• Het wordt like 10 graden met Kerstmis en ik vind dat zo stom.
    Ik wil sneeuw en ijs, geweldig is dat
    Wie Joint mij in deze gedachte?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    no thank you very much lol


    As travars

    Midna schreef:
    die 10 graden is niet erg.. ik zit toch binnen ;D
    maar er moet sneeuw zijn D:
    Kerst + Sneeuw = Verplicht
    Kerst - Sneeuw = Misdaad


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Me dislike snow.

    Ik heb echt een gruwelijke hekel aan sneeuw, ijs, hagel en kou. Van mij mag het elke dag rond de 20 graden zijn en lekker zonnig. En met oud en nieuw mag het ook niet sneeuwen, want dan moet ik ergens met de fiets naartoe, en ik weiger te fietsen wanneer er sneeuw ligt (cat)


    Destroy what destroys you.

    Haha nou dat ijs mag van mij echt wel wegblijven, daardoor ga ik alleen maar op mn gezicht :'). En ik vind aan de ene kant dat sneeuw echt bij kerst hoort en een witte kerst vind ik dan ook echt super! Maar aan de andere kant mag de sneeuw toch ook wel wegblijven, aangezien het als je weer naar school gaat vaak problemen met het openbaar vervoer :')


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ga je niet helpen smeken om sneeuw, want dat is echt het énige weertype dat ik haat, en waarvan ik heel blij ben dat het wegblijft. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik niet (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Iiik! M'n vriendin en ik hadden afgesproken dat we een fotoshoot zouden doen als er sneeuw komt. Nou, dat gaat m niet worden.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik haat sneeuw, dus van mij mag het wegblijven.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Witte kerst is zeldzaam. Deal with it.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Vind ik ook =O


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Fuck no. Ik haat ijs, gladheid en vallen. Sneeuw is wel leuk, maar enkel als ik er niet door moet en binnen zit.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    neih, als het sneeuwt zitten we weer thuis opgesloten zoals vorig jaar ><


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Met kerst mag er sneeuw zijn, maar alleen als ik de deur niet uit hoef. Hoewel, zondag als ik naar de kerstbrunch moet mag er best wel zoveel sneeuw liggen dat ik de deur niet uit kán :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I hate snow and everything else. Zo nee, ik join je niet. [:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lang leve 'lekker' weer!:D 10 graden, yay!:D
    Nee, ik hekel sneeuw, ijs en kou. Maar met de kerst had het wat mij betreft wel gemogen. Zolang ik gerust binnen kan zitten, en geen verplichtingen heb om naar buiten te gaan vind ik alles best. Zolang de sneeuw/ijs/kou maar weer weg zijn als ik weer naar buiten moet.
    Dus sneeuw, laat uzelf neerdalen op deze wereld de aankomende weken, zolang u de tweede week van januari maar weer gauw terug bent gegaan naar de noordpool!:Y)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 0:43 ]


    Bad decisions make good stories.