• die verhalen schrijft voor zichzelf, ik bedoel dat ik ze niet schrijf om een heleboel abo's te krijgen of reacties; maar gewoon omdat ik een verhaal wil schrijven om het zelf te lezen, later nog eens lezen, omdat ik gewoon zin heb om mijn gevoelens neer te schrijven, het leuk vind maar het niet goed kan en gewoon om een idee dat plotseling in me opkomt neer te schrijven. Ik vertel het best weird, maar het is niet moeilijk om te begrijpen, hoop ik? :') + waarom schrijven jullie verhalen? :]


    1.25

    Ik heb zo'n verhaal. Ik heb het wel op Quizlet staan, maar inactief, en ik weet nog niet of ik hem ga activeren (:
    Maar ik schrijf sowieso meer voor mezelf, om afleiding te krijgen.


    Destroy what destroys you.

    Taize schreef:
    Zelfde reden als jij. Ik heb ze niet eens online staan.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik vind het leuk om verhalen te schrijven, ook omdat ik dat zelf wil doen. Maar tuurlijk, reactie krijgen op je verhaal is altijd leuk, toch? (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind het altijd geweldig om reacties te krijgen en misschien dat ik wel minder gemotiveerd zou zijn als ik er geen kreeg. Maar eigenlijk vind ik het vaak even leuk om aan verhaal dat niet on staat te schrijven, dus het gaat meer om het gevoel dan om de lezers.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik schrijf ook gewoon voor mezelf, maar het is natuurlijk leuk als je weet dat mensen je verhaal lezen (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik schrijf in eerste instantie voor mezelf. Omdat het mijn aller, allergrootste hobby is, en omdat ik mijn inspiratie en gevoelens kwijt kan schrijven. Maar als ik dan eens een leuke reactie krijg, dan betekent dat ook veel voor me. Misschien wel, omdat ik schrijven zo leuk vind, en het fijn vind als andere mensen het ook mooi vinden wat ik schrijf.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Agreed with you.


    Life is hard and then we die

    Wandering schreef:
    Ik heb eigenlijk hetzelfde. Tuurlijk stond ik te springen toen ik 21 abo's had, maar ik doe het uit eindelijk voor mezelf(:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik schrijf als ik dingen kwijt moet. Het is voor mij een soort uitlaatklep en heerlijke bezigheid. Abo's en reacties zijn natuurlijk altijd een leuk extraatje. (A)


    26 - 02 - '16

    LOL ik krijg een keer 15 abo's als ik mazzel heb. En dan heb ik het ook over verdomd veel mazzel. Mijn onderwerpen spreken mensen niet aan. Nou, ik schrijf liever over een goeie oorlog dan het duizendste onoriginele liefdesverhaal de lucht in te gooien. (joehoe)
    Let me be true to myself on this one.


    No growth of the heart is ever a waste

    Salem schreef:
    Ik schrijf om dezelfde reden als jij. Tuurlijk vind ik het leuk als ik reacties krijg en als mensen mijn verhaal volgen, en als geen kip het leest vind ik het ook prima. Uiteindelijk schrijf ik toch voor mezelf. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Doe ik ook, schrijven, tekenen en schilderen zijn de enigste manier voor mij om me te uiten, vooral schrijven. Ik word er rustig van, zonder zou ik echt gek worden.
    Mij boeit het niet of iemand het leest, soms wil ik juist dat nietmand het leest, of wat mensen er van vinden. Zolang ik er maar een gevoel bij heb, ik het goed.
    Ik heb geen eens abo's, kan je na gaan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 22:42 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Taize schreef:
    Zelfde reden als jij. Ik heb ze niet eens online staan.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik schrijf om andere andere aan het lachen te maken.
    En ik schrijf ook om mijn frustraties weg te werken.


    <3

    Wandering schreef:
    Ik heb eigenlijk hetzelfde. Tuurlijk stond ik te springen toen ik 21 abo's had, maar ik doe het uit eindelijk voor mezelf(:


    Big girls cry when their hearts are breaking