• PS : Hier gebeurt niks persoonlijk, dit is puur fun.

    Ik ga er toch maar een slot op gooien want ik ben bang dat er gevoelens gaan geraakt worden :')
    Dit was geen goed idee.
    SLOTSLOTSLOT?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 23:20 ]


    Owl you need is love.

    Maelig schreef:
    (...)

    Rustig Rebecca.
    Excuse gaat ook door met het topic.
    Wat zij deed is het doel van het topic. ;o


    Nou, ik vind het anders knap verknipt. Ik ben rustig. En hoe weet jij ook al weer mijn naam?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Rustig Rebecca.
    Excuse gaat ook door met het topic.
    Wat zij deed is het doel van het topic. ;o .


    Daarom laat ik het sluiten, ik vrees dat er mensen dit veel te serieus gaan nemen.


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    (...)

    Daarom laat ik het sluiten, ik vrees dat er mensen dit veel te serieus gaan nemen.


    Je had vage uitleg, waarin je met quotes praatte, dus denken mensen dat je een quote van iemand IN DE QUOTE aanpast, niet erop antwoordt. Snappie?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Nou, ik vind het anders knap verknipt. Ik ben rustig. En hoe weet jij ook al weer mijn naam?


    Ik weet jouw naam omdat die al wel meer dan 1x in een topic heeft gestaan. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Je had vage uitleg, waarin je met quotes praatte, dus denken mensen dat je een quote van iemand IN DE QUOTE aanpast, niet erop antwoordt. Snappie?


    Ach zo, dat was het dus niet.


    Owl you need is love.

    estoy poopin