• Ik had het net met Senna over jongens. En daardoor kwamen we op de jongen op wie ik verliefd ben, en die ziet er precies uit zoals mijn droomjongen. Hihi.

    Die van mij; Krullend haar, zwart of bruin, blauwe of groene ogen. En hij moet sowieso ouder zijn.
    Die van Senna; Getint, blauwe ogen of bruine ogen, niet te klein.

    Dus hoe ziet jou ideale droomjongen eruit zien?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hey, we hebben nog geen foto's samen, maar dat komt nog wel. Tot die tijd/nieuwe screenshots deze foto.



    Hij voldoet precies aan mijn criteria; langer dan ik, dun, maar niet te. Donker haar, felgrijze ogen, en de belangrijkste: half Iers half Engels! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    Hey, we hebben nog geen foto's samen, maar dat komt nog wel. Tot die tijd/nieuwe screenshots deze foto.



    Hij voldoet precies aan mijn criteria; langer dan ik, dun, maar niet te. Donker haar, felgrijze ogen, en de belangrijkste: half Iers half Engels! *O*


    Ik heb Engels en Schots bloed, en voor één twaalfde Iers, dacht ik. xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik heb Engels en Schots bloed, en voor één twaalfde Iers, dacht ik. xD

    Trouw met mij en Tommie. :9~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    (...)
    Trouw met mij en Tommie. :9~


    Ja, maar dan krijg je Maert'n er ook bij. En die is niet Engels, niet dun, wel lang, wel donkerbruin haar, geen donkergrijze ogen. Studeert.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    hmm ik val op blond en bruin haar..
    Maar mijn boy moet het in iedergeval niet erg vinden als ik om de week naar voetbalwedstrijd ga!


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Donkerbruin/zwart haar tot net over de oren, bleke huid met blauwe of bruine ogen. Lang, gespierd maar geen sixpack, en het liefst ook niet te dik. That would be perfect :9~
    Maar ik val ook op heel veel andere soorten jongens.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.


    Ik heb niet echt een droom jongen, maar Louis vind ik wel heel knap. & ik val nogal op verschillende types, soms blonde jongens met blauwe ogen, soms jongens met bruin haar, en jongens met krullen vind ik ook knap. -a-


    Save me from myself.

    Allerlei jongens..
    Ik val wel op jongens die rock luisteren btw..
    en ze moeten wel of een beetje gespierd zijn
    of gewoon heel knap

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 21:15 ]


    you make everything seem so possible <3

    lang/krullen/bruin of donkerblond/mooie groene of bruine ogen...
    van die ogen waarin je kun weg zwijmelen..

    xD


    Solen kommer fortfarande ingenting.