• En ik dacht, ik vraag het aan jullie creatieve mensen. Mijn moeder is bezig om haar eigen stichting op te richten met twee collega's omdat ze anders haar peuterspeelzaal zou moeten sluiten. Nu gaat alles gelukkig redelijk goed, alleen ze heeft nog een mooi logo nodig voor deze stichting. Ik vroeg me af of er een paar hier zijn die dat willen proberen. Natuurlijk word de moeite ook beloond, degene die mijn moeder uitkiest, krijg 40 credits.

    De eisen:
    De stichting gaan 'Stichting Kinder Mozaïek' heten.
    - Stichting hoeft er niet persé bij.
    - Kinder en Mozaïek moeten naast elkaar.
    - De K en M in hoofdletters, als kinderen (een jongen en een meisje) afgebeeld. Mijn moeder had dit er al een beetje bij geschetst, voor het idee.
    - De K en M moeten daarna worden ingekleurd als mozaiekjes.

    Voor de rest zijn jullie helemaal vrij, maak er iets moois van. Het maakt niet uit of het getekent word of digitaal. En bedankt dat jullie willen helpen bij deze nieuwe start van mijn moeder!

    Ik heb toestemming van de mods om dit topic te openen.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 16:51 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ga meteen aan de slag! Hoe groot moet het worden?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dit zou een leuk klusje zijn voor mijn vriend. Die maakt altijd logo's en dat soort dingen. (cat)


    -

    Genius schreef:
    Dit zou een leuk klusje zijn voor mijn vriend. Die maakt altijd logo's en dat soort dingen. (cat)


    Haha, laat het hem doen, en kom zelf de credits innen. 8D
    @Rebecca, ik vraag het zo als mijn moeder weer thuiskomt, ze moest snel naar de gemeente voor de nieuwe stichting. Mar ze is er over hooguit 20 minuten weer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, laat het hem doen, en kom zelf de credits innen. 8D
    @Rebecca, ik vraag het zo als mijn moeder weer thuiskomt, ze moest snel naar de gemeente voor de nieuwe stichting. Mar ze is er over hooguit 20 minuten weer.

    Ik zou hem evt wel kunnen vragen of ie dat wil doen :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zou hem evt wel kunnen vragen of ie dat wil doen :'D


    Dat zou wel heel lief zijn van je.


    Your make-up is terrible

    Leela schreef:
    Ik ga meteen aan de slag! Hoe groot moet het worden?


    Ze is er weer. Ze zegt: Doe maar wat, laat maar wat zien, maak er iets van.


    Your make-up is terrible

    Ik zal wel wat voor je proberen. :]


    Til hug og blod.

    Ik wil ook wel wat proberen ;d maar als ik het goed heb moeten dus de K&M een meisjes & jongens vorm hebben & in mozaiek zijn?

    Hehe cool en handig. Laten we het doen door een aantal tieners. Geef hen wat credits, why not?
    Spijtig dat ik daar niet goed in ben, anders ging ik ook eens proberen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please



    Zoiets, maar dan met meer kleurtjes misschien? (krul)


    Til hug og blod.

    de jongen die naast mij zit in de klas kan super goed tekenen en origami vouwen (ofzoiets)
    zal ik het hem vragen?


    Miep

    Ik heb het logo af:





    KLIK VOOR GROTER EXEMPLAAR


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb een soort snelle schets gemaakt..

    Ergela schreef:
    Hehe cool en handig. Laten we het doen door een aantal tieners. Geef hen wat credits, why not?
    Spijtig dat ik daar niet goed in ben, anders ging ik ook eens proberen.


    Haha ja toch.


    Your make-up is terrible


    Klik voor groter plaatje

    Hij moet natuurlijk veel strakker & het lettertype kan worden aangepast maar het is nog maar een schets..
    Als je het oké vind wil ik wel een definitieve versie maken
    .