• ik was dus een hele leuke story aan het lezen, maar toen moest ik eten dus ik verklein hem en gaat mijn mam achter de pc en heeft hem weg geklikt!! wheeeee!!! en ik heb hem met mijn domme kop niet opgeslagen(op zulk soort momenten kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan!!)
    en ik weet de tytel niet precies, het was iets met stylison en er dan nog wat voor... weten jullie misschien welke het is ofzo??

    (H)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Kijk even in je internetgeschiedenis?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    En je hebt ook niet op het abo of bladwijzer knopje gedrukt? Heb je het al aan je moeder gevraagd misschien weet zij de titel nog wel?


    Physics is awesome

    Taize schreef:
    Kijk even in je internetgeschiedenis?


    comfort in c h a o s

    Doe slim: klik op 'bladwijzer' als je een nieuw hoofdstuk opent, dan heb je het ALTIJD opgeslagen. Niet veel moeite, staat bovenaan je pagina. En sluit je pc af als je weggaat, dan kan je moeder niets belangrijks wegklikken.


    Has no one told you she's not breathing?

    Taize schreef:
    Kijk even in je internetgeschiedenis?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Taize schreef:
    Kijk even in je internetgeschiedenis?

    heb ik gedaan alleen daar stond niets (huil)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Is het misschien een verhaal uit de top stories van vandaag?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    WHOEEEE!!!! ik heb hem weer!!!
    heel veel gezocht!! (het is niet die die in de top staat, maar een andere)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    WHOEEEE!!!! ik heb hem weer!!!
    heel veel gezocht!! (het is niet die die in de top staat, maar een andere)





    Welke is het? I love Stylinson story's. x


    LifeLaughLove <3