• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Sadler (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Gaat het?' vroeg ik aan Dana, ik wist uit ervaring dat ik Jitse nu even met rust moest laten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    De tranen liepen over mijn wangen.
    "Dana?" vroeg ik stilletjes.
    "Katherine is bij haar. Het komt in orde." suste Alex.
    "Ga snel iemand halen, ik zorg wel voor Jitse. En ik hoop voor die andere dat hij niet wakker word, anders zal hij wat meemaken." hoorde ik hem grommen. Ik probeerde mijn ogen ergens op te focussen, maar toen ik zag dat dat iets een schaar was en dat die schaar in de schouder van Victor stak werd ik weer kwaad. Ik worstelde tegen de sterke armen van Alex.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 13:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eerst even wiskunde pw maken reageer zo X


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Ik keek naar Katherine en knikte langzaam. Ik voelde dat ik trilde. Ik was nog nooit zo bang geweest. Opeens begon ik weer te huilen.
    'Ik ben zo blij dat jullie er zijn,' snikte ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Wacht hier, ik ben direct terug met hulp.' zei ik en liep de gang op, op zoek naar een leerkracht. Toen ik beneden aankwam zag ik meneer Wakefield, van scherpschieten. 'Meneer, zou u kunnen meekomen, er is iets gebeurd.' vroeg ik vriendelijk. Meteen knikte hij en we liepen naar boven toe. In Victor zijn kamer aangekomen liep ik terug naar Dana toe.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 14:40 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik keek naar mijn schouder en zag dat ik bloedde, en niet zo'n klein beetje ook. Heel mijn t-shirt was doorweekt. Ik slikte. Hoeveel bloed had ik al verloren?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik trilde op mijn benen, maar draaide me rustig om, zodat ik naar Alex' gezicht keek.
    "Je kan me los laten." zei ik. Hij twijfelde even, maar liet me toen los. Ik liep snel op Dana af.
    Ik keek naar het bloed en stak mijn hand naar haar wang uit. Mijn hand trilde maar ik lette er niet op.
    "Het komt goed?" zei ik, maar het klonk meer alsof ik mezelf wou overtuigen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek naar Jitse. De tranen stroomde over mijn wangen.
    'Jitse,' fluisterde ik. Ik keek hem aan. 'Dankje.' Ik trilde nog steeds en het duizelde voor me ogen door het bloed verlies. Ik zag zwarte vlekken. Ik voelde dat ik om viel en pakte verschrikt Jitse vast.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Stil maar." zei ik. Ik hoorde de leraar bellen. Niet veel later stonden enkele bewapende mannen in de kamer.
    "Kom maar meisje." zei eentje.
    "Nee!" zei ik, ik duwde hem aan de kant en nam Dana zelf in mijn armen.
    "Ik draag ze." zei ik koppig. Ik ging haar niet alleen laten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Matthew Livingstone
    Ik zag Jitse de kamer van Victor uitlopen met een meisje in zijn armen. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik bezorgd.


    (6)_O_(cat)(typing)
    omdaz Djeff en Noah ze zo graag wouden zien.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 15:01 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Victor." zei ik, Matthew wist dat ik Lana ooit van hem gered had en ik hoopte dat hij het meteen zou begrijpen.
    "Later." zei ik, terwijl ik een van de mannen naar beneden volgde. Hij hield me goed in de gaten. Klaar om in te grijpen als ik Dana niet meer zou kunnen dragen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    Verward kwam ik de kamer uit.
    "Wat is er nu net gebeurd?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Waar brengen jullie me heen?' vroeg ik bang. Ik keek even naar Jitse. 'Gaat het?' vroeg ik aan hem. Hij had flinke klappen van Victor gekregen.
    Zelf voelde ik me beroerd. Ik was duizelig en verward. Ik kon mijn arm niet meer goed bewegen door de pijn in mijn schouder. Ik was nog steeds aan het na trillen en ik was misselijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "We gaan je verzorgen." zei een van de mannen vriendelijk. "En daarna moet je ons zeggen wat er is gebeurd."
    "Dat doet ze wel als ze er klaar voor is." gromde ik. Ik glimlachte naar Dana.
    "Gaat wel." ok, vreselijke leugen. Volgens mij was er iets met mijn ribben, maar ik wist dat als ik dat toegaf, een van de andere mannen Dana zou overnemen. Dat wou ik niet, dus glimlacht ik haar nog eens overtuigend toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek naar Jitse en schudde mijn hoofd. Ik wilde niet vertellen wat er gebeurt was. Ik slikte terwijl ik voelde dat ik langzamerhand bewusteloos raakte. Ik sloot daarom maar mijn ogen en viel weg.


    "Ignite, my love. Ignite."