuurd en dat wil ik niet. Dus alsjeblieft, gedraag je?' Ik keek hem lief aan.
    De badjas gaf veel warmte af en dat vond ik fijn. Ik kreeg het al minder koud. Ik keek naar Jitse die alles opruimde en zuchtte. Ik wilde ook gewoon kunnen lopen en niet hier als een of andere gehandicapte in bed liggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Probleem dus. Wat nu als Zoey gewoon bij jou slaapt Alex, dan kan Matt in het derde bed.'


    Matthew Livingstone
    'Dat, is een heel goed idee van je Kath. Voor één keer dan.' en dat laatste had ik beter niet kunnen zeggen want ze sloeg me tegen mijn schouder, en hard ook. 'Auw' zei ik droog.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Pff, ik denk dat ik gewoon op mijn knieën ga zitten, hoor." Iedere keer bukken deed te veel pijn. Ik veegde al de brol bij elkaar en propte die in de kast.
    "Zo, nu maar hopen dat de deuren het houden." zei ik, terwijl ik de deur toe duwde. Het was echt geen zicht. Ik had het gewoon als een troep erin gepropt. Ja, ik ben een sloddervos, ik geef toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    "Waarom ook niet. Ze neemt toch niet veel plaats in." ik grinnikte. We kwamen in de kantine aan.
    "Heb jij nu ook natuurwetenschappen?" vroeg ik aan Matthew, terwijl ik mijn arm rond Katherine sloeg.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 8:47 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Matthew Livingstone
    'Uhuh, heb identiek hetzelfde rooster als Jitse.' zei ik. Ik zag dat Katherine haar arm ook om Alex heen sloeg. 'Wel, wel, wel, heeft de o zo verlegen Katherine Bright een lief?' vroeg ik nieuwsgierig.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Verlegen?" ze was verdorie op een jongen met een lijk in zijn armen afgestapt. Verlegen? Nee!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik lachtte.
    'Slim Jitse.' Ik keek hem geamuseerd aan. Daarna keek ik naar mijn infuus en zuchtte.
    'Ik word gek van dat klote ding,' zei ik. Ik keek er een minuut lang na en opeens klapte er iets. Ik trok aan het buisje en de infuuspaal wankelde en viel op de grond waardoor ik los gekoppeld werd. Ik voelde me onrustig worden en duwde de lamp op het nachtkastje kapot.
    'Ik word hier gek,' zei ik terwijl ik rond sloeg. 'Ik wil hier nu onmiddellijk weg!'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Tegenover jongens, ja. De enige jongens waar ze echt mee sprak waren ik, Jitse, Thomas en haar vader natuurlijk.' zei ik.


    Katherine Bright
    'Jajaah kom, genoeg over mijn privéleven.' zei ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    Met grote ogen bleef ik even staan, maar toen liep ik op Dana af.
    "Rustig, je gaat hier enkel weg als je kalmeert. Rustig, ik ben bij je. Diep adem halen." ik nam haar in mijn armen en wreef over haar rug.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amber
    Mijn hakken tikte op de grond terwijl ik door de gangen liep. Ik bleef voor mijn kamer deur staan en deed hem open. Er was niemand.
    Ik keek naar de twee bedden die al gevuld waren. Zouden mijn kamer genoten aardig zijn? Ik legde mijn koffers op mijn bed en keek de kamer rond. Ik was de nieuweling.


    "Ignite, my love. Ignite."