• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Sadler (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'We hoorden wat er gebeurt was en we zijn gelijk gekomen.' Mijn moeder keek me bezorgt aan. Toen keek ze naar Jitse.
    'Jitse? Van het zomerkamp?' vroeg ze verbaasd. Mijn moeder had hem een keer gezien toen ik afscheid van hem nam.
    'Eh ja. Ehm, hij heeft me gered,' zei ik. Mijn vader keek hem met een glimlach aan.
    'Dankjewel dat je onze Danalia heb gered.' Ik beet op mijn onderlip. Die kutnaam ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn mobiel bleef hangen vandaar mijn late reactie ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Graag gedaan." kreunde ik, ik dacht eraan om toch een pijnstiller te vragen. Dit was niet uit te houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Mijn moeder keek van Jitse naar mij en weer terug.
    'We gaan maar weer eens even naar ons hotel. We komen vanavond wel,' zei ze. Ze keek me glimlachend aan. Zo te zien had ze door wat er speelde. Ze liep samen met mijn vader de kamer uit.
    'Oké,' zei ik zacht. 'Gaat het wel?' Ik zag dat Jitse veel pijn had.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Iets met mijn ribben." mompelde ik. "Ze hebben me in zo een afschuwelijk korset gehesen." zei ik vol afschuw.
    "Maar jij hebt waarschijnlijk veel meer pijn." zei ik, terwijl ik haar hand vastnam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Hmm, de pijn valt wel mee. Alleen dat infuus irriteert me. Volgens mij hebben ze daar een lading pijnstiller in gedaan.' Ik kneep zachtjes in zijn hand. Het verbaasde me dat hij nog niks over mijn naam had gezegd, ergens was ik daar toch wel blij om. Ik haatte mijn hele naam daarom zei ik gewoon dat ik Dana heette.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Vind je het niet erg als ik even ga zitten?" ik wees naar een stoel een paar meter verderop. Nu de adrenaline uitgebrand was, voelde ik me belabberd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik lachtte en ik schudde mijn hoofd.
    'Kom,' zei ik zacht en ik klopte op mijn bed. 'Anders zit je zo ver weg.' Ik glimlachte naar hem. 'En ik wil dat je bij me blijft.' Ik haalde mijn gezonde schouder op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik ging naar de andere kant van het bed, zodat ik haar gewonde schouder geen pijn kon doen en ging liggen. Ik kreunde even, maar zuchtte toen.
    "Wat ben ik blij dat ik daar op tijd was." zuchtte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Ik ook,' zei ik zacht. 'Hij had echt slechte bedoelingen met me.' Ik voelde me vies. Het liefste zou ik mijn tanden poetsen. 'Zou je denk ik een glas water mogen of anders mijn tanden poetsen?' Het liefste wilde ik douchen maar ik wist dat dat er voorlopig niet in zat. Ik zuchtte terwijl ik mijn tranen weg knipperde.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ik ga het wel even vragen." zei ik, terwijl ik kreunend recht stond. Ik vroeg meteen ook een pijnstiller voor mezelf.
    "Hier." ik duwde een glas water in Dana's handen.
    "En hier." ik haalde een tandenborstel tevoorschijn. Het was van die soort waar al tandpasta op zat. Handig voor in het vliegtuig of zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Dankje,' zei ik. Ik begon gelijk mijn tanden de poetsen. Ik sloeg geen stukje over, ik wilde al zijn speeksel uit mijn mond. Het maakte me niet uit hoe raar het eruit zag. Daarna klokte ik gulzig het water binnen en ik voelde me een stukje minder walgelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Beter?" vroeg ik vermoeid. De pijn begon stilletjes weg te hebben, maar ik bleef het moeilijk hebben wakker te blijven. Ze moest toch ook moe zijn, door die pijnstillers?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Beetje,' mompelde ik. Ik keek naar Jitse en zag dat hij moe was. 'Jitse, misschien moet je gaan slapen.' Ik keek en glimlachend aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ik laat je niet alleen." mompelde ik. "Nooit meer."


    “To live will be an awfully big adventure.”