• Mijn abonementenlijst is weer heel kort, dus ik zoek nieuwe story's

    Wat ik lees :
    - HP , alle personages (ook verhalen over de acteurs zelf)
    -one direction
    -eventueel onbekende personen
    -andere fantasy verhalen
    -twilight
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 20:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Last Friday night
    Yeah we danced on tabletops
    And we drank too many shots
    Think we kissed but I forgot
    Last Friday night
    Yeah we maxed our credit cards
    And got kicked out of the bar
    So we hit the boulevard
    Last Friday night
    We went streaking in the park
    Skinny dipping in the dark
    Then had a menage a trois
    Last Friday night
    Yeah I think we broke the law
    Always say we're gonna stop



    • Written by Riverfire
    • One Direction doesn't exist
    • Contains foul language.
    • Written in Dutch, spoken in Dutch
    • Proloog by 20 abo's.
    Soundtrack
    Trailer
    • Start: 10'02'2012
    .


    Acht jongeren beleven het perfecte leven dat je als 18-jarige maar kunt hebben. Seks, drank en feestjes, maar niet alles lijkt perfect. Ze verzwijgen hun problemen voor elkaar. Blijft hun leven perfect of zullen ruzies en irritatie alles overnemen?


    Klik voor de story!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    The opposite ~ featuring Liam Payne


    ‘I’m not the kind of girl, who you can just dump,’
    ‘And what kind of girl are you then?’
    ‘The opposite,’
    ‘Which means?’
    ‘It means you’ll regret dumping me.’
    ‘Should I be afraid?’
    ‘Maybe.’


    LEGGO!




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!





    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Kijk maar of je het iets vindt (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    They asked us to write a book.
    'Oke.'


    |One Direction.
    NJH & ©iheartNarry
    |start: Januari.
    |Liam Payne & Zayn Malik.
    |Larry Stylinson.



    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.



    All my life I've been good but now,
    I'm thinking what the hell?


    #One Direction.
    #Dutch.
    #©NJH & ©NouisPayne.
    #Soundtrack.
    #start: Januari
    #Louis Tomlinson & Harry Styles.



    What the hell - One Direction.


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.



    I notice everything
    All your sounds and all your movements
    Some think it's a gift
    But I can assure you it's a curse


    ©Glucio


    Click (is een Hogwarts new generation story)


    Happy Birthday my Potter!

    http://www.quizlet.nl/stories/70563/i-am-impossible-to-resist-ft-one-direction/ one direction hij is net begonnen en ik zoek nog abos XD


    o(¤_¤)o


    Evalyn is levensmoe. Haar verleden achtervolgd haar en ze wil er een einde aan maken. Ze wil afscheid nemen van haar leven in de enige stad waar ze zich ooit echt thuis heeft gevoeld, Londen. Daar onmoet ze een vreemde jongen die haar een voorstel doet. Als ze hem één week de tijd geeft om haar te overtuigen te blijven leven, dan zal hij haar niet tegenhouden. Gaf ze hem geen kans dan zou hij alles doen om haar tegen te houden.
    De jongen lijkt overtuigd van zichzelf, dus ze neemt het aanbod aan. Misschien is ze wel nieuwsgierig naar wat het leven haar te bieden heeft, misschien is ze wel nieuwsgierig naar deze vreemde.


    If you want to succeed in your life, remember this phrase:
    That past does not equal the future.
    Because you failed yesterday, or all day today, or a moment ago.
    All that matters is: What are you going to do, right now?


    Cool, neat, swell -Cry

    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!


    -liefde, avontuur en fantasie.
    -onbekende personen


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien


    ~PotterYube~



    Dit is geen verhaal, maar een soort blog. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een door mij uitgekozen filmje met een kleine beschrijving erbij.
    Neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    Gaat van start op: 14-02-12



    Sharon Kyara Van 't Haegh - 15 jaar
    Tyrell Oliver McCartney - 17 jaar


    Maya Maris


    Maya is een gewoon meisje dat naar high school gaat en bij de cheerleaders zit. Tot iemand haar meeneemt. Als ze wakker word is alles anders, zij is anders, ze is een vampier! Als er nog een magisch wonder gebeurt, weet ze niet meer wat ze moet doen.



    (vampier, zeemeermin)
    onbekende personages

    Ik ben er nog mee bezig en ben eigenlijk nog heel erg aan het begin. Maar het is al best wel veel, ik hoop dat mensen het gaan lezen!!

    Btw ik weet niet of alles in deze post werkt (foto, link etc.) ik ben redelijk nieuw en moet nog een beetje alles uitvogelen :$


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect