• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Sadler (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Spongebooooooooooooooooooooob!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en de vorte ftos van harry en taylor lautner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    haha, ik lig stryk
    en keb een probleem, den thomas eeft myne gsm geclaimd (wel mynen oude ma kom) want tis em gelukt om zynen iphone nr de klote te helpe xD
    en doet er my aan denke dak stylos van myn pa zijn werk (wbw) meepak vr em

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 19:05 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik kon niet beseffen dat Jitse zo rustig kon blijven. 'Nu ga je weg en je laat je mij mijn wraak afmaken.' Hij keek Jitse uit dagend aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik knikte nadenkend. Allemaal fake natuurlijk, vanbinnen was ik een warboel van emoties.
    "Als we zo gaan beginnen, moet je dan eigenlijk op mij geen wraak nemen? Ik heb Lana eerst van jou gered, toen heb ik je vernederd in de kantine en nu kom ik je opnieuw storen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Yelena - Spion.

    Wat verrast kijk ik de jongeman aan, neem hem nu wat onderzoekender in me op. Tieners..? Zou dit een test zijn van Alexei? Ik heb nooit veel informatie gekregen over de school waar ik heen gestuurd werd. Heel kort kijk ik hem onzeker aan, waarna ik mezelf herstel.
    'Dus.. een wapenverbod? Als ik vragen mag, hoe gaat hier de training in z'n werk zonder wapens?' Nog steeds verbaasd kijk ik de jongeman aan. Bij nader inzien lijkt hij achttien, op z'n hoogst. In Novgorod was ik één van de jongste trainees. Hoe kan het dat ik hier één van de oudsten zou zijn? Zou dat kunnen betekenen dat.. dat we in Rusland gewoon jaren achterlopen? Onmogelijk! Ik werp nogmaals een blik op de jongen, die nu uitlegt waar ik me kan melden. Misschien heb ik de Europese spionage onderschat. Misschien hebben we hun methoden allemaal onderschat. But then again, dan zou Alexei Kimorov dat op z'n minst moeten weten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dana
    Bang keek ik naar Jitse. Ik besefte maar al te goed dat mijn lot in zijn handen lag. Ik snapte alleen niet goed wat hij bedoelde met Lana gered.
    'Ik heb nou toch ook wraak op jou Jitse. Ik weet hoeveel Dana voor je betekent. En wat gebeurt er als ik haar van binnen breek?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    "We krijgen bij scherpschieten wapens, anders niet. Het zou ook niet echt save zijn hier, moest iedereen wel met een wapen lopen. Je hebt maar één vriendjesruzie nodig om een gevecht uit te lokken, laat staan met vuurwapens."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik liet geen emotie zien. Ik was altijd al sneller en preciezer geweest dan wie dan ook op deze fucking school. Ik besloot mijn kans erop te wagen en stampte hem in zijn maag.

    moet weg
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien kom ik er straks nog op(doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Dat dus.' mengde ik me ook in het gesprek. Ondertussen vroeg ik me af of Jitse Dana al had gevonden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
    ik ben straks by myn tante en by "toto thomas" en kweetni ofdak daar op de pc ga kunne aangezien de kindjes daar ook zyn

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 19:14 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik zag Victor samen klappen maar hij herstelde zich snel. Hij duwde Jitse weg en pakte zijn mes.
    'Wat zei ik nou!' schreeuwde hij en hij haalde het mes naar me uit. Ik had geluk en hij miste mijn keel maar raakte mijn boven arm. Ik voelde het bloed over mijn arm lopen.
    'Jitse!' gilde ik in paniek. Ik zag de woede in Victors zijn ogen terwijl hij het mes nog een keer uithaalde. Ik sloot mijn ogen wachtend op de dood. Maar blijkbaar had Victor andere ideeën en hij raakte mijn schouder mijn schouder. Een ijzige gil kwam uit mijn mond en ik liet mijn hoofd hangen. Tranen rolden over mijn gezicht. Ik voelde hoe het met uit me werd getrokken.
    'Vind je niet leuk, he Jitse. Dat je meisje pijn heeft.' Ik hoorde de sadistische toon in zijn stem. 'Dit krijg je nou als je denkt dat je sterker bent dan mij.'

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 10:23 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yelena - Spion.

    Ik grinnik even. Daar zit wat in. Ik zal hem maar niet zeggen op welke manier meningsverschillen en conflicten bij ons werden opgelost. Soms met een ouderwetse wedstrijd en soms met gevechten wanneer woorden niet volstaan. Het feit dat elk groentje een wapen op zak mee mocht hebben was geen voorrecht, maar een zware psychologische test. De drang om het ding tegen tiranniserende meerderen te gebruiken kon namelijk op een gegeven moment zo hoog worden dat je je serieus afvroeg wat het 't waard zou zijn. Maar aangezien deel uitmaken van de Spetsnaz een bijzonder privilege was, haalde niemand zich ooit dergelijke activiteiten in z'n kop. Alleen tijdens feestelijkheden werden de wapens ingenomen, om de combinatie van alcohol + wapen te vermijden.
    'Dank je, ik zal naar de receptie gaan om- 'Jitse!' De heldere gil galmt door het gebouw heen en gealarmeerd hef ik het hoofd in de richting. Het komt van boven.
    'Is dit.. de normale gang van zaken?' vraag ik peilend, niet helemaal wetende wat te verwachten. Misschien is dit wel een initiatieproef. Of een deel van een ontgroening. Ik slaak een korte zucht. Toch niet weer een ontgroening? De eerste twee weken op ons kamp in Novgorod waren al een hel geweest.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 20:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Katherine Bright
    'Dit is absoluut niet normaal.' zei ik. Ik rende naar boven, op zoek naar Dana en Jitse.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thomspon
    Ik sperde mijn ogen wijd open en liep Katherine achterna, ik liep haar voorbij en keek zoekend rond me heen.

    Jitse Bright
    Het deed pijn om haar zo te zien.
    "Dat denk ik niet!" ik was niet sterker enkel sneller en beter. Ik kon dit. Ik nam een stoel van naast me op en gooide hem naar zijn hoofd. De stoel vloog hem voorbij en hij lachte smalend.
    "Is dat al-" mijn plan was gelukt. Hij was afgeleid en ik schopte het mes uit mijn handen.
    "Dat is al wat eerlijker, niet?" gromde ik. Ik nam iets in mijn hand, ik keek zelfs niet naar wat het was en gooide het naar zijn hoofd. Hij ontweek het maar net en keek me woedend aan.
    Ik greep achter me, op zoek naar nog iets om naar hem te gooien en voelde toen een vertrouwde vorm.
    Ik liet de schaar achter mijn rug, terwijl hij op me af kwam gestormd. Toen hij vlak voor me was, strekte ik mijn arm zodat de schaar in zijn schouder bleef steken.
    Hij gilde het uit en viel op de grond. Ik ging boven hem zitten sloeg hem tegen zijn slaap. Zijn ogen knipperden en gingen toen toe, maar ik bleef op hem in slaan. Hij was veel te ver gegaan. Ik huilde terwijl ik steeds maar met mijn vuist op hem in beukte.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 13:14 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik liep een gang in en er stond een deur open. Daar zag ik Jitse op Victor slaan. Victor zelf was blijkbaar bewusteloos. Snel trok ik Jitse van hem af en ondertussen gebaarde ik naar Alex dat hij Dana moest losmaken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Laat me verdomme los! Ik vermoord hem!" Ik probeerde me los te rukken.

    Alex Thompson
    Snel maakte ik Dana los, ik zette haar op de grond en nam Jitse van Katherine over. Hij probeerde zicht nog steeds los te rukken.
    "De klootzak! Verdomme!" Zijn stem werd zachter. "Ik vermoord hem." snikte hij.


    “To live will be an awfully big adventure.”