• Members of the WAG-gang
    Heath - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Shatter - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Cocotera - Elena - WAG van David Villa.
    Maqui - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Porcelaine - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    Royce - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Mataro - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.



    “Today the team has shown why we are the world champions of 2011.” - Pep Guardiola

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 21:44 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Porcelaine schreef:
    BOEH!


    ANNEE <3
    ik heb een leuke jan siem chris foto!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    hoy anne(:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    ANNEE <3
    ik heb een leuke jan siem chris foto!


    Lemme see.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Porcelaine schreef:
    (...)

    Lemme see.




    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Anne hoe was werken?
    Druk zeker?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Awh wat cute-ig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het was een complete hel. Ik heb de hele winkel doorgerend als een gek. Het is nu nog steeds een puinhoop, de retourtjes zijn niet opgeruimd, de hangers zijn niet gebundeld, het omprijzen is niet af en de vracht is niet ingewerkt. Al die klanten waren kut en maar zeiken. Stelletje fuckers die mensen -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik viel op mijn fietsje bijna in slaap, vet eng.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Porcelaine schreef:
    Het was een complete hel. Ik heb de hele winkel doorgerend als een gek. Het is nu nog steeds een puinhoop, de retourtjes zijn niet opgeruimd, de hangers zijn niet gebundeld, het omprijzen is niet af en de vracht is niet ingewerkt. Al die klanten waren kut en maar zeiken. Stelletje fuckers die mensen -,-'


    Yugh, ik heb een hekel aan zeikende klanten. Serieus denken dat ze koning zijn ofzo, er is misschien wel zo iets als: 'De klant is koning.' I don't care, mijn naam betekend koningin en ik ga toch ook niet tegen hun zeiken. :Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Porcelaine schreef:
    Ik viel op mijn fietsje bijna in slaap, vet eng.


    Oeh yugh, straks lekker slapen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Yugh, ik heb een hekel aan zeikende klanten. Serieus denken dat ze koning zijn ofzo, er is misschien wel zo iets als: 'De klant is koning.' I don't care, mijn naam betekend koningin en ik ga toch ook niet tegen hun zeiken. :Y)


    Echt he. Ik doe niet aan de klant is koning. En ik doe al helemaal niet aan *mompel Mompel* 'Die Nederlanders denken dat ze meer zijn, kut hollanders.' Mijn land dus als ik ze niet beval rotten ze maar lekker op. Ik snap soms wel dat Nederlanders op Geert stemmen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Oeh yugh, straks lekker slapen (:


    Mijn bedje ziet er zo heerlijk uit, maar ik moet zo beneden zitten bij mijn ouders. 'gezellig kerstavond vieren'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Porcelaine schreef:
    (...)

    Echt he. Ik doe niet aan de klant is koning. En ik doe al helemaal niet aan *mompel Mompel* 'Die Nederlanders denken dat ze meer zijn, kut hollanders.' Mijn land dus als ik ze niet beval rotten ze maar lekker op. Ik snap soms wel dat Nederlanders op Geert stemmen.


    Ik had laatst een vrouw aan de kassa, en ze wou kerstzegels kopen. Zij vroeg of die naar het buitenland konden, nou dat kon niet. Dus ik haar dat vertellen en zeggen dat ze daarvoor Europa zegels moest gebruiken, of Nederlandse zegels met van die priority dingen die jij ook had zeg maar. Maar bij ons waren de Europese zegels op, dus ik vet netjes vertellen van: 'Dan kunt u eventjes naar de Bruna lopen en daar hebben ze wel Europa zegels. Daar hebben ze sowieso meer kennis van post en dat soort dingen dus zij kunnen u alles uitleggen.' Zegt dat wijf: 'JA MAAR DAN MOET IK DAAR HEEN LOPEN, EN IK WIL NIET LOPEN.' Dus ik zo: 'Ik kan er verder niks aan doen, bij ons zijn ze gewoon op dat gebeurd nou een maal rond deze tijden.' Zegt ze: 'Ja maar ik wil niet lopen het is zo ver en ik heb al haast.' En dat zei ze zo'n tien keer. In de tussentijd had ze al lang bij de bruna kunnen zijn. Ze bleef het maar herhalen, stom wijf dat het was. Dus ik zo: 'Sorry ik kan u niet verder helpen.' En toen liep ik bij mijn kassa weg en Fleur, een collega die aan de andere kassa zat had alles gehoord, dus ze keek me met een grijns aan en zei: 'Reina, adem in en adem uit. Sluit je ogen en tel tot tien. Dan is die vrouw ook weer weg en ben jij netjes gebleven.' Dus ik dat doen, open mijn ogen. IS DAT WIJF ER NOG. Ze bleef gewoon 10 min nog staan, stom wijf. yugh.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Porcelaine schreef:
    (...)

    Mijn bedje ziet er zo heerlijk uit, maar ik moet zo beneden zitten bij mijn ouders. 'gezellig kerstavond vieren'


    SAAAI.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.