• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Sadler (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Op naar de hal dan maar.' zei ik en sleurde Alex mee de deur uit.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 18:34 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    Ik leunde tegen een muur in een verlaten gang. Waar kon ze zijn?
    Ze was niet in de kantine en niet in haar kamer. Kon ze nog ergens anders zijn?
    Op dit tijdstip? Nee.
    Toen begon mijn brein anders te denken. Ik ging in de plaats van de vijand staan. Ik leek even een slechterik, terwijl ik alle mogelijkheden overliep. Had ze vijanden gemaakt?
    Joe, maar die zou zoiets nooit doen? toch?
    Lana, maar die is meer voor de onrechtstreekse aanpak.
    Wie nog?
    Toen schoot het me te binnen. Ze had Victor geslagen.
    "Shit." piepte ik. Ik liep de gangen door. Ik wist niet goed wat ik zocht maar ik vond het toch. Het was een vriend van Victor, Dean heette hij dacht ik.
    "Waar is Victor's kamer?" ik greep hem bij zijn hemd. Hij staarde me verwonderd aan.
    "Verdomme! Geef antwoord." schreeuwde ik.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 18:37 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    BelleVue schreef:
    (...)

    dat volg ik niet echt
    1 ik zei hal
    2 bedoel je de gang of wat?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    kebt veranderd zeh, en tis brein femke, ni brijn
    koekoeksklok


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Verder op de gang. Nummer 205." piepte hij. ik smeet hem van me af en hij kwam met een harde bons op de grond terecht. Toen ik bij kamer 205 aankwam kreeg ik bijna een beroerte. Dana's gsm lag daar op de grond. Ik deed geruisloos de deurklink naar beneden, zo stil dat niemand het zou horen, maar natuurlijk was de deur op slot.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 18:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    BelleVue schreef:
    kebt veranderd zeh, en tis brein femke, ni brijn
    koekoeksklok

    shit


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    We kwamen in de hal aan. Er stond een vrouw van rond de twintig jaar.
    "Zoekt u iemand?" vroeg ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ma dikkn, zyt ge daar weer me uwe skeile shit xD (efeks vr zorge da ze ons ni mr verstaan, dan zyn we wrschynlyk zo schattig ni mr xD)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 18:43 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    'We zullen een kijken wat je allemaal in je hebt.' Victor grijnsde en hij gaf me nog een vieze kus. Ik voelde zijn lippen in mijn hals. Elke aanraking gaf me nog meer walging. Zijn handen voelde ik op mijn billen terwijl hij me weer op mijn mond zoende. Het ergste van alles vond ik nog, ik kon niks er tegen doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yelena - Spion.

    'Hal-' Meteen breek ik mijn derde poging af als een jongeman met gezelschap mijn pad kruist. Ik glimlach even en stel me voor.
    'Yelena, aangenaam. Via mijn superieur ben ik hier gekomen om kennis te maken met de Europese spionagemethodes. Ik heb nog geen kamer hier en vroeg me af bij wie ik zou moeten aankloppen om die zaken rond te krijgen.' Ik kijk even vertwijfeld in het rond. Voor een spionnenschool ziet dit er nog behoorlijk warm uit. Het lijkt haast wel een kostschool. Wie weet heeft het gebouw wel ooit daadwerkelijk als kostschool gediend. 'En zou u me ook kunnen vertellen of het mogelijk is hier een geweer aan te schaffen? Met de transsiberische trein was het niet mogelijk het mijne mee te nemen.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Jitse Bright
    Ik vloekte zachtjes, dan maar op de ouderwetse manier. Wat een geluk dat ik op een spionnenschool zit. Daardoor kende ik een speciale trap, ik had hem geleerd bij gevechtsporten, maar je kon hem niet alleen in een gevecht gebruiken. Je kon er ook goed een deur mee intrappen. Ik ging voor de deur staan. Draaide mijn lichaam een kwartslag en bundelde al mijn kracht in mijn voet toen ik die op de deur liet komen. De deur vloog met een harde bonk open en ik keek naar binnen. Wat ik zag liet mijn bloed koken van woede. Ik gromde bijna terwijl ik op Victor afliep.
    "Nu ben je veel te ver gegaan." zei ik en mijn stem klok verraderlijk kalm. Iedereen dat me goed kende wist dat ik nu echt razend was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    "We mogen niet echt met geweren rondlopen hier, maar misschien ben jij een uitzondering." ik keek haar aarzelend aan.
    "Hier zitten eigenlijk voornamelijk tieners." ik haalde mijn schouders op en wees naar de balie. "Daar kan je, je aanmelden. Als er iets is, wordt het altijd daar geregeld." zei ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    @ yara
    ik zat naar zo een funny gif stuf story te kijken en ik zag zoiets grappig. dacht: dat moet ik mijn bff laten zien


    deze is ook goed


    maar nu stop ik want dit past hier niet zo goed he?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 18:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Jitse!' riep ik. Ik voelde me gelijk een stuk veiliger. Victor was op Jitse voorbereid en pakte een mes. Hij hield die dicht bij mijn keel.
    'Een stap dichterbij en ik vermoord je vriendinnetje.' Ik keek bang naar Jitse.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik bleef doodstil staan.
    "En nu?" vroeg ik aan Victor.


    “To live will be an awfully big adventure.”