• PS : Hier gebeurt niks persoonlijk, dit is puur fun.

    Ik ga er toch maar een slot op gooien want ik ben bang dat er gevoelens gaan geraakt worden :')
    Dit was geen goed idee.
    SLOTSLOTSLOT?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 23:20 ]


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:

    Zucht, ooh, bel me nu! 0909-0900, heb jij ook zo'n harde (...)?.


    (hoorde hem laatst op televisie)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    (hoorde hem laatst op televisie)


    Jij kan geen televisie betalen.


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    (...)

    Jij kan geen televisie betalen.

    Doesn't matter. Still had sex.


    No growth of the heart is ever a waste

    Excuse schreef:
    (...)

    Jij kan geen televisie betalen.


    I'm really sorry, ik ben melig. Je moest een quote verkloten dus doe ik dat :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    I'm really sorry, ik ben melig. Je moest een quote verkloten dus doe ik dat :3


    En jij snapt hier niks van aangezien je de quote van je bovenstaande moet beantwoorden. Niet de mijne.


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    (...)

    En jij snapt hier niks van aangezien je de quote van je bovenstaande moet beantwoorden. Niet de mijne.
    Vriendelijkheid ftw (banana)


    Life is hard and then we die

    Excuse schreef:
    (...)

    En jij snapt hier niks van aangezien je de quote van je bovenstaande moet beantwoorden. Niet de mijne.


    hoho, rustig maar. ik ga eventjes offtopic door je reactie, dus snap ik er gelijk niks van? jij zegt: "ik begin wel", vervolgens quote ik jouw reactie en word je boos? EUHM, newbie maybe?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Vriendelijkheid ftw (banana)

    Hoi lekker blondje, ik ga je vastbinden aan mijn bed (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Hoi lekker blondje, ik ga je vastbinden aan mijn bed (krul).
    Je bedoelt dat je het bed aan mij gaat vastbinden? (wbw)


    Life is hard and then we die

    Priemgetal schreef:
    (...)

    hoho, rustig maar. ik ga eventjes offtopic door je reactie, dus snap ik er gelijk niks van? jij zegt: "ik begin wel", vervolgens quote ik jouw reactie en word je boos? EUHM, newbie maybe?


    Off : Ik denk dat we elkaar allebij verkeerd begrepen hebben :'D
    We gaan verder met het spel.


    Owl you need is love.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je bedoelt dat je het bed aan mij gaat vastbinden? (wbw)


    Van nijlpaarden gesproken.


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    (...)

    Van nijlpaarden gesproken.


    Get the FUCK out of Quizlet. Annick is geweldig, zelfs al was ze een nijlpaard (is ze niet), dan was ze nog mooi. Ik ben niet biseksueel, maar voor haar maak ik even een uitzondering hoor. Ssssssh.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Get the FUCK out of Quizlet. Annick is geweldig, zelfs al was ze een nijlpaard (is ze niet), dan was ze nog mooi. Ik ben niet biseksueel, maar voor haar maak ik even een uitzondering hoor. Ssssssh.


    Ik had het over jou!


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    (...)

    Ik had het over jou!


    Euhm, je noemt mij een nijlpaard en quote Annick? Wow, raar. Na een jaartje anorexia (ik had eerst overgewicht en ging lijnen wat doorsloeg in het extreme) was dát ECHT wat ik kon gebruiken. Ik dacht dat je door zou gaan met ontopic? Hehe, you're funny.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Euhm, je noemt mij een nijlpaard en quote Annick? Wow, raar. Na een jaartje anorexia (ik had eerst overgewicht en ging lijnen wat doorsloeg in het extreme) was dát ECHT wat ik kon gebruiken. Ik dacht dat je door zou gaan met ontopic? Hehe, you're funny.


    Rustig Rebecca.
    Excuse gaat ook door met het topic.
    Wat zij deed is het doel van het topic. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'