• Zijn jullie al die one direction stories ook zo zat?
    Ik in ieder geval!!
    Want ik vind het best dat mensen erover schrijven maar ik vind het echt te gek dat er soms 5 stories over One Direction in de top staan EN 5 quizzen! Dat is toch wel erg veel? Net als met JB, daarvan stonden ooit ook zoveel stories in de top. Ik wil mensen niet verbieden om over hun te schrijven hoor maar als je nu eens een story hebt over onbekende personen dan zie je die eigenlijk NOOIT in de top want het zijn altijd fanfictions. En dat word ik wel een beetje zat, jullie ook?

    XxX DracoXmalfoy


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Tranquilla schreef:
    (...)

    Dat gaat echt niet werken lieve schat. ;)

    owww :(


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Banshee schreef:
    Jeez, get over it.

    erger jij je er dan niet aan?


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Luther schreef:
    LOL, er is toch niets aan te doen, en anders dan klik je er toch niet op. :"D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik vind ik ook dat iedereen mag schrijven wat hij wil, mar het is wel zo dat al die 1D en JB stories wel erg vaak in de spot staan O_O


    When you hide yourself in the darkness of the black shadows, even you could'nt find your beautiful self

    KuroTenshi schreef:
    Ik vind ik ook dat iedereen mag schrijven wat hij wil, mar het is wel zo dat al die 1D en JB stories wel erg vaak in de spot staan O_O

    ja dat bedoel ik, er mag van mij best eens iets anders in de top :X


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    DracoXmalfoy schreef:
    (...)
    erger jij je er dan niet aan?


    Ik erger me er niet aan. Ik moet zeggen dat ik wel wat vaker stories over onbekende personen zou willen zien, maar het nou eenmaal zo. Ik denk niet dat je het zo maar kan veranderen, totdat de hype over is. Zo heb je Tokio Hotel gehad, Justin Bieber, Harry Potter, One Direction en straks zul je vast ook Hungergames krijgen, als die film uit is. Je moet het gewoon negeren en je eigen verhalen schrijven, die je zelf leuk vind.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik begin me stilaan te ergeren aan die mensen dat ze dat haten. Luister, het is Quizlet. Daar mag je óók fanfics schrijven en er bestaat nu eenmaal de top. Je kunt kudo's geven en als een verhaal nu eenmaal veel lezers aantrekt, krijgen ze veel abo's. De abo's vinden de story een kudo waard en dan geraken ze in de top. Ik zeg dit niet omdat ik zelf een Belieber of een Directioner ben, maar zo is het nu eenmaal. Fanfics zijn ook stories en de top is voor de stories. Dus ik zie het probleem niet. En anders kijk je er niet naar, probleem opgelost. En nee, ik erger me er niet aan, ik hou er van. :Y)

    Uneventful schreef:
    Well, you have to get over it.
    Dít is Quizlet. En nergens staat dat het niet mag.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Trouwens, je hebt ook de JB, HP en de TH hype gehad. Daar is zeker niks mis mee? One Direction is een hype en daarmee uit. En waarschijnlijk is binnenkort de THG hype. Ga je dan ook zo'n topic openen?

    Uneventful schreef:
    Well, you have to get over it.
    Dít is Quizlet. En nergens staat dat het niet mag.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ihearthazza schreef:
    Trouwens, je hebt ook de JB, HP en de TH hype gehad. Daar is zeker niks mis mee? One Direction is een hype en daarmee uit. En waarschijnlijk is binnenkort de THG hype. Ga je dan ook zo'n topic openen?


    Hunger Gamesss, jaj.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ihearthazza schreef:
    Ik begin me stilaan te ergeren aan die mensen dat ze dat haten. Luister, het is Quizlet. Daar mag je óók fanfics schrijven en er bestaat nu eenmaal de top. Je kunt kudo's geven en als een verhaal nu eenmaal veel lezers aantrekt, krijgen ze veel abo's. De abo's vinden de story een kudo waard en dan geraken ze in de top. Ik zeg dit niet omdat ik zelf een Belieber of een Directioner ben, maar zo is het nu eenmaal. Fanfics zijn ook stories en de top is voor de stories. Dus ik zie het probleem niet. En anders kijk je er niet naar, probleem opgelost. En nee, ik erger me er niet aan, ik hou er van. :Y)

    ja oké, je mag ze schrijven WEET IK. ik verbied toch ook niets?! Ik vroeg ook gwn of jullie er niet gek van werden, want er zijn meer fanfictions dan die van 1D en JB. Er zijn toch meer leuke stories behalve die 5?! maak een extra top 5 aan voor fanfiction ofzo. al zou dat niet echt werken but alright.


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    ihearthazza schreef:
    Trouwens, je hebt ook de JB, HP en de TH hype gehad. Daar is zeker niks mis mee? One Direction is een hype en daarmee uit. En waarschijnlijk is binnenkort de THG hype. Ga je dan ook zo'n topic openen?

    nee, want ik open een topic en hierin noem ik toevallig jb en 1D maar al die hypes vind ik gwn zo irri. Sommige dingen ken ik niet eens, JB mag ik niet. 1D zie ik niet wat er bijzonder aan is en wat the fuck THG noweer zijn?? I dont know :X TH vind ik nep. Twilight gaat over glitterende elfjes die zichzelf als vampiers zien en zo kan ik nog wel effe doorgaan. maar het gaat er niet per see om dat ik die dingen niet leuk vind, blijkbaar vind de meerderheid van wel. het gaat erom dat ik me afvroeg of jullie niet ookeens wat anders in de top wilde zien??


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Uneventful schreef:
    Well, you have to get over it.
    Dít is Quizlet. En nergens staat dat het niet mag.

    ik zeg toch ook niet dat ik het ga verbieden?! *zucht*


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Uneventful schreef:
    Well, you have to get over it.
    Dít is Quizlet. En nergens staat dat het niet mag.


    Firm believer of all that is magic