• die verhalen schrijft voor zichzelf, ik bedoel dat ik ze niet schrijf om een heleboel abo's te krijgen of reacties; maar gewoon omdat ik een verhaal wil schrijven om het zelf te lezen, later nog eens lezen, omdat ik gewoon zin heb om mijn gevoelens neer te schrijven, het leuk vind maar het niet goed kan en gewoon om een idee dat plotseling in me opkomt neer te schrijven. Ik vertel het best weird, maar het is niet moeilijk om te begrijpen, hoop ik? :') + waarom schrijven jullie verhalen? :]


    1.25

    Zelfde reden als jij. Ik heb ze niet eens online staan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb eigenlijk hetzelfde. Tuurlijk stond ik te springen toen ik 21 abo's had, maar ik doe het uit eindelijk voor mezelf(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    -Even denken-
    Ik schrijf voor mezelf ja, maar reacties van Histoire/Marie motiveren en inspireren me.

    Half aan half denk ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wandering schreef:
    Ik heb eigenlijk hetzelfde. Tuurlijk stond ik te springen toen ik 21 abo's had, maar ik doe het uit eindelijk voor mezelf(:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik schrijf om mijn inspiratie kwijt te kunnen en omdat ik het heerlijk vind om te kunnen schrijven


    Physics is awesome

    Ik vertel alles wat me dwars zit in verhaal-vorm, maar dat is eigenlijk voornamelijk nog maar één story. Ik heb ook één story die ik gewoon puur voor m'n lol schrijf. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ik schrijf vooral voor mezelf, maar de reacties van Modestep zijn altijd zo motiverend om verder te schrijven (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nee, ik schrijf ook gewoon voor mezelf. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik schrijf voor mezelf, maar ik heb nog maar 1 verhaal in al die jaren helemaal afgeschreven en op Q gezet. Ik ben nooit zo goed in doorzetten & zo..

    Ik doe het liever voor mezelf. Tuurlijk, reacties werken motiverend, maar ik heb een Q account zodat ik dingen van andere mensen kan lezen, en op de tweede plaats pas het schrijven.


    Intersectional feminist

    Taize schreef:
    Zelfde reden als jij. Ik heb ze niet eens online staan.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wandering schreef:
    Ik heb eigenlijk hetzelfde. Tuurlijk stond ik te springen toen ik 21 abo's had, maar ik doe het uit eindelijk voor mezelf(:


    Let it come and let it be

    Taize schreef: Zelfde reden als jij. Ik heb ze niet eens online staan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik schrijf om dezelfde reden als jij. Tuurlijk vind ik het leuk als ik reacties krijg en als mensen mijn verhaal volgen, en als geen kip het leest vind ik het ook prima. Uiteindelijk schrijf ik toch voor mezelf. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    ik vind het leuk als mensen mijn verhaal lezen, maar daar doe i het niet voor. daarom heb ik geen helemaal zelfbedacht verhaal op Q staan. dat is helemaal voor mezelf, maar misschien dat ik het er ooit nog op zet


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik ook, maar toch, ik vind het leuk dat ik reacties krijg, ze motiveren me. Dat betekent niet dat ik voor mijn lezers schrijf ofcourse.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...