• Mijn abonementenlijst is weer heel kort, dus ik zoek nieuwe story's

    Wat ik lees :
    - HP , alle personages (ook verhalen over de acteurs zelf)
    -one direction
    -eventueel onbekende personen
    -andere fantasy verhalen
    -twilight
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 20:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zou zeggen kijk op mijn Profiel ;3
    Lol, ik kan aan je gebruiksnaam zien dat je een vriendin bent van eileen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    En we dansten op gebroken glas
    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.
    Onbekende personen - Drama

    Ecstasy
    Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
    De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
    Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.
    Onbekende personen - Romantiek

    Vijfentwintig nachten tot de dood
    Brys en zijn ridders hebben een naam. Ze zouden sterker zijn dan alle andere ridders; hun moed zou groter zijn; hun angst zouden ze lang geleden verloren zijn; en hun zwaarden zouden door het dikste metaal steken.
    Maar dan worden ze er op uitgestuurd met hun grootste en gevaarlijkste opdracht ooit. Zonder veel vertrouwen in de zaak rijden ze weg uit Gerenhir, om de burgers van Erodas te helpen een pijnlijke dood te ontsnappen. De weg, vol gevaren, is lang en als ze aankomen in Erodas blijkt pas hoe ernstig de zaak werkelijk is.
    Een verhaal vol spanning, intriges en geheime romantiek, om een vallende stad van haar ondergang te redden.
    Onbekende personen - Avontuur - Fantasy


    I can't even think straight.



    "I'm moving to England." I said and Emma laughed.
    "Good joke, but not a joke for in the morning." My best friend, Mark, replied.
    My mouth felt open, they didn't believe me.
    Mark looked at me again, he saw I wasn't joking.
    "Wait a second, is this for real?" Slowly i nodded my head and there came tears in my eyes.



    One Direction bestaat niet.
    Dit verhaal is Nederlands
    Het verhaal begint op 17/18.12.11





    Leave it all behind.' Niall Horan


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Live free -ft. Harry Styles


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    BeSlytherinn schreef:
    Mijn abonementenlijst is weer heel kort, dus ik zoek nieuwe story's

    Wat ik lees :
    - HP , alle personages (ook verhalen over de acteurs zelf)
    -one direction
    -The Hunger games
    -eventueel onbekende personen
    -andere fantasy verhalen
    -twilight
    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    "I'm moving to England." I said and Emma laughed.
    "Good joke, but not a joke for in the morning." My best friend, Mark, replied.
    My mouth felt open, they didn't believe me.
    Mark looked at me again, he saw I wasn't joking.
    "Wait a second, is this for real?" Slowly i nodded my head and there came tears in my eyes.



    One Direction bestaat niet.
    Dit verhaal is Nederlands
    Het verhaal begint op 17/18.12.11





    Leave it all behind.' Niall Horan


    Everything you want comes after you stop looking for it



    Om de wereld Mórien te beschermen waren er altijd 12 wachters. Die beschermden de poort van die wereld, om zo orde en rust te schapen. Maar dit duurde niet lang voort, een kwade Godin heeft haar troepen erop af gestuurd, om de wachters te vermoorden. De kwade Godin nam die eens zo prachtige wereld over.
    Het volk moet de nieuwe Wachters vinden, om de wereld waarin ze leven te herstellen.

    Aimy-Lee leidt een normaal leven, tot ze een ketting vindt die haar naar die andere wereld brengt. Een onbekende stem die ze daar hoort vertelt haar over de Wachters, en dat zij er waarschijnlijk een is. Ze is vastbesloten om de anderen te zoeken en te rekruteren, maar de strijd tegen de kwade Godin zou zwaar worden, bijna onmogelijk.
    Redden ze dit? Of is het prachtige oord en het volk veroordeeld tot een leven vol duisternis?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    KLIK HIER MAAR, geen zin om alles helemaal te kopierenxD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen
    -Horror, Thriller.


    # Started at 27 December 2011
    # Ik schrijf in de ik-vorm
    # Carol Productions
    # geïnspireerd door The hills run red


    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 17:19 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Binnekort begin ik een Twilight verhaal: Heavy in your arms
    En een HP verhaal: Princess of Hufflepuff


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    || Dreamful productions || One Direction exist || SOUNDTRACK || Story started: 25'12'2011 ||


    It's like you're screaming, and no one can hear
    You almost feel ashamed
    That someone could be that important
    That without them, you feel like nothing
    No one will ever understand how much it hurts
    You feel hopeless; like nothing can save you
    And when it's over, and it's gone
    You almost wish that you could have all that bad stuff back
    So that you could have the good


    “Begin at the beginning," the King said, very gravely, "and go on till you come to the end: then stop.” - Lewis Carrol

    You Never Lose By Loving | Harry Styles



    Some people are meant to fall in love with each other, but are not meant to be together.

    Ik schrijf een verhaal, een beetje gebasseerd op de Hongerspelen. Maar niet hetzelfde, het heeft wel met het bos te maken (deels), stukje Capitool en de Spelen.

    bedankt voor alle reactie ik zal ze allemaal bekijken en blijf vooral stories sturen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer