• Weet iemand hoe je van steil naar ('t liefst blijvend) krullend haar gaat. Want wat ik ook probeer, het blijft steil. Ik heb echt alle middelen geprobeerd die krullend haar moeten veroorzaken. Ook krultangen helpen niet, dan krijg ik alleen een dun golfje in mijn haar. Dus, heeft iemand advies want ik wil echt krullend haar. :Y)
    En dit wil ik al best lang.

    Dat kan bij de kapper, toch? :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    vraag het eens aan je kapper, die zal je waarschijnlijk het beste kunnen helpen
    zelf heb ik niet echt een idee

    Ik weet niet voor blijvend maar voor tijdelijk moet je anders even douchen en een grote invlecht maken in je haar en daarmee slapen. En als je wakker word 'm uit doen dan heb je soort van krullen of golfachtig haar hoe jij het noemen wilt. (krul)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Permanent bij de kapper.

    Een permanentje bij je kapper vragen


    i put the fun in funeral

    Gwn permanente krullen bij de kapper laten zetten, is wel duur maar geniet je wel een tijdje van, denk dat je er wel twee maanden mee kunt doen minstens dan, mn ma doet dat altijd


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Bij de kapper permanente krullen laten zetten, kun je kleine of juist grote krullen der in laten zetten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het afknippen. Sinds ik dat heb gedaan heb ik krullen. (cat)

    Nee, nu serieus, permanentje bij de kapper, zoals mensen boven mij ook al zeiden.


    I can't even think straight.

    pemanent bij kapper???
    omg echt vreselijk dat je krullen wilt ik heb krullen en ik wil stijl>_<


    You can't not look cool with a crossbow.

    Komt 'ie.
    Maar dat geld alleen voor golven, maar dan nog.
    Na het douchen twee of meer vlechten in, laten drogen en uitkammen.
    En 's nachts vlechten in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I know exactly how you feel.
    Krultang > elk miezerig laagje een hele bus haarlak > een uur later en de krullen zijn weg. :')
    Ik probeer al die shit gewoon niet meer. En een permanent, nah. Geef je een heel fortuin weg voor een aantal miezerige maanden.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    KerstKrull schreef:
    Permanent bij de kapper.


    Ga ik ook doen ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    rond je vingers draaien, hard aanspannen, zo blijven zitten, loslaten, opnieuw beginnen. Als je dit veel doet (creëer je een tic-nerveus) ga je vanzelf krullen krijgen. Ik doe het altijd als ik nerveus ben en sinds ik dat zoveel doe, heb ik krullen. Alhoewel een permanent beter zou werken ofcourse.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Permanentje of geboren mee worden (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ErukaFrog schreef:
    pemanent bij kapper???
    omg echt vreselijk dat je krullen wilt ik heb krullen en ik wil stijl>_<

    Kun je ook laten doen. (krul)


    I can't even think straight.